ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: wolne stanowisko urzędnicze Specjalista - animator zajęć świetlicowych oraz opiekun świetlicy wiejskiej

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: stanowisko urzędnicze

Data udostępnienia: 2019-10-18

Ogłoszono dnia: 2019-10-18

Termin składania dokumentów: 2019-10-28 16:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2019

Zlecający: Wójt Gminy Wydminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku: wykształcenie średnie lub wyższe, kursy lub szkolenia dotyczące pracy animatora
  4. co najmniej 3-letni staż pracy,
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
    umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. niefigurowanie w rejestrze przestępstw na tle seksualnym,
  7. nieposzlakowana opinia,
  8. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Ustawa
    o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, Ochrona danych osobowych, Kodeks pracy, Ustawa o finansach publicznych,
  9. biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu, obsługa urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania biurowego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  2. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
  3. zdolności plastyczne, artystyczne, muzyczne, sprawnościowe, kulinarne,
  4. samodzielność, dokładność, terminowość, rzetelność, dobra organizacja pracy,
  5. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
  6. wysoka kultura w relacjach międzyludzkich,
  7. kreatywność,
  8. systematyczność,
  9. odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
  10. prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. organizowanie i prowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży:
  1. zajęcia plastyczne (malowanie, rysowanie, wyklejanie, wyszywanie),
  2. zajęcia rozwojowe (gry edukacyjne, gry towarzyskie),
  3. zajęcia artystyczne (występy),
  4. sportowe (ping pong, piłkarzyki, aerobik),
  5. muzyczne (karaoke, taniec),
  6. kulinarne,
  1. organizowanie i prowadzenie tematycznych spotkań mieszkańców wsi dotyczących:
  1. Dnia Babci i Dziadka,
  2. Dnia Dziadka,
  3. Walentynek,
  4. Dnia Kobiet i Mężczyzn,
  5. Dnia Tańca,
  6. Dnia Matki,
  7. Dnia Dziecka,
  8. Dnia Koleżeństwa,
  9. Dnia Piwa i Piwowara,
  10. Dnia ziemniaka,
  11. Dnia Żywności,
  12. Halloween,
  13. Mikołajki,
  1. stworzenie programu zajęć profilaktycznych oraz jego realizacja,
  2. prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej pracy świetlicy oraz prowadzonych zajęć,
  3. kontrola, rozliczanie wydatków i opisywanie faktur,
  4. prowadzenie zamówień publicznych w zakresie zaopatrzenia świetlicy,
  5. przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Wójta oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Gminy i Komisji,
  6. przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski mieszkańców oraz podejmowanie działań zapewniających należyte i terminowe ich załatwianie,
  7. przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej, w ramach powierzonego zakresu czynności,
  8. współpraca z innymi stanowiskami pracy w Urzędzie Gminy,
  9. właściwe gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji wynikającej z zakresu obowiązków, przekazywanie akt do archiwum,
  10. wykonywanie na terenie budynku czynności związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa i higieny pracy, przestrzeganie zasad ochrony przeciwpożarowej,
  11. sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw,
  12. dbanie o otwieranie i zamykanie świetlicy w godzinach pracy,
  13. dbanie o powierzony sprzęt i wyposażenie świetlicy,
  14. utrzymanie porządku i czystości w budynku świetlicy wiejskiej i obejściu,
  15. wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 1000 do godziny 1800.  Praca  z dziećmi, młodzieżą i mieszkańcami wsi wykonywana będzie w świetlicy wiejskiej w Gawlikach Wielkich. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 36 Kp. Na stanowisku nie występują warunki szkodliwe.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk w załączeniu),
  3. życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. kopie dokumentów potwierdzające oraz staż pracy oraz ewentualne kursy i szkolenia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
    z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie o niefigurowaniu w rejestrze przestępstw na tle seksualnym
  9. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
  10. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
  11. podpisana klauzula informacyjna oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby realizacji procesu rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-10-28 16:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć do dnia                28 października 2019 roku, do godziny 16:00
osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres                              
Urząd Gminy Wydminy
                                                                       Pl. Rynek 1/1
11-510 Wydminy
w zamkniętej kopercie opisanej „Specjalista - animator zajęć świetlicowych oraz opiekun świetlicy wiejskiej” opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
 
Dokumenty przesyłane pocztą i dostarczane osobiście muszą wpłynąć najpóźniej w dniu 28 października 2019r. do godziny 16:00. Dokumenty składane za pośrednictwem  poczty elektronicznej nie będą brane pod uwagę. Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Oświadczenia, CV, list motywacyjny oraz kwestionariusz osobowy powinny być podpisane własnoręcznym podpisem przez kandydata.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz.U.UE L Nr 119,s.1. oraz ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Wydminy
Pl. Rynek 1/1
11-510 Wydminy

VII. Informacje dodatkowe:

Proces naboru przewiduje dwa etapy:
  1. ocena formalna złożonych dokumentów;
  2. rozmowa kwalifikacyjna.
            W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
            Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno na  rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
            Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
            Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
            Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-10-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Romanowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-10-18 09:33:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-10-18 09:48:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-11-21 12:28:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1267 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony