ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. prowadzenia obsługi biura Rady Gminy Wydminy oraz obsługi sołectw

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: stanowisko urzędnicze

Data udostępnienia: 2016-02-05

Ogłoszono dnia: 2016-02-05 przez Alina Romanowicz

Termin składania dokumentów: 2016-02-17 00:00:00

Nr ogłoszenia: 6/2016

Zlecający: Wójt Gminy Wydminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku,
  4. wykształcenie wyższe,
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania admini-stracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, Ochrony danych osobowych, legalności oprogramowania,
  8. biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu, obsługa urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania biurowego, zasad zabezpieczeń w środowiskach IT,
  9. umiejętność redagowania pism.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  2. umiejętność komunikacji społecznej,
  3. dobra organizacja pracy,
  4. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
  5. kreatywność,
  6. systematyczność,
  7. rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
  8. posiadanie prawa jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. obsługa organizacyjno-techniczna i merytoryczna Rady i komisji Rady,
  2. sporządzanie protokołów z sesji Rady i posiedzeń  Komisji, prowadzenie rejestru uchwał Rady, prowadzenie rejestru wniosków i opinii Komisji Rady, pomoc Przewodniczącej Rady w wykonywaniu obowiązków związanych z kierownictwem Rady, udzielanie radnym pomocy w wykonywaniu mandatu,
  3. publikowanie oraz przekazywanie uchwał do realizacji wg właściwości, przygotowywanie materiałów na posiedzenia Komisji i sesje Rady,
  4. prowadzenie rejestru wniosków i interpelacji radnych, rejestru skarg i wniosków przyjmowanych przez Radę,
  5. koordynowanie procesu przygotowywania projektów uchwał regulujących ustrój Gminy,
  6. współdziałanie z sołtysami w sprawach związanych z uczestnictwem na sesjach Rady,
  7. udzielanie instruktażu pracownikom Urzędu dotyczącego zasad redagowania i formatowania ak-tów prawa miejscowego,
  8. prowadzenie rejestru jednostek pomocniczych gminy, sprawowanie opieki i nadzoru nad pracą jednostek pomocniczych gminy, pomocy sołtysom przy realizacji zadań wynikających z przyznanego funduszu sołeckiego, bieżący kontakt z sołtysami,
  9. nadzorowanie wydatkowania funduszu sołeckiego,
  10. sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygo-dniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 33, art. 34 i art. 36 Kp.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób nie-pełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  3. życiorys curriculum Vitae,
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
  6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności i posiadanym obywatelstwie,
  8. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-02-17 00:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referent ds. prowadzenia obsługi biura Rady Gminy Wydminy oraz obsługi sołectw”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres:             
Urząd Gminy Wydminy
pl. Rynek 1/1,
11-510 Wydminy

VII. Informacje dodatkowe:

Proces naboru przewiduje dwa etapy:
  • ocena formalna złożonych dokumentów;
  • rozmowa kwalifikacyjna.
    W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
    Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno na test i na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą in-formowane.
    Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wydminach  www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
   
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
   
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alina Romanowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-02-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Romanowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-02-05 18:20:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-02-05 18:20:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-02-25 18:41:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2909 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony