Inwestycje Celu Publicznego
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
OBWIESZCZENIE o zebraniu dokumentacji
Akapit nr 1 - brak tytułu
KK.6733.5.2019
OBWIESZCZENIE
o zebraniu dokumentacji
Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego ( Dz.U. 2018 poz. 2096 ze zm.),
zawiadamiam strony, że
w związku z zakończeniem przez tutejszy organ postępowania dowodowego z wniosku Gminy Wydminy działającej przez pełnomocnika Pana Michała Hirsz w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:
budowie nawierzchni ciągu pieszo – jezdnego wraz z odwodnieniem na działkach o numerach ewid. gruntów: 632, 740, 515/1 i 515/2 położonych w obrębie Wydminy, gmina Wydminy.
zostały zgromadzone dowody i materiały w przedmiotowej sprawie, umożliwiające podjęcie decyzji.
Informuję o możliwości zapoznania się z wnioskowanym zamierzeniem inwestycyjnym w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości, w Referacie Komunalnym Urzędu Gminy Wydminy, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy pokój nr 8, w godzinach pracy urzędu.
Zgodnie z art.49 § 1 i § 2 kpa niniejsze zawiadomienie uważa się za doręczone po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Informuję, że zgodnie z art. 37 kpa stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia, jeżeli sprawy nie załatwiono w terminie określonym w art. 35 kpa lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 kpa, lub postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.
Zgodnie z art.49 kpa niniejsze zawiadomienie uważa się za doręczone po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
z up. Wójta Gminy
/-/ mgr inż. Beata Witkowska
Kierownik Referatu Komunalnego
/-/ mgr inż. Beata Witkowska
Kierownik Referatu Komunalnego
Pobierz dane XML OBWIESZCZENIE o zebraniu dokumentacji Drukuj informację OBWIESZCZENIE o zebraniu dokumentacji
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-06-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Prystasz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-06-10 09:47:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-06-10 09:47:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-06-10 09:47:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 845 raz(y) |
OBWIESZCZENIE o zebraniu dokumentacji
Akapit nr 1 - brak tytułu
KK.6733.4.2019
OBWIESZCZENIE
o zebraniu dokumentacji
Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego ( Dz.U. 2018 poz. 2096 ze zm.),
zawiadamiam strony, że
w związku z zakończeniem przez tutejszy organ postępowania dowodowego z wniosku PGE DYSTRYBUCJA S.A. ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin działającej przez pełnomocnika Pana Jarosława Wysockiego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:
budowie elektroenergetycznej sieci napowietrznej nN 0,4kV, linii napowietrznej oświetlenia ulicznego, linii kablowej nN 0,4kV, przyłączy napowietrznych nN 0,4kV, przyłącz kablowych nN 0,4kV oraz WLZ-tów na działkach o numerach ewid. gruntów: 1, 1/3, 1/4, 16/1, 16/2, 20, 89/11, 119/5, 119/6, 120/8, 120/9, 226/1, 228, 825/14 położonych w obrębie Wężówka, gmina Wydminy,
zostały zgromadzone dowody i materiały w przedmiotowej sprawie, umożliwiające podjęcie decyzji.
Informuję o możliwości zapoznania się z wnioskowanym zamierzeniem inwestycyjnym w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości, w Referacie Komunalnym Urzędu Gminy Wydminy, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy pokój nr 8, w godzinach pracy urzędu.
Zgodnie z art.49 § 1 i § 2 kpa niniejsze zawiadomienie uważa się za doręczone po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Informuję, że zgodnie z art. 37 kpa stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia, jeżeli sprawy nie załatwiono w terminie określonym w art. 35 kpa lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 kpa, lub postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.
Zgodnie z art.49 kpa niniejsze zawiadomienie uważa się za doręczone po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
z up. Wójta Gminy
/-/ mgr inż. Beata Witkowska
Kierownik Referatu Komunalnego
/-/ mgr inż. Beata Witkowska
Kierownik Referatu Komunalnego
Pobierz dane XML OBWIESZCZENIE o zebraniu dokumentacji Drukuj informację OBWIESZCZENIE o zebraniu dokumentacji
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-06-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Prystasz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-06-10 09:46:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-06-10 09:46:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-06-10 09:46:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 816 raz(y) |
Sprostowanie treści wniosku na Lokalizację ICP - budowa nawierzchni ciągu pieszo – jezdnego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wydminy, dnia 04 czerwca 2019r.
KK.6733.5.2019
Postanowienie
Na podstawie art. 113 §1 i §2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.)
prostuję
treść wniosku o ustalenie warunków zabudowy z dnia 23 kwietnia 2019 r. Gminy Wydminy działającej przez pełnomocnika Pana Michała Hirsz ul. Szafirowa 8, 80-209 Chwaszczyno, dotyczącego budowy nawierzchni ciągu pieszo – jezdnego wraz z odwodnieniem na działkach o numerach ewid. gruntów: 632 i 740 położonych w obrębie Wydminy, gmina Wydminy, w ten sposób, że do treści wniosku dopisuje się dwie działki o numerach ewidencyjnych 515/1 i 515/2.
UZASADNIENIE
W toku postępowania wpłynął wniosek Inwestora dotyczący rozszerzenia treści wniosku z dnia 23 kwietnia 2019 r. o dwie działki ewidencyjne, na których będzie planowana inwestycja tj. 515/1 i 515/2. Zgodnie z art. 113 § 1 k.p.a. organ administracji publicznej może sprostować z urzędu lub na żądanie strony błędy pisarskie i rachunkowe oraz inne oczywiste omyłki w wydanych przez siebie decyzjach. Wobec powyższego postanowiono o sprostowaniu treści wniosku.
W związku z powyższym informuję, że zmieniona treść wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego została opublikowana na stronie BIP Urzędu Gminy Wydminy pod adresem: http://bip.wydminy.pl (zakładka zagospodarowanie przestrzenne).
Na postanowienie stronom przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie, w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego postanowienia, za pośrednictwem Wójta Gminy Wydminy.
Z dokumentacją ww inwestycji można zapoznać się w Referacie Komunalnym Urzędu Gminy Wydminy, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy pokój nr 8, w godzinach pracy urzędu i wnieść ewentualne uwagi lub zastrzeżenia w terminie 7 dni, licząc od daty opublikowania niniejszego zawiadomienia.
z up. Wójta Gminy
/-/ mgr inż. Beata Witkowska
Kierownik Referatu Komunalnego
/-/ mgr inż. Beata Witkowska
Kierownik Referatu Komunalnego
Pobierz dane XML Sprostowanie treści wniosku na Lokalizację ICP - budowa nawierzchni ciągu pieszo – jezdnego Drukuj informację Sprostowanie treści wniosku na Lokalizację ICP - budowa nawierzchni ciągu pieszo – jezdnego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-06-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Prystasz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-06-04 13:31:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-06-04 13:31:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-06-04 13:31:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 815 raz(y) |
ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania, dot. ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla: budowy nawierzchni ciągu pieszo – jezdnego wraz z odwodnieniem na działkach o numerach ewid. gruntów: 632 i 740 położonych w obrębie Wydminy, gmina Wydminy.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wydminy, dnia 06 maja 2019r.
KK.6733.5.2019
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art.53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ( Dz. U. z 2018, poz. 1945 ze zm..) oraz art. 61 § 4 i art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego ( Dz.U. 2018 poz. 2096 ze zm.)
zawiadamiam,
że do Wójta Gminy Wydminy w dniu 23.04.2019r. wpłynął wniosek pełnomocnika Pana Michała Hirsz prowadzącego działalność HTH ul. Szafirowa 8, 80-209 Chwaszczyno, działającegow imieniu Gminy Wydminy, dotyczący ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla: budowy nawierzchni ciągu pieszo – jezdnego wraz z odwodnieniem na działkach o numerach ewid. gruntów: 632 i 740 położonych w obrębie Wydminy, gmina Wydminy.
W związku z powyższym informuję, że treść wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego został opublikowany na stronie BIP Urzędu Gminy Wydminy pod adresem: http://bip.wydminy.pl (zakładka zagospodarowanie przestrzenne).
Z dokumentacją ww inwestycji można zapoznać się w Referacie Komunalnym Urzędu Gminy Wydminy, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy pokój nr 8, w godzinach pracy urzędu
i wnieść ewentualne uwagi lub zastrzeżenia w terminie 7 dni, licząc od daty opublikowania niniejszego zawiadomienia.
i wnieść ewentualne uwagi lub zastrzeżenia w terminie 7 dni, licząc od daty opublikowania niniejszego zawiadomienia.
Zgodnie z art. 49 § 1 i § 2 kpa niniejsze zawiadomienie uważa się za doręczone po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
z up. Wójta Gminy
/-/ mgr inż. Beata Witkowska
Kierownik Referatu Komunalnego
/-/ mgr inż. Beata Witkowska
Kierownik Referatu Komunalnego
Pobierz dane XML ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania, dot. ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla: budowy nawierzchni ciągu pieszo – jezdnego wraz z odwodnieniem na działkach o numerach ewid. gruntów: 632 i 740 położonych w obrębie Wydminy, gmina Wydminy. Drukuj informację ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania, dot. ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla: budowy nawierzchni ciągu pieszo – jezdnego wraz z odwodnieniem na działkach o numerach ewid. gruntów: 632 i 740 położonych w obrębie Wydminy, gmina Wydminy.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-05-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Prystasz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-05-06 13:30:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-05-06 13:30:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-05-06 13:30:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 783 raz(y) |