ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na przebudowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 1 MW i wysokości 3 m na działce nr geod. 64 w miejscowości Talki

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
KK.6220.15.2020
 
O  B  W  I  E  S  Z  C  Z  E  N  I  E
o wszczęciu  postępowania w sprawie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach
  
Zgodnie z art. 49, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. - Dz. U. z 2020 r, poz. 256 ze zm.),  art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji  o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz    o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. - Dz. U. z 2020 r. poz. 283 ze zm.), zawiadamia się strony postępowania i podaje do publicznej wiadomości, że na wniosek z dnia 03.08.2020 r. złożony przez EKOARGO Sp. z o.o. ul. Towarowa 9/101/C, 10-416 Olsztyn, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na przebudowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 1 MW i wysokości 3 m na działce nr geod. 64 w miejscowości Talki, gmina Wydminy, powiat giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.
 
Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a., do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
W związku z ogłoszeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii związanego z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 do czasu odwołania tego stanu, z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w kancelarii Urzędu Gminy Wydminy oraz kontaktować się telefonicznie lub drogą elektroniczną z osobą prowadzącą przedmiotowe postępowanie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit a rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839).
Zgodnie z art. 64 ust. 1 i 2 ustawy o udostępnianiu informacji, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla niniejszego przedsięwzięcia wydaje się po uzyskaniu opinii organów opiniujących oraz uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Olsztynie i organem właściwym w sprawach ocen wodnoprawnych. Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii pomocniczych oraz ewentualnych uzgodnień.
Z uwagi na skomplikowany charakter sprawy, zgodnie z art. 35 § 3 k.p.a. sprawa zostanie załatwiona w terminie dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
W świetle art. 33 k.p.a. strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych; pełnomocnik doręcza oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do akt.
Zgodnie z art. 40 k.p.a. pisma doręcza się stronie, a gdy strona działa przez przedstawiciela – temu przedstawicielowi. Jeżeli ustanowiono kilku pełnomocników, doręcza się pisma tylko jednemu pełnomocnikowi. Strona może wskazać takiego pełnomocnika. Strona, która nie ma miejsca zamieszkania lub zwykłego pobytu albo siedziby w Rzeczypospolitej Polskiej, innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej albo państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika do prowadzenia sprawy zamieszkałego w Rzeczypospolitej Polskiej i nie działa za pośrednictwem konsula Rzeczypospolitej Polskiej, jest obowiązana wskazać w Rzeczypospolitej Polskiej pełnomocnika do doręczeń, chyba że doręczenie następuje za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia.
Zgodnie z art. 41 § 1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu; zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji oraz art. 49 k.p.a – niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz tablicy ogłoszeń sołectwa Talki.
Zgodnie z art. 49 k.p.a zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia udostępnienia niniejszego zawiadomienia w BIP -ie.
 
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania zostało
udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej
w dniu 14.08.2020 r.
 
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król
 
 
Sprawę prowadzi:
Jolanta Bazylak, tel. (87) 421 00 19 wew. 120, e-mail:
 
Otrzymują:
1. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.,
2. a/a.
 
Do wiadomości:
1. Inwestor.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-08-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-08-14 12:04:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-08-14 12:04:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-08-14 12:04:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2663 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

O B W I E S Z C Z E N I E o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - przebudowie drogi gminnej nr 136019N od ulicy Kajki w Wydminach do miejscowości Mazuchówka

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                   Wydminy, dnia 12 sierpnia 2020 r.
 
KK.6220.14.2020
 
O B W I E S Z C Z E N I E
o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
 
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. - Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.), spełniając wymóg art. 10 przywołanej ustawy oraz w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. - Dz. U. z 2020 r., poz. 283 ze zm.)
 
zawiadamia się strony postępowania i podaje do publicznej wiadomości, 
 
że zostało zakończone postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi gminnej nr 136019N od  ulicy Kajki w Wydminach do miejscowości Mazuchówka o długości ok. 1745,00 m, gmina Wydminy, powiat giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.
 
Stosownie do przepisu art. 10 § 1 organ administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji orzekającej co do istoty sprawy, umożliwić stronom zapoznanie się z aktami, wypowiedzenie się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, iż wspomniany przepis jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
Jednocześnie informuję, że:
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Giżycku pismem z dnia 21.07.2020 r. znak: ZNS.4083.24.2020.ZB,
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie pismem z dnia 21.07.2020 r. znak: WOOŚ.4220.383.2020.AZ.1,
- Dyrektor Zarządu Zlewni w Augustowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie pismem z dnia 22.07.2020 r. znak: BI.ZZŚ.1.4360.239.2020.AN,
wydali opinie, że dla przedmiotowego przedsięwzięcia nie istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt. 62 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839).
W związku z powyższym zgodnie z art. 73 § 1 k.p.a. informuję, że  strony mają prawo wglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania.
Strony mają możliwość zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów  oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy pok. nr 8 w terminie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Ponieważ w niniejszej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. - niniejsze zawiadomienie zostaje zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz tablicy ogłoszeń sołectwa Wydminy i uważa się za dostarczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
 
Zawiadomienie – obwieszczenie
o zakończeniu postępowania zostało
udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej
w dniu 12.08.2020 r.
 
 
 
 
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król
 
 
 
 
Sprawę prowadzi:
Jolanta Bazylak, tel. (87) 421 00 19 wew. 120, e-mail:
 
Otrzymują:
1. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.,
2. a/a.
 
Do wiadomości:
1. Pełnomocnik.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-08-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-08-12 14:32:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-08-12 14:32:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-08-12 14:32:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1251 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na przebudowie ul. Giżyckiej w Wydminach

Akapit nr 1 - brak tytułu

 Wydminy, dnia 03 sierpnia 2020r.
KK.6733.19.2020
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61 § 4 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego ( tekst jedn. Dz.U. z 2020r. poz.256 ze zm.), na podstawie art. 53 ust. 1 oraz art. 51 ust.3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( tekst jedn. Dz. U. z 2020r. poz. 293 ze zm.)
zawiadamiam wszystkie strony,
że do Wójta Gminy Wydminy w dniu 28.07.2020r. wpłynął wniosek Gminy Wydminy, reprezentowanej przez PRO-GAL Przemysław Galiński ul. Stadionowa 7, 19-500 Gołdap, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: przebudowie drogi gminnej nr 136025N (ulicy Giżyckiej), przeznaczonej do realizacji na działkach nr ewid.: 110/2, 75/27, 566, 570, 586, 587, 591/14, 594/4, 603, 712/2, 714 położonych w obrębie Wydminy, gmina Wydminy, powiat giżycki.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 10 § 1 kodeksu postępowania administracyjnego zawiadamia się strony, iż z aktami ww sprawy można zapoznać się w kancelarii Urzędu Gminy w Wydminach, w godzinach pracy urzędu i wnieść ewentualne uwagi lub zastrzeżenia, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w terminie 7 dni, licząc od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Ponadto informuję, że zgodnie z art. 35 § 3 i 5 kodeksu postępowania administracyjnego, postępowanie wymaga uzgodnień i opinii organów i załatwienie sprawy nastąpi w terminie określonym w art. 51 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( tekst jedn. Dz. U. Z 2020r. poz. 293). Do terminów określonych w powyższych przepisach nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresów mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy albo przyczyn niezależnych od organu.
Zawiadomienie w formie obwieszczenia umieszczone na stronie http://bip.wydminy.pl, uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
 
z up. Wójta Gminy
/-/ mgr inż. Beata Witkowska
Kierownik Referatu Komunalnego

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-08-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Prystasz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-08-03 14:51:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-08-03 14:51:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-08-03 14:51:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
688 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE Wojewody Warmińsko-Mazurskiego o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-08-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Prystasz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-08-03 13:44:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-08-03 13:51:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-08-03 13:51:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
673 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 Wydminy, dnia 27 lipca 2020r.
KK.6733.18.2020
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61 § 4 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego ( tekst jedn. Dz.U. z 2020r. poz.256 ze zm.), na podstawie art. 53 ust. 1 oraz art. 51 ust.3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( tekst jedn. Dz. U. z 2020r. poz. 293 ze zm.)
zawiadamiam wszystkie strony,
że do Wójta Gminy Wydminy w dniu 14.07.2020r. wpłynął wniosek z dnia 08.07.2020r. PGE Dystrybucja S.A. ul. Garbarska 21, 20-340 Lublin, reprezentowany przez Pełnomocnika Pana Adama Kulenko - Przedsiębiorstwo Budownictwa Sieci Elektrycznych Sp. z o.o. Z siedzibą w Białymstoku,
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie linii kablowej SN-15kV z kanalizacją kablową 2 x 40 do kabla sterowniczego o długości ok. 990 m, przeznaczonej do realizacji na działkach o numerach ewidencyjnych: 261, 262/5, 262/6, 267/20, 267/21, 269, 270, 277, 279/6, 279/9, 282/1, 282/2, 283/1, 283/2, 283/3, 414, 416, 492 położonych w obrębie Siedliska gmina Wydminy, powiat giżycki.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 10 § 1 kodeksu postępowania administracyjnego zawiadamia się strony, iż z aktami ww sprawy można zapoznać się w kancelarii Urzędu Gminy w Wydminach, w godzinach pracy urzędu i wnieść ewentualne uwagi lub zastrzeżenia, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w terminie 7 dni, licząc od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Ponadto informuję, że zgodnie z art. 35 § 3 i 5 kodeksu postępowania administracyjnego, postępowanie wymaga uzgodnień i opinii organów i załatwienie sprawy nastąpi w terminie określonym w art. 51 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( tekst jedn. Dz. U. Z 2020r. poz. 293). Do terminów określonych w powyższych przepisach nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresów mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy albo przyczyn niezależnych od organu.
Zawiadomienie w formie obwieszczenia umieszczone na stronie http://bip.wydminy.pl, uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
 
z up. Wójta Gminy
/-/ mgr inż. Beata Witkowska /-/
Kierownik Referatu Komunalnego

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-07-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Prystasz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-07-28 08:59:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-07-28 08:59:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-07-28 08:59:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1036 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 Wydminy, dnia 15 lipca 2020r.
KK.6733.16.2020
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61 § 4 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego ( tekst jedn. Dz.U. z 2020r. poz.256 ze zm.), na podstawie art. 53 ust. 1 oraz art. 51 ust.3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( tekst jedn. Dz. U. z 2020r. poz. 293)
zawiadamiam wszystkie strony,
że do Wójta Gminy Wydminy w dniu 25.06.2020 r. wpłynął wniosek ELEKTRO- ENERGETYKA Michał Stepnowski ul. Odległa 17, 07-417 Ostrołęka, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie linii kablowej nN-0,4kV o dł. ok. 1190m , przeznaczonej do realizacji na działkach o numerach ewidencyjnych: 172, 191, 193, 232/2, 246, 150/2, uzupełniony wnioskiem z dnia 01.07.2020r. o dopisanie do zakresu inwestycyjnego działek: 168/7 i 168/8 obręb Gawliki Wielkie, gmina Wydminy, powiat giżycki.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 10 § 1 kodeksu postępowania administracyjnego zawiadamia się strony, iż z aktami ww sprawy można zapoznać się w kancelarii Urzędu Gminy w Wydminach, w godzinach pracy urzędu i wnieść ewentualne uwagi lub zastrzeżenia, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w terminie 7 dni, licząc od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Ponadto informuję, że zgodnie z art. 35 § 3 i 5 kodeksu postępowania administracyjnego, postępowanie wymaga uzgodnień i opinii organów i załatwienie sprawy nastąpi w terminie określonym w art. 51 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( tekst jedn. Dz. U. Z 2020r. poz. 293). Do terminów określonych w powyższych przepisach nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresów mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy albo przyczyn niezależnych od organu.
Zawiadomienie w formie obwieszczenia umieszczone na stronie http://bip.wydminy.pl, uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
 
z up. Wójta Gminy
/-/ mgr inż. Beata Witkowska /-/
Kierownik Referatu Komunalnego

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-07-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Prystasz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-07-16 11:13:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-07-16 11:13:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-07-16 11:13:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
730 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji