ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Specjalista

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu: Peły

Ilość etatów: 1

Wydział: stanowisko samodzielne

Data udostępnienia: 2024-03-29

Ogłoszono dnia: 2024-03-29

Termin składania dokumentów: 2024-04-12 12:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2024

Zlecający: Wójt Gminy Wydminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku: wykształcenie wyższe w zakresie gospodarki  nieruchomościami, prawa, administracji lub pokrewne,
  3. co najmniej 3-letni staż pracy,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
    umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Ustawa o gospodarce nieruchomościami, Ustawa o księgach wieczystych i hipotece, Ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomościami, Ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów, Prawo geodezyjne i kartograficzne, Ustaw o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, Ochrona danych osobowych, Kodeks pracy, Ustawa o finansach publicznych, Prawo ochrony środowiska.
  8. znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  9.  biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu, obsługa urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania biurowego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  2. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
  3. samodzielność, dokładność, terminowość, rzetelność, dobra organizacja pracy,
  4. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
  5. odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
  6. dyspozycyjność, systematyczność, zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina, samodzielność, odpowiedzialność,
  7. umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
  8. prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości.
  2. Pozyskiwanie mienia na cele związane z wykonywaniem zadań własnych gminy.
  3. Obrót nieruchomościami komunalnymi: sprzedaż, zamiana, zrzeczenie, przygotowywanie i organizowanie przetargów, komunalizacja nieruchomości Skarbu Państwa, współpraca z Kancelarią Notarialną.
  4. Przekazywanie w trwały zarząd nieruchomości gminnych jednostkom organizacyjnym.
  5. Wydzierżawianie, wynajmowanie, użyczanie i przekazywanie do korzystania nieruchomości komunalnych, naliczanie czynszów i przygotowywanie umów.
  6. Zapewnianie wyceny wartości nieruchomości gminnych przez rzeczoznawców majątkowych.
  7. Przygotowywanie dokumentów do korzystania przez gminę z prawa pierwokupu.
  8. Prowadzenie spraw związanych z zakładaniem i wprowadzaniem zmian w księgach wieczystych nieruchomości komunalnych.
  9. Wykonywanie czynności związanych z wywłaszczeniem gruntów na cele publiczne
    i zwrotami nieruchomości w zakresie określonym w przepisach szczególnych.
  10. Rozpatrywanie roszczeń zgłaszanych do nieruchomości komunalnych przez osoby fizyczne i prawne.
  11. Prowadzenie spraw dotyczących przekształcenia prawa użytkowania wieczystego
    w prawo własności.
  12. Opracowywanie harmonogramu okresowych przeglądów technicznych zasobu komunalnego gminy Wydminy oraz składanie zapotrzebowań na konserwacje, remonty i modernizacje budynków do Wójta Gminy i Skarbnika Gminy.
  13. Prowadzenie ewidencji i książek obiektów budowlanych zasobów komunalnych
- dokonywanie wpisów w książkach obiektów budowlanych.
  1. Nadawanie numeracji porządkowej nieruchomości.
  2. Przyjmowanie zeznań świadków potwierdzających zatrudnienie lub pracę
    w gospodarstwie rolnym.
  3.  Prowadzenie spraw dotyczących komisji mieszkaniowej:
-  organizowanie pracy Społecznej Komisji Mieszkaniowej,
 - przygotowywanie pod względem formalno-prawnym obsługi Społecznej Komisji Mieszkaniowej,
- Realizacja przydziałów i zamian mieszkań wg zaopiniowanej listy przez SKM.
  1. Reprezentowanie gminy podczas zebrań wspólnot mieszkaniowych.
  2. Prowadzenie spraw z zakresu podziałów i rozgraniczeń nieruchomości.
  3. Przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Wójta oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Gminy i Komisji, z zakresu prowadzonych spraw.
  4. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski mieszkańców oraz podejmowanie działań zapewniających należyte i terminowe ich załatwianie, przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień.
  5. Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej, w ramach powierzonego zakresu czynności.
.  Niezbędna wiedza i umiejętności:
  1. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa:  Ustawa o gospodarce nieruchomościami, Ustawa o księgach wieczystych i hipotece, Ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomościami, Ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów, Prawo geodezyjne i kartograficzne, Ustaw o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, Ochrona danych osobowych, Kodeks pracy, Ustawa o finansach publicznych, Prawo ochrony środowiska
  2. biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu oraz obsługa urządzeń biurowych,
  3. umiejętność pracy w zespole,
  4. umiejętność analitycznego myślenia i odpowiedniego stosowania przepisów prawa w praktyce,
  5. umiejętność samodzielnej i dobrej organizacji pracy.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku). Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 27 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 KP. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 36 Kp. Możliwość pracy w terenie oraz wyjazdów służbowych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6

V. Wymagane dokumenty:

  1. podpisany list motywacyjny,
  2. podpisany kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk w załączeniu)
  3. podpisany życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. kopie dokumentów potwierdzające staż pracy oraz ewentualne kursy i szkolenia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
    z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
  9. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
  10. w przypadku osoby niepełnosprawnej, kopie dokumentów potwierdzające posiadane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności i informacje o szczególnych potrzebach
  11. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  12. podpisana klauzula informacyjna oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby realizacji procesu rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-04-12 12:00:00
b. Sposób:
a. Termin:               12 kwiecień 2024 roku, do godziny 12:00
b. Sposób i miejsce: wyłącznie w formie pisemnej, osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres:     Urząd Gminy Wydminy
                                                           Pl. Rynek 1/1
                                                           11-510 Wydminy
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - specjalista, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością, spełniające wymagania wskazane w ogłoszeniu.
c. Miejsce:
 Urząd Gminy Wydminy
            Pl. Rynek 1/1
            11-510 Wydminy

VII. Informacje dodatkowe:

Proces naboru przewiduje dwa etapy:
  1. ocena formalna złożonych dokumentów;
  2. rozmowa kwalifikacyjna w formie telekonferencji.
W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
Z Kandydatami spełniającymi wymagania formalne, podczas II etapu rekrutacji zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. Istnieje możliwość przeprowadzenia rozmowy zdalnej. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji
o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
 
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Romanowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-29 20:48:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-29 20:48:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-30 13:31:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
345 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony