Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Obwieszczenie Wójta Gminy Miłki o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Wójta Gminy Miłki o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach Drukuj informację Obwieszczenie Wójta Gminy Miłki o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-07-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Bazylak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-07-26 13:36:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jolanta Bazylak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-07-26 13:41:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jolanta Bazylak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-07-26 13:41:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 854 raz(y) |
Obwieszczenie o wydanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Obwieszczenie o wydanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - KK.6220.8.2021
Wydminy, dnia 08 lipca 2021 r.
KK.6220.8.2021
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
I.
Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r. poz. 247 ze zm. - cyt. dalej jako „UUOŚ”) podaje się do publicznej wiadomości, że dn. 07 lipca 2021 r. wydana została decyzja znak: KK.6220.8.2021 o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na działkach o numerach geodezyjnych 156 i 157 w miejscowości Grądzkie, gmina Wydminy, powiat giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.
Decyzja ta została wydana na wniosek spółki PCWO ENERGY PROJEKT Sp. z o.o. ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa.
Z treścią ww. decyzji oraz ze stosowną dokumentacją sprawy (w tym z postanowieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, opinią Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Giżycku oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Augustowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie) można zapoznać się na zasadach udostępniania informacji o środowisku określonych w UUOŚ, w szczególności jest to możliwe w siedzibie Wydziału Komunalnego Urzędu Gminy Wydminy, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy (poniedziałek - piątek w godz. 8:00 -15:00) po wcześniejszej telefonicznej rezerwacji wizyty, której termin należy uzgodnić bezpośrednio z pracownikiem prowadzącym sprawę, pod numerem 87 421 00 19 wew. 120.
Treść ww. decyzji została również udostępniona w dniu 08 lipca 2021 r. na okres 14 dni w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy.
II.
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r. poz. 735 – cyt. dalej jako „k.p.a.”) w związku z art. 74 ust. 3 UUOŚ zawiadamia się wszystkie strony o wydaniu decyzji znak: KK.6220.8.2021 z dnia 07.07.2021 r. o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na działkach o numerach geodezyjnych 156 i 157 w miejscowości Grądzkie, gmina Wydminy, powiat giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.
Z treścią ww. decyzji można zapoznać się w siedzibie Referatu Komunalnego Urzędu Gminy Wydminy pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy (poniedziałek - piątek w godz. 8.00 -15.00) po wcześniejszej telefonicznej rezerwacji wizyty, której termin należy uzgodnić bezpośrednio z pracownikiem prowadzącym sprawę, pod numerem 87 421 00 19 wew. 120. Odpis decyzji podlega ponadto udostępnieniu na wniosek strony na zasadach określonych w art. 49b § 1 k.p.a., z zastrzeżeniem art. 35 § 5 k.p.a.
Zgodnie z art. 74 ust. 3 UUOŚ jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lub innego postępowania dotyczącego tej decyzji przekracza 10 stosuje się przepis art. 49 k.p.a.. Zgodnie zaś art. 49 k.p.a. zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Od powyższej decyzji przysługuje stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie, za pośrednictwem Wójta Gminy Wydminy (Referat Komunalny Urzędu Gminy Wydminy pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy) w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia (art.127 § 1 i 2 oraz art. 129 § 1 i 2 k.p.a.). Wniesienie odwołania w terminie wstrzymuje wykonanie decyzji (art. 130 § 2 k.p.a.).
W trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania, składając stosowne oświadczenie organowi, który decyzję wydał, nie później niż w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji (art. 127a § 1 k.p.a.).
Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna (art. 127a § 2 k.p.a.). Skutkiem zrzeczenia się odwołania jest niemożność zaskarżenia decyzji do organu odwoławczego i wniesienia skargi do sądu administracyjnego.
Decyzja podlega wykonaniu przed upływem terminu do wniesienia odwołania, jeżeli jest zgodna z żądaniem wszystkich stron lub jeżeli wszystkie strony zrzekły się prawa do wniesienia odwołania (art. 130 § 4 k.p.a.).
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 08 lipca 2021r.
Sprawę prowadzi:
Jolanta Bazylak, tel: (87) 421 00 19 wew. 120, e-mail:
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie o wydanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach Drukuj informację Obwieszczenie o wydanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-07-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Bazylak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-07-08 11:47:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jolanta Bazylak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-07-08 12:10:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jolanta Bazylak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-07-08 12:10:36 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 901 raz(y) |
Obwieszczenie Wójta Gminy Miłki
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-06-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Bazylak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-06-22 11:52:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jolanta Bazylak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-06-22 11:57:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jolanta Bazylak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-06-22 11:59:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 926 raz(y) |
Zawiadomienie przed wydaniem decyzji
Zawiadomienie
Wydminy, dnia 11 czerwca 2021 roku
KK.6220.9.2021
ZAWIADOMIENIE
przed wydaniem decyzji
Wójt Gminy Wydminy działając na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. - Dz.U. z 2021 r, poz. 735)
zawiadamiam, że w toku prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na części działki nr geod. 147 w obrębie Czarnówka, gmina Wydminy, powiat giżycki, woj. warmińsko-mazurskie, na podstawie posiadanych materiałów i dowodów zostanie wydana decyzja w przedmiocie sprawy.
Stosownie do przepisu art. 10 § 1 organ administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji orzekającej co do istoty sprawy, umożliwić stronom zapoznanie się z aktami, wypowiedzenie się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W związku z powyższym wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron, strony mają możliwość zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy pok. nr 8 w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.
Pouczenie
Strona może działać przez pełnomocnika, chyba że charakter czynności wymaga jej osobistego działania. Pełnomocnikiem strony może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu. Pełnomocnictwo w formie dokumentu elektronicznego powinno być uwierzytelnione za pomocą mechanizmów określonych w art. 20a ust. 1 albo 2 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Pisma doręcza się stronie, a gdy strona działa przez przedstawiciela - temu przedstawicielowi. Jeżeli strona ustanowiła pełnomocnika, pisma doręcza się pełnomocnikowi. Pełnomocnik dołącza do akt oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa. Jeżeli ustanowiono kilku pełnomocników, doręcza się pisma tylko jednemu pełnomocnikowi. Strona może wskazać takiego pełnomocnika.
Podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
- być uwierzytelnione przy użyciu mechanizmów określonych w art. 20a ust. 1 albo 2 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;
- zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
- zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
Jeżeli podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego nie zawiera adresu elektronicznego, organ administracji publicznej przyjmuje, że właściwym jest adres elektroniczny, z którego nadano podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego, a gdy wniesiono je w innej formie i zawiera ono żądanie, o którym mowa w art. 39 § 1 pkt 2 (doręczenie pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej), doręczenie pism następuje na adres wskazany w treści podania. Warunkiem skutecznego żądania doręczania pism środkami komunikacji elektronicznej jest wskazanie w treści żądania adresu elektronicznego.
Doręczenie pism następuje za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2017 r. poz. 1219), jeżeli strona lub inny uczestnik postępowania spełni jeden z następujących warunków:
- złoży podanie w formie dokumentu elektronicznego przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej;
- wystąpi do organu administracji publicznej o takie doręczenie i wskaże organowi administracji publicznej adres elektroniczny;
- wyrazi zgodę na doręczanie pism w postępowaniu za pomocą tych środków i wskaże organowi administracji publicznej adres elektroniczny.
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego. W przypadku zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutki prawne.
Jeżeli strona lub inny uczestnik postępowania zrezygnuje z doręczania pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, organ administracji publicznej doręcza pismo w sposób określony dla pisma w formie innej niż forma dokumentu elektronicznego.
W przypadku gdy stroną lub innym uczestnikiem postępowania jest podmiot publiczny obowiązany do udostępniania i obsługi elektronicznej skrzynki podawczej na podstawie 16 ust. 1a ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570) doręczenia dokonuje się na elektroniczną skrzynkę podawczą tego podmiotu.
Jeżeli adresat odmawia przyjęcia pisma przesłanego mu przez operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe lub inny organ albo w inny sposób, pismo zwraca się nadawcy z adnotacją o odmowie jego przyjęcia i datą odmowy. Pismo wraz z adnotacją włącza się do akt sprawy. W takim przypadku uznaje się, że pismo doręczone zostało w dniu odmowy jego przyjęcia przez adresata.
Strona, dla której treść niniejszego pouczenia budzi wątpliwości może uzyskać dodatkowe informacje, mające na celu ich wyjaśnienie w siedzibie organu w godzinach urzędowania.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji oraz art. 49 k.p.a – niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz tablicy ogłoszeń sołectwa Czarnówka.
Zgodnie z art. 49 k.p.a zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia udostępnienia niniejszego zawiadomienia w BIP -ie.
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król
Sprawę prowadzi:
Jolanta Bazylak, tel. (87) 421 00 19 wew. 120, e-mail:
Otrzymują:
1. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.,
2. a/a.
Do wiadomości:
1. Inwestor.
Pobierz dane XML Zawiadomienie przed wydaniem decyzji Drukuj informację Zawiadomienie przed wydaniem decyzji
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-06-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Bazylak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-06-11 09:39:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jolanta Bazylak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-06-11 09:40:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jolanta Bazylak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-06-11 09:40:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1014 raz(y) |
OBWIESZCZENIE o przesłaniu uzupełnienia karty informacyjnej przedsięwzięcia do organów opiniujących
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wydminy, dnia 8 czerwca 2021 r.
KK.6220.7.2021
OBWIESZCZENIE
o przesłaniu uzupełnienia karty informacyjnej
przedsięwzięcia do organów opiniujących
Działając zgodnie z art. 49, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. - Dz. U. z 2020 r, poz. 256 ze zm.), art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r. poz. 247 ze zm.) oraz stosownie do art. 64 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. w/w ustawy, w związku z wszczętym postępowaniem administracyjnym na wniosek Łukasza Grzelak, pełnomocnika Inwestora - PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna z siedzibą w Lublinie ul. Garbarska 21, 20-340 Lublin, w sprawie o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie napowietrznych wprowadzeń linii 110kV do stacji elektroenergetycznej 110/15 kV Siedliska, gm. Wydmin, pow. giżycki, woj. warmińsko-mazurskie,
Wójt Gminy Wydminy
zawiadamia,
że w dniu 08.06.2021 r. przesłano uzupełnienie karty informacyjnej przedsięwzięcia, złożone przez Inwestora do Polskiego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Giżycku, celem uzyskania opinii dotyczącej ewentualnej potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz określenie ewentualnego zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
W związku z ogłoszeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii związanego z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 do czasu odwołania tego stanu, z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w kancelarii Urzędu Gminy w Wydminach oraz kontaktować się telefonicznie lub drogą elektroniczną z osobą prowadzącą przedmiotowe postępowanie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji oraz art. 49 k.p.a – niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wydminach bip.wydminy.pl oraz tablicy ogłoszeń sołectwa Siedliska.
Zgodnie z art. 49 k.p.a zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia udostępnienia niniejszego zawiadomienia w BIP -ie.
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król
Sprawę prowadzi:
Jolanta Bazylak, tel. (87) 421 00 19 wew. 120, e-mail:
Otrzymują:
1. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.,
2. a/a.
Do wiadomości:
1. Inwestor - pelnomocnik
Pobierz dane XML OBWIESZCZENIE o przesłaniu uzupełnienia karty informacyjnej przedsięwzięcia do organów opiniujących Drukuj informację OBWIESZCZENIE o przesłaniu uzupełnienia karty informacyjnej przedsięwzięcia do organów opiniujących
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-06-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Bazylak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-06-08 16:41:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jolanta Bazylak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-06-08 16:42:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jolanta Bazylak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-06-08 16:45:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 972 raz(y) |
O B W I E S Z C Z E N I E o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Obwieszczenie o zakończeniu postępowania
Wydminy, dnia 8 czerwca 2021 roku
KK.6220.8.2021
O B W I E S Z C Z E N I E
o zakończeniu postępowania w sprawie wydania
decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r., poz. 735), spełniając wymóg art. 10 przywołanej ustawy oraz w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r., poz. 247)
zawiadamia się strony postępowania i podaje do publicznej wiadomości,
że zostało zakończone postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na działkach nr geod. 156 i 157 w obrębie Grądzkie, gmina Wydminy, powiat giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.
Stosownie do przepisu art. 10 § 1 organ administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji orzekającej co do istoty sprawy, umożliwić stronom zapoznanie się z aktami, wypowiedzenie się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, iż wspomniany przepis jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
Jednocześnie informuję, że:
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Giżycku pismem z dnia 11.05.2021 r. znak: ZNS.9022.4.21.2021.ZB,
- Dyrektor Zarządu Zlewni w Augustowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie pismem z dnia 14.05.2021 r. znak: BI.ZZŚ.1.4360.135.2021.BG,
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie pismem z dnia 01.06.2021 r. znak: WOOŚ.4220.250.2021.SCH.2,
wydali opinie, że dla przedmiotowego przedsięwzięcia nie istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.
Planowane przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839).
W związku z powyższym zgodnie z art. 73 § 1 k.p.a. informuję, że strony mają prawo wglądu w akta sprawy, sporządzać z nich notatek, kopii lub odpisów. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania.
Strony mają możliwość zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy pok. nr 8 w terminie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Ponieważ w niniejszej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. - niniejsze zawiadomienie zostaje zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz tablicy ogłoszeń sołectwa Grądzkie i uważa się za dostarczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król
Sprawę prowadzi:
Jolanta Bazylak, tel. (87) 421 00 19 wew. 120, e-mail:
Otrzymują:
1. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.,
2. a/a.
Do wiadomości:
1. Inwestor.
Pobierz dane XML O B W I E S Z C Z E N I E o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach Drukuj informację O B W I E S Z C Z E N I E o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-06-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Bazylak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-06-08 15:52:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jolanta Bazylak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-06-08 15:54:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jolanta Bazylak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-06-08 15:54:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 911 raz(y) |
Obwieszczenie
Obwieszczenie o zakończeniu postępowania
Wydminy, dnia 20 maja 2021 roku
KK.6220.6.2021
O B W I E S Z C Z E N I E
o zakończeniu postępowania w sprawie wydania
decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r., poz. 735), spełniając wymóg art. 10 przywołanej ustawy oraz w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r., poz. 247)
zawiadamia się strony postępowania i podaje do publicznej wiadomości,
że zostało zakończone postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na części działki nr geod. 136 w miejscowości Czarnówka, gmina Wydminy, powiat giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.
Stosownie do przepisu art. 10 § 1 organ administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji orzekającej co do istoty sprawy, umożliwić stronom zapoznanie się z aktami, wypowiedzenie się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, iż wspomniany przepis jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
Jednocześnie informuję, że:
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Giżycku pismem z dnia 27.04.2021 r. znak: ZNS.9022.4.12.2021.ZB,
- Dyrektor Zarządu Zlewni w Augustowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie pismem z dnia 05.05.2021 r. znak: BI.ZZŚ.1.4360.128.2021.BG,
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie pismem z dnia 06.05.2021 r. znak: WOOŚ.4220.213.2021.MG,
wydali opinie, że dla przedmiotowego przedsięwzięcia nie istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.
Planowane przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. a rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839).
W związku z powyższym zgodnie z art. 73 § 1 k.p.a. informuję, że strony mają prawo wglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania.
Strony mają możliwość zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy pok. nr 8 w terminie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Ponieważ w niniejszej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. - niniejsze zawiadomienie zostaje zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz tablicy ogłoszeń sołectwa Czarnówka i uważa się za dostarczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król
Sprawę prowadzi:
Jolanta Bazylak, tel. (87) 421 00 19 wew. 120, e-mail:
Otrzymują:
1. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.,
2. a/a.
Do wiadomości:
1. Inwestor.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-05-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Bazylak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-05-21 09:00:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jolanta Bazylak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-05-21 09:01:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jolanta Bazylak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-05-21 09:01:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 916 raz(y) |
Obwieszczenie
Obwieszczenie o zakończeniu postępowania
Wydminy, dnia 20 maja 2021 roku
KK.6220.4.2021
O B W I E S Z C Z E N I E
o zakończeniu postępowania w sprawie wydania
decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r., poz. 735), spełniając wymóg art. 10 przywołanej ustawy oraz w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r., poz. 247)
zawiadamia się strony postępowania i podaje do publicznej wiadomości,
że zostało zakończone postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na części działki nr geod. 120/2 w miejscowości Czarnówka, gmina Wydminy, powiat giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.
Stosownie do przepisu art. 10 § 1 organ administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji orzekającej co do istoty sprawy, umożliwić stronom zapoznanie się z aktami, wypowiedzenie się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, iż wspomniany przepis jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
Jednocześnie informuję, że:
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Giżycku pismem z dnia 27.04.2021 r. znak: ZNS.9022.4.13.2021.ZB,
- Dyrektor Zarządu Zlewni w Augustowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie pismem z dnia 05.05.2021 r. znak: BI.ZZŚ.1.4360.125.2021.BG,
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie pismem z dnia 06.05.2021 r. znak: WOOŚ.4220.210.2021.KT.1,
wydali opinie, że dla przedmiotowego przedsięwzięcia nie istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, z tym, że Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie wskazał na konieczność podjęcia działań na etapie realizacji i eksploatacji przedsięwzięcia.
Planowane przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. a rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839).
W związku z powyższym zgodnie z art. 73 § 1 k.p.a. informuję, że strony mają prawo wglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania.
Strony mają możliwość zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy pok. nr 8 w terminie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Ponieważ w niniejszej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. - niniejsze zawiadomienie zostaje zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz tablicy ogłoszeń sołectwa Czarnówka i uważa się za dostarczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król
Sprawę prowadzi:
Jolanta Bazylak, tel. (87) 421 00 19 wew. 120, e-mail:
Otrzymują:
1. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.,
2. a/a.
Do wiadomości:
1. Inwestor.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-05-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Bazylak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-05-21 08:48:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jolanta Bazylak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-05-21 08:49:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jolanta Bazylak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-05-21 08:49:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 809 raz(y) |
Obwieszczenie
Obwieszczenie o zakończeniu postępowania
Wydminy, dnia 20 maja 2021 roku
KK.6220.3.2021
O B W I E S Z C Z E N I E
o zakończeniu postępowania w sprawie wydania
decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r., poz. 735), spełniając wymóg art. 10 przywołanej ustawy oraz w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r., poz. 247)
zawiadamia się strony postępowania i podaje do publicznej wiadomości,
że zostało zakończone postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na działce nr geod. 158 w miejscowości Grądzkie, gmina Wydminy, powiat giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.
Stosownie do przepisu art. 10 § 1 organ administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji orzekającej co do istoty sprawy, umożliwić stronom zapoznanie się z aktami, wypowiedzenie się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, iż wspomniany przepis jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
Jednocześnie informuję, że:
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Giżycku pismem z dnia 27.04.2021 r. znak: ZNS.9022.4.14.2021.ZB,
- Dyrektor Zarządu Zlewni w Augustowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie pismem z dnia 05.05.2021 r. znak: BI.ZZŚ.1.4360.126.2021.BG,
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie pismem z dnia 06.05.2021 r. znak: WOOŚ.4220.211.2021.SCH,
wydali opinie, że dla przedmiotowego przedsięwzięcia nie istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.
Planowane przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. a rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839).
W związku z powyższym zgodnie z art. 73 § 1 k.p.a. informuję, że strony mają prawo wglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania.
Strony mają możliwość zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy pok. nr 8 w terminie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Ponieważ w niniejszej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. - niniejsze zawiadomienie zostaje zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz tablicy ogłoszeń sołectwa Grądzkie i uważa się za dostarczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król
Sprawę prowadzi:
Jolanta Bazylak, tel. (87) 421 00 19 wew. 120, e-mail:
Otrzymują:
1. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.,
2. a/a.
Do wiadomości:
1. Inwestor.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-05-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Bazylak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-05-21 08:37:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jolanta Bazylak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-05-21 08:38:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jolanta Bazylak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-05-21 08:41:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 794 raz(y) |
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
Obwieszczenie
Wydminy, dnia 14 maja 2021 r.
KK.6220.9.2021
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach
Zgodnie z art. 49, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r, poz. 735), art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r. poz. 247), zawiadamia się strony postępowania i podaje do publicznej wiadomości, że na wniosek z dnia 30.04.2021 r. złożony przez PCWO ENERGY PROJEKT Sp. z o.o. ul. Św. Leonarda 9, 25-311 Kielce, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na części działki nr geod. 147 w obrębie Czarnówka, gmina Wydminy, powiat giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.
Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a., do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
W związku z ogłoszeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii związanego z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 do czasu odwołania tego stanu, z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w kancelarii Urzędu Gminy Wydminy oraz kontaktować się telefonicznie lub drogą elektroniczną z osobą prowadzącą przedmiotowe postępowanie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839).
Zgodnie z art. 64 ust. 1 i 2 ustawy o udostępnianiu informacji, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla niniejszego przedsięwzięcia wydaje się po uzyskaniu opinii organów opiniujących oraz uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Olsztynie i organem właściwym w sprawach ocen wodnoprawnych. Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii pomocniczych oraz ewentualnych uzgodnień.
Z uwagi na skomplikowany charakter sprawy, zgodnie z art. 35 § 3 k.p.a. sprawa zostanie załatwiona w terminie dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
W świetle art. 33 k.p.a. strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych; pełnomocnik doręcza oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do akt.
Zgodnie z art. 40 k.p.a. pisma doręcza się stronie, a gdy strona działa przez przedstawiciela – temu przedstawicielowi. Jeżeli ustanowiono kilku pełnomocników, doręcza się pisma tylko jednemu pełnomocnikowi. Strona może wskazać takiego pełnomocnika. Strona, która nie ma miejsca zamieszkania lub zwykłego pobytu albo siedziby w Rzeczypospolitej Polskiej, innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej albo państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika do prowadzenia sprawy zamieszkałego w Rzeczypospolitej Polskiej i nie działa za pośrednictwem konsula Rzeczypospolitej Polskiej, jest obowiązana wskazać w Rzeczypospolitej Polskiej pełnomocnika do doręczeń, chyba że doręczenie następuje za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia.
Zgodnie z art. 41 § 1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu; zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji oraz art. 49 k.p.a – niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz tablicy ogłoszeń sołectwa Czarnówka.
Zgodnie z art. 49 k.p.a zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia udostępnienia niniejszego zawiadomienia w BIP -ie.
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król
Sprawę prowadzi:
Jolanta Bazylak, tel. (87) 421 00 19 wew. 120, e-mail:
Otrzymują:
1. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.,
2. a/a.
Do wiadomości:
1. Inwestor.
Pobierz dane XML Obwieszczenie o wszczęciu postępowania Drukuj informację Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-05-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Bazylak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-05-14 15:08:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-05-14 15:08:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-05-14 15:08:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 782 raz(y) |