ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 11/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 11/2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista w Referacie Komunalnym Urzędu Gminy Wydminy

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Komunalny

Data udostępnienia: 2016-10-04

Ogłoszono dnia: 2016-10-04 przez Alina Romanowicz

Termin składania dokumentów: 2016-10-13 15:00:00

Nr ogłoszenia: 11/2016

Zlecający: Wójt Gminy Wydminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku,
4) wykształcenie wyższe,
5) co najmniej 3-letni staż pracy,
6) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub 
umyślne przestępstwo skarbowe,
7) nieposzlakowana opinia, 
8) znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Prawo o ruchu drogowym i inne przepisy z zakresu drogownictwa,
9) biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu oraz obsługa urządzeń biurowych,
10) umiejętność redagowania pism.
b. Wymagania dodatkowe:
1)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
2)umiejętność komunikacji społecznej,
3)dobra organizacja pracy,
4)łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
5)kreatywność,
6)systematyczność,
7)rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
8)posiadanie prawa jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)      przygotowywanie i rozliczanie wniosków o dofinansowanie ze źródeł zewnętrznych zadań realizowanych przez gminę,
2)      inicjowanie i rozpowszechnianie informacji o istniejących możliwościach uzyskania wsparcia na realizację planowanych projektów,
3)      przygotowywanie, koordynowanie i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych,
4)      prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych i prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach,
5)      udział w przekazywaniu placów budowy i odbiór robót,
6)      uczestnictwo w sporządzaniu rocznej inwentaryzacji robót w toku, sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowym,
7)      prowadzenie spraw dotyczących inwestycji i remontów bieżących na terenie gminy, prowadzenie dokumentacji związanej z inwestycjami,
8)      wydawanie decyzji zezwalających na zajęcie pasa drogowego i ustalanie opłat z tego
tytułu oraz innych tytułów określonych przepisami odrębnymi
9)      umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
10)  uczestnictwo i organizowanie odbiorów inwestycji drogowych i ogólnobudowlanych,
11)  prowadzenie rejestru zgłoszeń różnego typu awarii, wniosków o naprawę, współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami,
12)  opracowywanie programów i planów inwestycji gminnych, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji,
13)  przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Wójta oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Gminy i Komisji,
14)  przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski mieszkańców oraz podejmowanie działań zapewniających należyte i terminowe ich załatwianie, przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień,
15)  przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej, w ramach powierzonego zakresu czynności,
16)  współpraca z innymi stanowiskami pracy w Urzędzie Gminy,
17)  właściwe gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji wynikającej z zakresu obowiązków, przekazywanie akt do archiwum,
18)  administrowanie budynkiem poprzez przechowywanie dokumentacji technicznej, projektowej, protokołów kontroli obiektów, oceny i ekspertyzy, prowadzenie książki obiektu,
19)  wykonywanie na terenie budynku czynności związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa i higieny pracy, przestrzeganie zasad ochrony przeciwpożarowej,
20)  prowadzenie całości spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem budynków, nadzór nad wszystkimi pracami związanymi z obsługą techniczną budynku, prowadzenie dokumentacji dotyczącej administracji budynku,
21)  sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 33, art. 34 i art. 36 Kp.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%. 

V. Wymagane dokumenty:

1)list motywacyjny,
2)kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3)życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
4)kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
5)kopie dokumentów potwierdzających staż pracy oraz ewentualne kursy i szkolenia,
6)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych,
7)oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne
8)oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
9)oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-10-13 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do dnia :              13 października 2016 roku
osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Wydminy
pl. Rynek 1/1,
11-510 Wydminy
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista w Referacie Komunalnym Urzędu Gminy Wydminy”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym. Dokumenty,  które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Wydminy
pl. Rynek 1/1,
11-510 Wydminy

VII. Informacje dodatkowe:

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alina Romanowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-10-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Romanowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-10-04 15:04:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-10-04 15:04:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-10-18 08:10:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2597 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony