Azbest 2016
Szczegóły informacji
OGŁOSZENIE - Dofinansowanie demontażu, transportu i unieszkodliwiania azbestu.
Informacja ogłoszona dnia 2016-03-01 12:47:31 przez Administrator systemu
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wydminy, dnia 01 marca 2016 r.
Dofinansowanie demontażu, transportu i unieszkodliwiania azbestu.
Informuję, iż wszyscy właściciele nieruchomości planujący w 2016 roku wymianę azbestowego pokrycia dachowego lub osoby posiadające na swojej posesji odpady azbestu mogą do dnia 31 marca 2016 r. składać w sekretariacie Urzędu Gminy Wydminy wnioski o dofinansowanie prac związanych z demontażem, transportem oraz unieszkodliwianiem odpadów zawierających azbest.
- wniosek o dofinansowanie prac polegających na demontażu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest – plik w załączeniu.
Jednocześnie nadmieniam, iż niniejsze działanie nie obejmuje wsparcia finansowego na wykonanie nowego pokrycia dachowego.
Rada Gminy Wydminy Uchwałą Nr XXVI/106/2012 w dniu 29 marca 2012 r. przyjęła „Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Wydminy na lata 2012-2032”, który zawiera informacje o inwentaryzacji rodzaju, ilości i miejscach występowania wyrobów zawierających azbest na terenie gminy Wydminy. Realizacja tego programu polega na pełnym finansowaniu ze środków publicznych usuwania wyrobów zawierających azbest (85% środki WFOŚiGW i NFOŚiGW, natomiast 15% to koszty własne Gminy Wydminy.
Dofinansowanie może być udzielone jedynie osobom, które są właścicielami nieruchomości i zostały objęte przyjętą inwentaryzacją (ich adres znajduje się z bazie danych urzędu). Warunkiem uzyskania pomocy jest złożenie poprawnie wypełnionego wniosku o dofinansowanie. Właściciele, którzy z różnych powodów nie zostali uwzględnieni w przyjętym programie mogą starać się o dofinansowanie dopiero po dokonaniu formalnego zgłoszenia faktu posiadania wyrobów (odpadów) azbestowych. W tym celu powinni poza wnioskiem o dofinansowanie złożyć wypełnione następujące dokumenty:
Dofinansowanie może być udzielone jedynie osobom, które są właścicielami nieruchomości i zostały objęte przyjętą inwentaryzacją (ich adres znajduje się z bazie danych urzędu). Warunkiem uzyskania pomocy jest złożenie poprawnie wypełnionego wniosku o dofinansowanie. Właściciele, którzy z różnych powodów nie zostali uwzględnieni w przyjętym programie mogą starać się o dofinansowanie dopiero po dokonaniu formalnego zgłoszenia faktu posiadania wyrobów (odpadów) azbestowych. W tym celu powinni poza wnioskiem o dofinansowanie złożyć wypełnione następujące dokumenty:
- informację o wyrobach zawierających azbest – plik w załączeniu;
- ocenę stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest – plik w załączeniu;
Szczegółowych informacji w zakresie warunków, sposobu i terminów realizacji wniosków o dofinansowanie udziela Jolanta Bazylak – inspektor ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Wydminy tel. 87 421 00 19 wew. 214.
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jolanta Bazylak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-03-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Bazylak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-03-01 12:47:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-03-01 12:47:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-04-27 11:04:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1043 raz(y) |