ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zaproszenie organizacji społecznych do składania opinii dotyczącej projektu Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Wydminy w 2022 r.

Ogłoszenie

Wydminy, dnia 23 lutego 2022 r.
 
KK.6140.15.2022
 
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Wydminy
 
 
W związku z opracowaniem projektu „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Wydminy w 2022 r.” zgodnie z art. 11a ust. 7 pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (tekst jedn. - Dz. U. z 2020 r, poz. 638 ze zm.)
zapraszam
organizacje społeczne działające na obszarze Gminy Wydminy, których statutowym celem działania jest ochrona zwierząt do składania opinii dotyczącej ww. projektu w terminie:
 
od 24 lutego 2022 r. do 16 marca 2022 r.
 
Opinie należy przedłożyć w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy Wydminy, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: .
 
Z projektem programu można zapoznać się w kancelarii Urzędu Gminy Wydminy w godzinach pracy urzędu lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy – zakładka Ochrona środowiska.
 
 
 
 
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-02-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-02-23 16:13:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Bazylak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-02-23 16:18:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Bazylak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-23 16:18:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
909 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o zakończeniu postępowania dowodowego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie publicznych obiektów sportowo-rekreacyjno-wypoczynkowych oraz budynku sanitarno-gospodarczego i niezbędnej infrastruktury realizowanego na działce ewidencyjnej nr 556/1 oraz części działek 558/9 i 640 obręb Wydminy, gmina Wydminy, pow. giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.

Obwieszczenie o zakończeniu postępowania dowodowego - KK.6220.15.2021.2022

Wydminy, dnia 17 lutego 2022 r.
 
KK.6220.15.2021.2022
 
O B W I E S Z C Z E N I E
o zakończeniu postępowania w sprawie wydania
decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
 
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.), spełniając wymóg art. 10 przywołanej ustawy oraz w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r., poz. 2373 ze zm.)
 
zawiadamia się strony postępowania i podaje do publicznej wiadomości, 
 
że zostało zakończone postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie publicznych obiektów sportowo-rekreacyjno-wypoczynkowych oraz budynku sanitarno-gospodarczego i niezbędnej infrastruktury realizowanego na działce ewidencyjnej nr 556/1 oraz części działek  558/9 i 640 obręb Wydminy, gmina Wydminy, pow. giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.
 
Stosownie do przepisu art. 10 § 1 organ administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji orzekającej co do istoty sprawy, umożliwić stronom zapoznanie się z aktami, wypowiedzenie się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, iż wspomniany przepis jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
Jednocześnie informuję, że:
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Giżycku pismem z dnia 04.01.2022 r. znak: ZNS.9022.4.54.2021.ZB,
- Dyrektor Zarządu Zlewni w Augustowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie pismem z dnia 02.02.2022 r. znak: BI.ZZŚ.1.4360.469.2021.AN,
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie pismem z dnia 08.02.2022 r. znak: WOOŚ.4220.801.2021.KT.2,
wydali opinie, że dla przedmiotowego przedsięwzięcia nie istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt. 57 lit. b tiret pierwsze rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839).
W związku z powyższym zgodnie z art. 73 § 1 k.p.a. informuję, że strony mają prawo wglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania.
Strony mają możliwość zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów  oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy pok. nr 8 w terminie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Ponieważ w niniejszej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. - niniejsze zawiadomienie zostaje zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz tablicy ogłoszeń sołectwa Wydminy i uważa się za dostarczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
 
 
 
 
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król
 
 
 
 
Sprawę prowadzi:
Jolanta Bazylak, tel. (87) 421 00 19 wew. 120, e-mail:
 
Otrzymują:
1. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.,
2. a/a.
 
Do wiadomości:
1. Pełnomocnik.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-02-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-02-17 08:34:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Bazylak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-02-17 08:35:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Bazylak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-17 08:35:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
814 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wszczęciu ICP 1/2022 przebudowa drogi powiatowej 1740N na odcinku Lipowo-Grądzkie

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
KK.6733.1.2022
KW.903.2022
 
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu  postępowania w sprawie wydania decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
 
            Zgodnie z art. 49 § 1, art.61 § 4 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) na podstawie art. 53 ust. 1 oraz art. 50 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2021r. poz. 741 ze zm.)
 
zawiadamiam wszystkie strony,
że w dniu 26 stycznia 2022r. na wniosek Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, reprezentowanej przez Pełnomocnika Pana Macieja Domysławskiego – właściciela Firmy Inżynieryjno Projektowej,
ul. Bohaterów 35, 16-400 Suwałki, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego polegającej na: przebudowie drogi powiatowej nr 1740N na odcinku Lipowo-Grądzkie
w zakresie nieruchomości położonych w obrębie Grądzkie, gmina Wydminy o numerach ewid. 337 i 186/2 oraz w obrębie Lipowo, gmina Kruklanki o numerach ewid. 249 i 242/2.
 
            Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a., do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
W związku z ogłoszeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii związanego z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 do czasu odwołania tego stanu, z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w kancelarii Urzędu Gminy Wydminy oraz kontaktować się telefonicznie lub drogą elektroniczną z osobą prowadzącą przedmiotowe postępowanie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00.
Z uwagi na skomplikowany charakter sprawy, zgodnie z art. 35 § 3 k.p.a. sprawa zostanie załatwiona w terminie 65 dni od dnia wszczęcia postępowania.
W świetle art. 33 k.p.a. strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych; pełnomocnik doręcza oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do akt.
            Zgodnie z art. 49 k.p.a Zawiadomienie w formie obwieszczenia umieszczone na stronie http://bip.wydminy.pl, uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
 
Wójt Gminy Wydminy
/-/ mgr inż. Radosław Król

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-02-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Prystasz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-02-14 10:30:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marzena Prystasz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-02-14 10:30:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marzena Prystasz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-14 10:31:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
688 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wydaniu decyzji ICP 18/2021

Akapit nr 1 - brak tytułu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Prystasz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-31 13:36:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marzena Prystasz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-31 13:39:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marzena Prystasz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-01-31 13:40:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
742 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji