ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Obwieszczenie o wydaniu decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej - przebudowa drogi gminnej nr 136025N (ulicy Giżyckiej) w Wydminach.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-05-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-05-17 13:46:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Bazylak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-05-17 13:52:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Bazylak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-05-17 13:54:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
575 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wszczęcie postępowania ICP

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-03-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Witkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-03-22 14:25:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Redaktor Naczelny
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-03-22 14:26:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Redaktor Naczelny
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-03-22 14:26:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
754 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wydaniu decyzji ICP 21/2021

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wydminy dn. 23.02.2022r.
 
KK.6733.21.2021.2022
KW.2117.2022
 
 
O  B  W  I  E  S  Z  C  Z  E  N  I  E
o wydaniu decyzji ICP 21/2021
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
 
            Zgodnie z art. 49, art. 61 § 4 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) na podstawie art. 53 ust. 1 oraz art. 51 ust.3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2021r. poz. 741 ze zm.)
 
zawiadamia się wszystkie strony
i podaje do publicznej wiadomości
 
że w dniu 23 lutego 2022r., wydano decyzję KK.6733.21.2021.2022 o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie przejścia dla pieszych na ulicy Smętnej w Wydminach na terenie obejmującym działkę
o nr ewid: 617 położonej w obrębie Wydminy, gmina Wydminy, powiat giżycki.
            Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a., do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
W związku z ogłoszeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii związanego z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 do czasu odwołania tego stanu, z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w kancelarii Urzędu Gminy Wydminy oraz kontaktować się telefonicznie lub drogą elektroniczną z osobą prowadzącą przedmiotowe postępowanie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00.
W świetle art. 33 k.p.a. strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych; pełnomocnik doręcza oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do akt.
           
            Zgodnie z art. 49 k.p.a Zawiadomienie w formie obwieszczenia umieszczone na stronie http://bip.wydminy.pl, uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
 
Wójt Gminy Wydminy
/-/ mgr inż. Radosław Król

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-02-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Prystasz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-02-24 10:04:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marzena Prystasz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-02-24 10:04:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marzena Prystasz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-24 10:04:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
678 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wszczęciu ICP 1/2022 przebudowa drogi powiatowej 1740N na odcinku Lipowo-Grądzkie

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
KK.6733.1.2022
KW.903.2022
 
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu  postępowania w sprawie wydania decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
 
            Zgodnie z art. 49 § 1, art.61 § 4 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) na podstawie art. 53 ust. 1 oraz art. 50 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2021r. poz. 741 ze zm.)
 
zawiadamiam wszystkie strony,
że w dniu 26 stycznia 2022r. na wniosek Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, reprezentowanej przez Pełnomocnika Pana Macieja Domysławskiego – właściciela Firmy Inżynieryjno Projektowej,
ul. Bohaterów 35, 16-400 Suwałki, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego polegającej na: przebudowie drogi powiatowej nr 1740N na odcinku Lipowo-Grądzkie
w zakresie nieruchomości położonych w obrębie Grądzkie, gmina Wydminy o numerach ewid. 337 i 186/2 oraz w obrębie Lipowo, gmina Kruklanki o numerach ewid. 249 i 242/2.
 
            Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a., do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
W związku z ogłoszeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii związanego z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 do czasu odwołania tego stanu, z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w kancelarii Urzędu Gminy Wydminy oraz kontaktować się telefonicznie lub drogą elektroniczną z osobą prowadzącą przedmiotowe postępowanie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00.
Z uwagi na skomplikowany charakter sprawy, zgodnie z art. 35 § 3 k.p.a. sprawa zostanie załatwiona w terminie 65 dni od dnia wszczęcia postępowania.
W świetle art. 33 k.p.a. strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych; pełnomocnik doręcza oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do akt.
            Zgodnie z art. 49 k.p.a Zawiadomienie w formie obwieszczenia umieszczone na stronie http://bip.wydminy.pl, uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
 
Wójt Gminy Wydminy
/-/ mgr inż. Radosław Król

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-02-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Prystasz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-02-14 10:30:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marzena Prystasz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-02-14 10:30:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marzena Prystasz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-14 10:31:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
691 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wydaniu decyzji ICP 18/2021

Akapit nr 1 - brak tytułu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Prystasz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-31 13:36:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marzena Prystasz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-31 13:39:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marzena Prystasz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-01-31 13:40:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
745 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wydminy dn. 04 stycznia 2022r.
KK.6733.21.2021.2022
KW.30.2022
 
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu  postępowania w sprawie wydania decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
 
            Zgodnie z art. 49, art. 61 § 4 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) na podstawie art. 53 ust. 1 oraz art. 51 ust.3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2021r. poz. 741 ze zm.)
 
zawiadamiam wszystkie strony,
że w dniu 04 stycznia 2022r. na wniosek Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, reprezentowanej przez Pełnomocnika Pana Krzysztofa Szwejka – właściciela Krzysztof Szwejk LOG, Bystry 5G, 11-500 Giżycko, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego polegającej na:
 
budowie przejścia dla pieszych na ulicy Smętnej w Wydminach na terenie obejmującym działkę o nr ewid. 617 położonej w obrębie Wydminy, gmina Wydminy, powiat giżycki.
 
            Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a., do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
W związku z ogłoszeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii związanego z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 do czasu odwołania tego stanu, z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w kancelarii Urzędu Gminy Wydminy oraz kontaktować się telefonicznie lub drogą elektroniczną z osobą prowadzącą przedmiotowe postępowanie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00.
Z uwagi na skomplikowany charakter sprawy, zgodnie z art. 35 § 3 k.p.a. sprawa zostanie załatwiona w terminie 65 dni od dnia wszczęcia postępowania.
W świetle art. 33 k.p.a. strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych; pełnomocnik doręcza oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do akt.
            Zgodnie z art. 49 k.p.a Zawiadomienie w formie obwieszczenia umieszczone na stronie http://bip.wydminy.pl, uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
 
Wójt Gminy Wydminy
/-/ mgr inż. Radosław Król

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Prystasz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-04 12:46:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marzena Prystasz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-04 12:47:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marzena Prystasz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-01-04 12:47:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
700 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wydaniu decyzji ICP 14/2021 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Prystasz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-28 12:19:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marzena Prystasz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-28 12:21:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marzena Prystasz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-28 12:21:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
687 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji