Strona główna
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Obwieszczenie o terminie przeprowadzenia rozprawy administracyjnej otwartej dla społeczeństwa w sprawie postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Budowa 6 obiektów inwentarskich do chowu brojlera kurzego na działce ewidencyjnej nr 227, obręb geodezyjny Radzie, gm. Wydminy."
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie o terminie przeprowadzenia rozprawy administracyjnej otwartej dla społeczeństwa w sprawie postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Budowa 6 obiektów inwentarskich do chowu brojlera kurzego na działce ewidencyjnej nr 227, obręb geodezyjny Radzie, gm. Wydminy." Drukuj informację Obwieszczenie o terminie przeprowadzenia rozprawy administracyjnej otwartej dla społeczeństwa w sprawie postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Budowa 6 obiektów inwentarskich do chowu brojlera kurzego na działce ewidencyjnej nr 227, obręb geodezyjny Radzie, gm. Wydminy."
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Bazylak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-19 14:07:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jolanta Bazylak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-19 14:11:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jolanta Bazylak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-19 14:11:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 469 raz(y) |
Obwieszczenie o wydaniu decyzji o ustaleni lokalizacji inwestycji celu publicznego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wydminy, dnia 12 lutego 2024 r.
KK.6733.3.2023
O B W I E S Z C Z E N I E
o wydaniu decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Zgodnie z art. 49, art. 61 § 4 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.) na podstawie art. 53 ust. 1 oraz art. 51 ust.3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2023r. poz. 977 ze zm.)
zawiadamia się wszystkie strony
i podaje do publicznej wiadomości
że w dniu 8 lutego 2024r., wydano decyzję KK.6733.3.2023 o lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z oczyszczalni ścieków wraz z wylotem do rowu melioracyjnego w miejscowości Dudka, przewidzianej do realizacji na działkach ewidencyjnych nr 2/40, 2/106, 2/108, 2/105, 412, obręb Sucholaski, gmina Wydminy.
Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a., do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy w powyższej sprawie można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy (pok. Nr 8) oraz kontaktować się telefonicznie lub drogą elektroniczną z osobą prowadzącą przedmiotowe postępowanie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00.
W świetle art. 33 k.p.a. strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych; pełnomocnik doręcza oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do akt.
Zgodnie z art. 49 k.p.a zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia udostępnienia niniejszego zawiadomienia w BIP -ie.
Pełniący funkcję Wójta Gminy Wydminy
(-) Andrzej Cieśluk
Powyższą informację zamieszcza się:
- na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Wydminy
- na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy http://bip.wydminy.pl,
Pobierz dane XML Obwieszczenie o wydaniu decyzji o ustaleni lokalizacji inwestycji celu publicznego Drukuj informację Obwieszczenie o wydaniu decyzji o ustaleni lokalizacji inwestycji celu publicznego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jadwiga Konopko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-12 15:15:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jadwiga Konopko |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-12 15:22:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jadwiga Konopko |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-12 15:23:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 370 raz(y) |
Punkt Konsultacyjno-Informacyjny Programu Priorytetowego "Czyste Powietrze" w Urzędzie Gminy Wydminy
Punkt Konsultacyjno-Informacyjny PP Czyste Powietrze
Wydminy, dnia 7 lutego 2024 r.
PUNKT KONSULTACYJNO-INFORMACYJNY
PROGRAMU PRIORYTETOWEGO „CZYSTE POWIETRZE”
Informujemy, że w Urzędzie Gminy Wydminy (parter, pokój nr 8) funkcjonuje Punkt Konsultacyjno-Informacyjny Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”. W Punkcie istnieje możliwość uzyskania informacji na temat programu, złożenie wniosku oraz jego późniejsze rozliczenie.
Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 17.00, natomiast w godzinach od 8:00 do 15:00 pod numerem tel. 87 421 00 19 wew. 120, można zasięgnąć bliższych informacji o Programie oraz na prośbę zainteresowanego ustalić datę i godzinę spotkania. Przed przyjściem do Urzędu w celu wypełnienia wniosku, prosimy o zapoznanie się z dokumentacją Programu, którą można znaleźć na stronie internetowej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.
OGÓLNE INFORMACJE O PROGRAMIE:
ZMIANY W PP "CZYSTE POWIETRZE" - od 03.01.2023r:
GMINA WYDMINY – stan na 29.12.2023 r:
LICZBA ZŁOŻONYCH WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE:
144 wniosków
LICZBA ZREALIZOWANYCH PRZEDSIEWZIĘĆ:
70 przedsięwzięć
KWOTA WYPŁACONYCH DOTACJI:
1 825 568,00 zł.
Pobierz dane XML Punkt Konsultacyjno-Informacyjny Programu Priorytetowego "Czyste Powietrze" w Urzędzie Gminy Wydminy Drukuj informację Punkt Konsultacyjno-Informacyjny Programu Priorytetowego "Czyste Powietrze" w Urzędzie Gminy Wydminy
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Bazylak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-07 16:50:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jolanta Bazylak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-07 17:00:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jolanta Bazylak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-07 17:00:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 384 raz(y) |