ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy w sezonie zimowym 2016: część I; część II; część IIIDrukuj informację Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy w sezonie zimowym 2016: część I; część II; część III

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o zamówieniu: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy w sezonie zimowym 2016: część I; część II; część III

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Urząd Gminy Wydminy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 7878 - 2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-01-20 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-01-20 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Wydminach, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy, sekretariat.

Ogłoszono dnia: 2016-01-12 przez Martyna Choroszewska

Treść:

Wydminy: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy w sezonie zimowym 2016: część I; część II; część III
Numer ogłoszenia: 7878 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: 
V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wydminach , pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 421 00 83, faks 87 421 00 83.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy w sezonie zimowym 2016: część I; część II; część III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy w sezonie zimowym 2015: część I; część II; część III 1. Zakres usług: - Odśnieżenie dróg. - Posypywanie śliskich nawierzchni dróg mieszanką piaskowo- solną i piaskową. Odśnieżanie - usuwanie śniegu z jezdni i poboczy drogi w celu zapewnienia ciągłości ruchu Likwidacja śliskości - posypywanie piaskiem nawierzchni odśnieżonej drogi w szczególności na zakrętach, podjazdach, zjazdach, skrzyżowaniach oraz w zwartej zabudowie miejscowości. Na drogach żwirowych i gruntowych - piasek; na drogach asfaltowych - mieszanka piaskowo-solna. W zakres zamówienia wchodzi również uprzątnięcie na wiosnę piasku po usuwaniu śliskości z jezdni asfaltowych. Odśnieżanie może odbywać się przy użyciu: samochodowych pługów lemieszowych, spycharko-równiarek, koparko-ładowarek, ładowarek typu fadroma przysposobionych ciągników. Likwidacja śliskości przy użyciu: samochodowych piaskarek; uprzątnięcie piasku za pomocą samochodów zamiatarek. 2. Wykonawca składa ofertę ceny za 1 m-g pracy sprzętu odśnieżającego na odśnieżanym odcinku , za pracę odśnieżania. Koszty dojazdu, awaryjnych przestojów itp. nie stanowią podstawy do rozliczenia i winny być wkalkulowane w cenę ofertową. Zakres zamówienia obejmuje wszystkie drogi gminne publiczne i wewnętrzne na terenie Gminy. Orientacyjna długość dróg objętych przedmiotem zamówienia ok.124,4km. W tym : Część I: - I kolejność odśnieżania :35,2km II kolejność odśnieżania : ok. 14,5km Miejscowości: Wydminy, Mazuchówka, Gawliki Wielkie, Grądzkie, Szczybały Orłowskie, Orłowo, Gajrowskie, Pietrasze, Czarnówka, Gawliki Małe Zakres usług: - Odśnieżenie dróg. - Posypywanie śliskich nawierzchni dróg mieszanką piaskowo- solową i piaskową z uprzątnięciem piasku po akcji odśnieżania wynosi. Część II - I kolejność odśnieżania : 29,2km II kolejność odśnieżania : ok. 10,5km Miejscowości: Cybulki, Wężówka, Radzie, Ranty , Pamry, Talki, Biała Giżycka, Pańska Wola, Zelki, Hejbuty, Berkowo, Okrągłe Zakres usług: - Odśnieżenie dróg. - Posypywanie śliskich nawierzchni dróg mieszanką piaskowo - solową i piaskową. Część III - I kolejność odśnieżania :26,2km II kolejność odśnieżania : ok. 8,8km Miejscowości: Ernstowo, Sucholaski, Siedliska, Grodkowo, Dudka, Siemionki, Malinka, Szczepanki Zakres usług: - Odśnieżenie dróg. - Posypywanie śliskich nawierzchni dróg mieszanką piaskowo- solową i piaskową. I kolejność odśnieżania : obejmuje drogi gminne o znaczeniu lokalnym powiązane z poszczególnymi miejscowościami. II kolejność odśnieżania : obejmuje drogi wewnętrzne 3. Usługi będą uruchamiane niezwłocznie na każde zlecenie upoważnionego pracownika zamawiającego nie później niż w ciągu 4 godzin od chwili zlecenia . Karta pracy sprzętu ma być potwierdzona przez sołtysa lub inną upoważnioną osobę W pierwszej kolejności należy odśnieżać drogi szkolne oraz drogi do rolników, od których odbierane jest mleko. W przypadku zgłoszeń mieszkańców o pilnych wyjazdach związanych z chorobą lub innymi nagłymi zdarzeniami losowymi Wykonawca zobowiązany jest podjąć odśnieżanie drogi w terminie ustalonym indywidualnie z mieszkańcem lub sołtysem wsi. 4. W wypadku stwierdzenia przez zamawiającego nie przystąpienia lub nie wywiązywania się z prawidłowej realizacji zamówienia, zamawiający ma prawo zlecić odśnieżenie dróg innej jednostce, przy czym kosztami tego zlecenia będzie obciążony, oprócz kary umownej wybrany wykonawca. 5. Należności za wykonane usługi regulowane będą przez zamawiającego w okresach co najmniej miesięcznych, na podstawie wystawianych przez wykonawcę faktur lub rachunków, wraz z załączonymi, potwierdzonymi przez Zamawiającego kartami pracy sprzętu z podziałem na rodzaje sprzętu. Obliczenie należności za wykonaną usługę będzie wynikało z sumy maszynogodzin, potwierdzonej przez Zamawiającego pracy sprzętu przy odśnieżaniu (bez dojazdu, awaryjnych przestojów itp.) pomnożonej przez współczynnik wg tabeli zgodny z rodzajem użytego sprzętu oraz cenę ofertową.6. Zamówienie będzie realizowane od dnia 01.02.2016 r., do 31.12.2016 r. 7. Szczegółowy podział na części przedmiotu zamówienia określa formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik nr 2 mapka poglądowa. 8. Wykonawca ma obowiązek przed złożeniem oferty przewidzieć cały zakres prac związanych z realizacją zamówienia. 9. Szacunkowa wielkość zamówienia : 2,50 m-g odśnieżania na każdy km długości I kol.odśnieżania oraz 2,00 m-g odśnieżania na każdy km długości II kol.odśnieżania; kol.I.- 226,5 m-g, kol.II - 86,2m-g, oraz likwidowania śliskości na każdy kilometr długości odśnieżonych dróg żwirowych ok 30km (~ 0,5 m-g) likwidowania śliskości na każdy kilometr długości odśnieżonych dróg utwardzonych (asfaltowych) ok.5km wraz z pozamiataniem i zebraniem posypki po zimie (~ 1,5 m-g) 10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o łącznej wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaj zamówień. Wykonawcy nie służy roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego. 11. Na podstawie art.29 ust 4 pkt 4 Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności obsługi sprzętu odśnieżającego w trakcie realizacji zamówienia, w celu zapewnienia bezpośredniej odpowiedzialności za usługę, w związku z tym , iż usługa realizowana będzie na drogach ogólnodostępnych, w tym publicznych..
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o łącznej wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaj zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium na podstawie art.45 ust. 2 Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWIZ
  • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ 2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. C1 SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 6 do SWIZ; wykaz winien zawierać przynajmniej wymaganą ilością sprzętu do odśnieżania określoną w wykazie sprzętu stanowiącym zał nr 6 do siwz tzn dla każdej części zamówienia: równiarka szt 1, ładowarka szt1, samochód z pługiem szt.1 , nośnik samochodowy z pługiem pod piaskarkę P-3 szt.1 , dla I części zamówienie ( drogi asfaltowe) - 1szt zamiatarka samochodowa; Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie wykazu
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą brały udział w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. C1 SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 5 do SWIZ ; wykaz winien zawierać przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia dla każdy wymagany przez Zamawiającego rodzaj sprzętu; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę dla każdego rodzaju wykazanego sprzętu do odśnieżania; Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie wykazu
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ 2) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 60 000,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem - (wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy) - zał. Nr 1 do SIWZ; 2. Projekt umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą (podpisany na każdej stronie przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy) - zał. Nr 3 do SIWZ; 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 92
  • 2 - Czas podjęcia usługi od momentu zgłoszenia - 8
IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wydminach, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wydminach, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Martyna Choroszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-01-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Martyna Choroszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-01-12 13:03:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-01-12 13:18:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-01-21 11:42:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
828 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony