ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 9/2016 Drukuj informację Ogłoszenie numer: 9/2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. prowadzenia obsługi biura Rady Gminy Wydminy oraz obsługi sołectw

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Organizacyjny

Data udostępnienia: 2016-08-05

Ogłoszono dnia: 2016-08-05 przez Alina Romanowicz

Termin składania dokumentów: 2016-08-16 15:00:00

Nr ogłoszenia: 9/2016

Zlecający: Wójt Gminy Wydminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku,
  4. wykształcenie wyższe,
  5. co najmniej 2-letni staż pracy,
  6. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
    umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia,
  8. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania administracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, Ochrony danych osobowych, legalności oprogramowania,
  9. biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu, obsługa urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania biurowego, zasad zabezpieczeń w środowiskach IT,
  10. umiejętność redagowania pism.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  2. umiejętność komunikacji społecznej,
  3. dobra organizacja pracy,
  4. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
  5. kreatywność,
  6. systematyczność,
  7. rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
  8. posiadanie prawa jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. obsługa organizacyjno-techniczna i merytoryczna Rady i komisji Rady,
  2. sporządzanie protokołów z sesji Rady i posiedzeń  Komisji, prowadzenie rejestru uchwał Rady, prowadzenie rejestru wniosków i opinii Komisji Rady, pomoc Przewodniczącej Rady w wykonywaniu obowiązków związanych z kierownictwem Rady, udzielanie radnym pomocy w wykonywaniu mandatu,
  3. publikowanie oraz przekazywanie uchwał do realizacji wg właściwości, przygotowywanie materiałów na posiedzenia Komisji i sesje Rady,
  4. prowadzenie rejestru wniosków i interpelacji radnych, rejestru skarg i wniosków przyjmowanych przez Radę,
  5. koordynowanie procesu przygotowywania projektów uchwał regulujących ustrój Gminy,
  6. współdziałanie z sołtysami w sprawach związanych z uczestnictwem na sesjach Rady,
  7. udzielanie instruktażu pracownikom Urzędu dotyczącego zasad redagowania i formatowania aktów prawa miejscowego,
  8. prowadzenie rejestru jednostek pomocniczych gminy, sprawowanie opieki i nadzoru nad pracą jednostek pomocniczych gminy,pomocy sołtysom przy realizacji zadań wynikających z przyznanego funduszu sołeckiego, bieżący kontakt z sołtysami,
  9. nadzorowanie wydatkowania funduszu sołeckiego,
  10. sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 33, art. 34 i art. 36 Kp.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  3. życiorys curriculum Vitae,
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
  6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności i posiadanym obywatelstwie,
  8. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-08-16 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do dnia :              16 sierpnia 2016 roku  
osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres:                              
Urząd Gminy Wydminy
                                                                       pl. Rynek 1/1,
                                                                       11-510 Wydminy
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektor ds. prowadzenia obsługi biura Rady Gminy Wydminy oraz obsługi sołectw”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Wydminy
pl. Rynek 1/1,
11-510 Wydminy

VII. Informacje dodatkowe:

 
Etapy naboru i terminy opublikowania wyników.
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
  1. ocena formalna złożonych dokumentów;
  2. rozmowa kwalifikacyjna.
            W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
            Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno na test i na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
            Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wydminach  www.bip.warmia.mazury.pl/wydminy_gmina_wiejska oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
            Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
            Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.    

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alina Romanowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-08-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Romanowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-08-05 14:46:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-08-05 14:47:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-12 13:39:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2603 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony