Strona główna
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Obwieszczenie Wojewody Warmińsko-Mazurskiego o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej, dotyczącej realizacji inwestycji pn.:"Prace na linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk-Korsze wraz z elektryfikacją" - Etap A2 odcinek 1 - szlak Wydminy - Giżycko
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Wojewody Warmińsko-Mazurskiego o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej, dotyczącej realizacji inwestycji pn.:"Prace na linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk-Korsze wraz z elektryfikacją" - Etap A2 odcinek 1 - szlak Wydminy - Giżycko Drukuj informację Obwieszczenie Wojewody Warmińsko-Mazurskiego o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej, dotyczącej realizacji inwestycji pn.:"Prace na linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk-Korsze wraz z elektryfikacją" - Etap A2 odcinek 1 - szlak Wydminy - Giżycko
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-11-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Prystasz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-11-05 22:18:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-11-05 22:31:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-11-05 22:31:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 589 raz(y) |
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wydminy, dnia 05 października 2020r.
KK.6733.22.2020
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61 § 4 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego ( tekst jedn. Dz.U. z 2020r. poz.256 ze zm.), na podstawie art. 53 ust. 1 oraz art. 51 ust.3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( tekst jedn. Dz. U. z 2020r. poz. 293)
zawiadamiam wszystkie strony,
że do Wójta Gminy Wydminy w dniu 18.09.2020 r. wpłynął wniosek PKP ENERGETYKA S.A. ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa, reprezentowanej przez pełnomocnika Adw. Andrzeja Bućko ul. Wspólna 47/49, 00-684 Warszawa, w sprawie wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na: budowie stacji transformatorowo – dławikowej RS Wydminy oraz budowie dwutorowej linii kablowo – napowietrznej 15kV wraz z traktem światłowodowym zasilającej podstację trakcyjną Stare Juchy, przeznaczonej do realizacji na działkach nr ewid.: 384/3 i 615 położonych w obrębie Wydminy, gmina Wydminy, powiat giżycki.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 10 § 1 kodeksu postępowania administracyjnego zawiadamia się strony, iż z aktami ww sprawy można zapoznać się w kancelarii Urzędu Gminy w Wydminach, w godzinach pracy urzędu i wnieść ewentualne uwagi lub zastrzeżenia, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w terminie 7 dni, licząc od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Ponadto informuję, że zgodnie z art. 35 § 3 i 5 kodeksu postępowania administracyjnego, postępowanie wymaga uzgodnień i opinii organów i załatwienie sprawy nastąpi w terminie określonym w art. 51 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( tekst jedn. Dz. U. Z 2020r. poz. 293). Do terminów określonych w powyższych przepisach nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresów mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy albo przyczyn niezależnych od organu.
Zawiadomienie w formie obwieszczenia umieszczone na stronie http://bip.wydminy.pl, uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
z up. Wójta Gminy
/-/ mgr inż. Beata Witkowska
/-/ mgr inż. Beata Witkowska
Kierownik Referatu Komunalnego
Pobierz dane XML Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego Drukuj informację Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-10-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Prystasz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-10-06 15:18:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-10-06 15:19:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-10-06 15:19:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 693 raz(y) |