ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. promocji Gminy Wydminy

Miejsce pracy: Wydminy

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: stanowisko urzędnicze

Data udostępnienia: 2020-04-21

Ogłoszono dnia: 2020-04-21

Termin składania dokumentów: 2020-05-04 15:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2020

Zlecający: Wójt Gminy Wydminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku: wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu o szkolnictwie wyższym,
  4. 2-letni staż pracy,
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
    umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, Ochrona danych osobowych, Kodeks pracy, Ustawa o finansach publicznych,
biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu, obsługa urządzeń biurowych oraz pakietu
b. Wymagania dodatkowe:
  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  2. umiejętność komunikacji społecznej,
  3. dobra organizacja pracy,
  4. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
  5. kreatywność,
  6. systematyczność,
  7. znajomość podstaw technik Public Relations,
  8. umiejętność tworzenia, redagowania, korekty i prezentowania komunikatów tekstowych,
  9. łatwość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów z innymi,
  10. dyspozycyjność, zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina, dokładność, samodzielność,
  11. odporność na stres,
  12. rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Utrzymywanie kontaktów z mediami.
  2. Zamieszczanie w prasie i na stronie internetowej ogłoszeń i informacji
    z bieżących informacji dotyczących działalności urzędu.
  3. Organizowanie i przeprowadzenie konferencji prasowych.
  4. Przygotowywanie przemówień, wystąpień i listów okolicznościowych
  5. Organizowanie spotkań i szkoleń, odczytów dla potrzeb gminy.
  6. Przygotowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych o gminie oraz  rozpowszechnianie ich.
  7. Przygotowywanie materiałów do zamieszczenia na gminnej stronie internetowej oraz zamieszczanie na bieżąco wszystkich informacji.
  8. Dbanie o wygląd i zawartość oficjalnego serwisu internetowego gminy.
  9. Wydawanie samorządowych czasopism.
  10. Współpraca w zakresie promocji z instytucjami zewnętrznymi.
  11. Prowadzenie spraw dotyczących flagi, herbu oraz logo gminy.
  12. Wykonywanie wszelkich działań mających na celu promocję Gminy, jej terenów inwestycyjnych, walorów turystycznych, krajobrazowych i historycznych.
  13. Zamawianie i projektowanie materiałów promocyjnych oraz prowadzenie ewidencji zakupionych materiałów i artykułów.
  14. Przygotowywanie dokumentów strategicznych związanych z promocją Gminy
    i umacnianiem jej wizerunku.
  15. Organizacja imprez sportowych, kulturalnych, rekreacyjnych, turystycznych i innych promujących gminę.
  16. Pobudzanie aktywności mieszkańców w zakresie kultury i sportu.
  17. Współpraca z organizatorem sportu oraz animatorami,
  18. Prowadzenie rejestru przeprowadzonych imprez kulturalnych i sportowych.
  19. Współpraca z partnerami zagranicznymi,
  20. Aplikowanie o środki zewnętrzne,
  21. Przygotowywanie i rozliczanie wniosków o dofinansowanie ze źródeł zewnętrznych zadań realizowanych przez gminę,
  22. Monitorowanie realizacji Strategii Gminy Wydminy oraz Strategii Marki Gminy Wydminy.
2.Niezbędna wiedza i umiejętności:
  1. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o samorządzie gminnym, Instrukcji kancelaryjnej, Prawo prasowe, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych,
  2. biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, umiejętność korzystania z Internetu oraz obsługa urządzeń biurowych,
  3. umiejętność redagowania pism.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 29 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 36 Kp.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk w załączeniu)
  3. życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. kopie dokumentów potwierdzające staż pracy oraz ewentualne kursy i szkolenia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
    z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
  9. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
podpisana klauzula informacyjna oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby realizacji procesu rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-05-04 15:00:00
b. Sposób:
a. Termin:                   04 maja 2020 roku, do godziny 15:00
b. Sposób i miejsce: osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres                                 
Urząd Gminy Wydminy
                                                                       Pl. Rynek 1/1
11-510 Wydminy
 
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. promocji Gminy Wydminy, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) , publ. Dz.U.UE L Nr 119,s.1. oraz ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Wydminy
Pl. Rynek 1/1
11-510 Wydminy

VII. Informacje dodatkowe:

Proces naboru przewiduje dwa etapy:
  1. ocena formalna złożonych dokumentów;
  2. rozmowa kwalifikacyjna w formie telekonferencji.
            W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
            Z Kandydatami spełniającymi wymagania formalne, podczas II etapu rekrutacji zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. Istnieje możliwość przeprowadzenia rozmowy zdalnej. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
            Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
            Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Gminy Wydminy przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji
o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
            Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyny.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-04-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Romanowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-04-21 17:48:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-04-21 17:50:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-05-12 11:44:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1021 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony