Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 9/2016 Drukuj informację Ogłoszenie numer: 9/2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. prowadzenia obsługi biura Rady Gminy Wydminy oraz obsługi sołectw
Miejsce pracy: Wydminy
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Organizacyjny
Data udostępnienia: 2016-08-05
Ogłoszono dnia: 2016-08-05 przez Alina Romanowicz
Termin składania dokumentów: 2016-08-16 15:00:00
Nr ogłoszenia: 9/2016
Zlecający: Wójt Gminy Wydminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 2-letni staż pracy,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania administracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, Ochrony danych osobowych, legalności oprogramowania,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu, obsługa urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania biurowego, zasad zabezpieczeń w środowiskach IT,
- umiejętność redagowania pism.
b. Wymagania dodatkowe:
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- umiejętność komunikacji społecznej,
- dobra organizacja pracy,
- łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
- kreatywność,
- systematyczność,
- rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
- posiadanie prawa jazdy kat. B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obsługa organizacyjno-techniczna i merytoryczna Rady i komisji Rady,
- sporządzanie protokołów z sesji Rady i posiedzeń Komisji, prowadzenie rejestru uchwał Rady, prowadzenie rejestru wniosków i opinii Komisji Rady, pomoc Przewodniczącej Rady w wykonywaniu obowiązków związanych z kierownictwem Rady, udzielanie radnym pomocy w wykonywaniu mandatu,
- publikowanie oraz przekazywanie uchwał do realizacji wg właściwości, przygotowywanie materiałów na posiedzenia Komisji i sesje Rady,
- prowadzenie rejestru wniosków i interpelacji radnych, rejestru skarg i wniosków przyjmowanych przez Radę,
- koordynowanie procesu przygotowywania projektów uchwał regulujących ustrój Gminy,
- współdziałanie z sołtysami w sprawach związanych z uczestnictwem na sesjach Rady,
- udzielanie instruktażu pracownikom Urzędu dotyczącego zasad redagowania i formatowania aktów prawa miejscowego,
- prowadzenie rejestru jednostek pomocniczych gminy, sprawowanie opieki i nadzoru nad pracą jednostek pomocniczych gminy,pomocy sołtysom przy realizacji zadań wynikających z przyznanego funduszu sołeckiego, bieżący kontakt z sołtysami,
- nadzorowanie wydatkowania funduszu sołeckiego,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 33, art. 34 i art. 36 Kp.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- życiorys curriculum Vitae,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności i posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-08-16 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do dnia : 16 sierpnia 2016 roku
osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Wydminy
pl. Rynek 1/1,
11-510 Wydminy
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektor ds. prowadzenia obsługi biura Rady Gminy Wydminy oraz obsługi sołectw”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Wydminy
pl. Rynek 1/1,
11-510 Wydminy
pl. Rynek 1/1,
11-510 Wydminy
VII. Informacje dodatkowe:
Etapy naboru i terminy opublikowania wyników.
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
- ocena formalna złożonych dokumentów;
- rozmowa kwalifikacyjna.
W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno na test i na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wydminach www.bip.warmia.mazury.pl/wydminy_gmina_wiejska oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny. Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Alina Romanowicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-08-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alina Romanowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-08-05 14:46:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-08-05 14:47:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-09-12 13:39:36 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2603 raz(y) |