Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. prowadzenia obsługi biura Rady Gminy Wydminy oraz obsługi sołectw
Miejsce pracy: Wydminy
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: stanowisko urzędnicze
Data udostępnienia: 2016-02-05
Ogłoszono dnia: 2016-02-05 przez Alina Romanowicz
Termin składania dokumentów: 2016-02-17 00:00:00
Nr ogłoszenia: 6/2016
Zlecający: Wójt Gminy Wydminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku,
- wykształcenie wyższe,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania admini-stracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, Ochrony danych osobowych, legalności oprogramowania,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu, obsługa urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania biurowego, zasad zabezpieczeń w środowiskach IT,
- umiejętność redagowania pism.
b. Wymagania dodatkowe:
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- umiejętność komunikacji społecznej,
- dobra organizacja pracy,
- łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
- kreatywność,
- systematyczność,
- rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
- posiadanie prawa jazdy kat. B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obsługa organizacyjno-techniczna i merytoryczna Rady i komisji Rady,
- sporządzanie protokołów z sesji Rady i posiedzeń Komisji, prowadzenie rejestru uchwał Rady, prowadzenie rejestru wniosków i opinii Komisji Rady, pomoc Przewodniczącej Rady w wykonywaniu obowiązków związanych z kierownictwem Rady, udzielanie radnym pomocy w wykonywaniu mandatu,
- publikowanie oraz przekazywanie uchwał do realizacji wg właściwości, przygotowywanie materiałów na posiedzenia Komisji i sesje Rady,
- prowadzenie rejestru wniosków i interpelacji radnych, rejestru skarg i wniosków przyjmowanych przez Radę,
- koordynowanie procesu przygotowywania projektów uchwał regulujących ustrój Gminy,
- współdziałanie z sołtysami w sprawach związanych z uczestnictwem na sesjach Rady,
- udzielanie instruktażu pracownikom Urzędu dotyczącego zasad redagowania i formatowania ak-tów prawa miejscowego,
- prowadzenie rejestru jednostek pomocniczych gminy, sprawowanie opieki i nadzoru nad pracą jednostek pomocniczych gminy, pomocy sołtysom przy realizacji zadań wynikających z przyznanego funduszu sołeckiego, bieżący kontakt z sołtysami,
- nadzorowanie wydatkowania funduszu sołeckiego,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygo-dniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 33, art. 34 i art. 36 Kp.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób nie-pełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- życiorys curriculum Vitae,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności i posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-02-17 00:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referent ds. prowadzenia obsługi biura Rady Gminy Wydminy oraz obsługi sołectw”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Wydminy
pl. Rynek 1/1,
11-510 Wydminy
Urząd Gminy Wydminy
pl. Rynek 1/1,
11-510 Wydminy
VII. Informacje dodatkowe:
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
- ocena formalna złożonych dokumentów;
- rozmowa kwalifikacyjna.
W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno na test i na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą in-formowane.
Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wydminach www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno na test i na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą in-formowane.
Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wydminach www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Alina Romanowicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-02-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alina Romanowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-02-05 18:20:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-02-05 18:20:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-02-25 18:41:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2909 raz(y) |