ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-12-01 20:05:55 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości szacunkowej zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
1. Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wydminach, 11-510 Wydminy, ul. Grunwaldzka 43
                                        Województwo warmińsko- mazurskie
                                        Tel. (087)421-00-78 Fax: (087)421-00-78
                                        e-mail:

<e-mail>


                                        Strona internetowa:  www.wrota.warmia.mazury.pl/wydminy_gmina_wiejska/
Osoby uprawnione do udzielania wyjaśnień:
                                        Marek Hamanowicz

                                         Tel: (087)421-00-78
 
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości zamówienia mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami.

3. Adres strony internetowej na której zamieszczone będzie SIWZ. www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska/

 4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacjio możliwości składania ofert częściowych.

Wspólny słownik zamówień CPV: 09134100-8 – olej napędowy

Dostawy oleju napędowego w ilości 26 000 litrów.

Wykonawca powinien wykazać się usytuowaniem miejsca poboru oleju napędowego w odległości nie większej niż 3 km. od siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Wydminach przy ul. Grunwaldzkiej 43. W przeciwnym wypadku Zamawiający wyznacza miejsce realizacji dostaw oleju na ul. Słowackiego w Wydminach (Oczyszczalnia ścieków)

Ilość każdorazowych dostaw regulowana będzie pod potrzeby Zamawiającego, jednak tygodniowa dostawa nie będzie mniejsza niż 200 litrów oraz nie większa niż 600 litrów z częstotliwością dostaw 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa i piątek) w godzinach od 1200 do 1500.

W przypadku realizacji zamówienia poprzez dowóz zamawianego oleju napędowego, Wykonawca koszt transportu zobowiązany jest doliczyć do ceny jednostkowej zamówienia.

Oferta powinna obejmować pełen zakres zamówienia
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej;

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.  

 6. Termin wykonania zamówienia:
Od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.

 7. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5) Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


Informacje o oświadczeniach jakie mają dostarczyć wykonawcy:
- Wykonawcy przystępujący do postępowania obowiązani są na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków zawartych w SIWZ złożyć oświadczenie że spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24. w/w ustawy.

Informacja o dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy:
Wykonawcy przystępujący do postępowania obowiązani są na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków zawartych w SIWZ złożyć n/w dokumenty:
- aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

8. Informacja na temat wadium. 
Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium na podstawie art. 45 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Cena (koszt) – waga 100%

 10. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój dyrektora.
Termin składania oferty upływa dnia 11.12.2009r. godz.1000
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego pokój dyrektora.
W dniu 11.12.2009r. o godz.1015.
 
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia składania ofert.

12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
 
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
wraz z adresem strony internetowej na, której będą zamieszczone
dodatkowe informację dotyczące dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
 
14. Informacja o przewidywanym  wyborze oferty najkorzystniejszej
z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony
internetowej  na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Zamawiający nie przewiduje zastosowania w postępowaniu aukcji
elektronicznej.
 
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających o
których mowa w art. 67 ust.1. pkt 6 i 7.

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
 
16. Informację o udostępnieniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego lub uzyskać za zaliczeniem pocztowym.
Udostępnienie SIWZ jest nieodpłatne.
Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia zostanie zamieszczona na
stronie internetowej: www.wrota.warmia.mazury.pl/wydminy_gmina_wiejska/.
 
17. Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w BZP
Ogłoszenie zamieszczono w BZP Nr 413376 – 2009 dnia 01.12.2009
oraz na tablicy ogłoszeń w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wydminach dnia 01.12.2009

 

Zamawiający

Dyrektor ZGKiM w Wydminach

(-) Marek Hamanowicz

 

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony