ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wydminy w roku szkolnym 2015/2016 na podstawie biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu oraz dzierżawa pojazdu GIMBUS IIDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wydminy w roku szkolnym 2015/2016 na podstawie biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu oraz dzierżawa pojazdu GIMBUS II

Szczegóły informacji

Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wydminy w roku szkolnym 2015/2016 na podstawie biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu oraz dzierżawa pojazdu GIMBUS II

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 209686 - 2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-08-21 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-08-21 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach, pl. Rynek 1, (I-sze pietro, wejście od strony GOK) 11-510 Wydminy.

Ogłoszono dnia: 2015-08-14 przez Elżbieta Sosnowska

Treść:

Wydminy: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wydminy w roku szkolnym 2015/2016 na podstawie biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu oraz dzierżawa pojazdu GIMBUS II
Numer ogłoszenia: 209686 - 2015; data zamieszczenia: 14.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: 
V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach , pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4210117, faks 87 4210117.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wydminy w roku szkolnym 2015/2016 na podstawie biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu oraz dzierżawa pojazdu GIMBUS II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje dowiezienie i odwiezienie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Gminy Wydminy, na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2015/2016 wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu oraz dzierżawa pojazdu GIMBUS. 2. Łączna ilość dzieci dowożonych - 430 (liczba szacunkowa, może ulec zmianom +/- 5%). 3. Dowozy będą realizowane z zapewnieniem przez Wykonawcę opieki i bezpieczeństwa nad przewożonymi dziećmi i młodzieżą oraz zapewnienie miejsc siedzących dla wszystkich przewożonych osób. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów podczas przewozu. 4. Przewóz będzie wykonywany autobusami Wykonawcy oraz gimbusem stanowiącym własność Zamawiającego, a wydzierżawionym od Zamawiającego. Oferent, który wygra przetarg w części dotyczącej szkoły w Wydminach (część I) zobowiązany będzie do wydzierżawienia od Gminy Wydminy, autobusu szkolnego typu Gimbus. 5. Szkoły objęte zamówieniem: I. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Wydminach (szkoła podstawowa, gimnazjum), II. Zespół Szkół w Gawlikach Wielkich (szkoła podstawowa i gimnazjum), III. Szkoła Podstawowa Filia w Zelkach, IV. Szkoła Podstawowa w Talkach..
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w przypadku potrzeby realizacji zadań nie przewidzianych w niniejszym postępowaniu przewiduje i dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Uzupełnienie polegać może na powtórzeniu zamówienia na wybranych trasach. Wartość zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawca złoży: 1. oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.2. Licencję na wykonywanie krajowego transportu osób zgodnie z Ustawą o transporcie drogowym.Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawca złoży: 1. oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia. ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawca złoży: 1. oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonywania zamówienia. 2. wykaz autobusów jakimi będzie realizował zamówienie jako wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje wymaganymi pojazdami umożliwiającymi prawidłową realizację zamówienia w ilości: Część 1- minimum 4 pojazdy Część 2- minimum 2 pojazdy Część 3- 1 pojazd Część 4- 1 pojazd Autobusy (busy), które wskaże Wykonawca, (oprócz autobusu wydzierżawianego) służące realizacji niniejszego zadania będą miały nie więcej niż 15 lat. Wymóg dysponowania wymaganym wyposażeniem ma być spełniony dla każdej części na którą została złożona oferta. Ilość i rodzaj dysponowanego sprzętu ma być zgodny z wymaganiami i ma zabezpieczać wykonanie zadania w każdej część zamówienia. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawca złoży: 1. oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawca złoży: 1. oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. opłaconą polisę a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił.Minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia: - 100 000,00zł. przy składaniu oferty w pierwszej i drugiej części zamówienia - 60 000,00zł przy składaniu oferty w trzeciej i czwartej części zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające umocowanie do podpisania oferty, np. dokumenty rejestracyjne, oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie pełnomocnictwa udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez: - osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS - rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospod. lub Pełnomocnika, - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ofertę podpisuje osoba umocowana do tej czynności prawnej, co powinno wynikać z dokumentów (Pełnomocnictwa) załączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 6
IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 1.2.wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 1.3. przedłużenia lub skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: działalności siły wyższej( np. klęski żywiołowe, strajki) mającej bezpośredni wpływ na terminowe zakończenie realizacji zadania, 1.4. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 1.5. realizacji dodatkowych zadań które mogą być podyktowane sytuacjami, które były niemożliwe do przewidzenia, mogą prowadzić do zmian zawartej umowy i mogą wynikać w szczególności z sytuacji: zmiany miejsca zamieszkania uczniów, działaniem nieprzewidywalnych zjawisk przyrodniczych, usprawnieniem procesu dowozu uczniów, nieprzewidzianej konieczności zmiany zakresu zamówienia, z rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy lub gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 2. Zamawiający nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmian jeżeli zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub zwiększenie kosztów w wykonaniu umowy zawartej w efekcie przeprowadzenia niniejszego postępowania lub obniżenie jakości wykonania tej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska/ oraz osobiście w siedzibie Biura Obsługi Szkół w Wydminach...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach, pl. Rynek 1, (I-sze pietro, wejście od strony GOK) 11-510 Wydminy..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Wydminach, SP i Gimn..
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wydminy w roku szkolnym 2015/2016 na podstawie biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu oraz dzierżawa pojazdu GIMBUS. Dowiezienie i odwiezienie uczniów z miejscowości: Siemionki , Dudka, Gawliki Małe, Gębałki, Wężówka, Szczepanki, Lipińskie, Ranty, Radzie, Hejbuty, Pamry, Talki, Zelki, Berkowo, Biała Giżycka, Pańska Wola, Rostki, Sucholaski, Siedliska i Mazuchówka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 94
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zespół Szkół w Gawlikach Wielkich..
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wydminy w roku szkolnym 2015/2016 na podstawie biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu. Dowiezienie i odwiezienie uczniów z miejscowości: Grądzkie, Szczybały Orłowskie, Łekuk Mały, Orłowo, Gajrowskie, Pietrasze, Czarnówka, Gawliki Wielkie kolonia...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 94
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 6

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkoła POdstawowa Filia w Zelkach..
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wydminy w roku szkolnym 2015/2016 na podstawie biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu. Dowiezienie i odwiezienie uczniów z miejscowości: Hejbuty, Pańska Wola, Berkowo, Kolonia Zelki (droga na Skomack), Radzie, Krzywe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 94
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 6

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkoła POdstawowa Filia w Talkach..
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wydminy w roku szkolnym 2015/2016 na podstawie biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu. Dowiezienie i odwiezienie uczniów z miejscowości: Pamry, Rostki, Ranty, Biała Giżycka, Radzie, Talki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Elżbieta Sosnowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-08-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Sosnowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-08-14 16:53:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-08-14 17:00:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-08-27 15:02:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1232 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony