ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE o zamówieniu Remont węzła komunikacyjnego obejmującego poprawę bezpieczeństwa przy stadionie gminnym oraz poprawę dostępności do dworca kolejowego: Remont nawierzchni ulic Kolejowej i Dworcowej w WydminachDrukuj informację Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE o zamówieniu Remont węzła komunikacyjnego obejmującego poprawę bezpieczeństwa przy stadionie gminnym oraz poprawę dostępności do dworca kolejowego: Remont nawierzchni ulic Kolejowej i Dworcowej w Wydminach

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE o zamówieniu Remont węzła komunikacyjnego obejmującego poprawę bezpieczeństwa przy stadionie gminnym oraz poprawę dostępności do dworca kolejowego: Remont nawierzchni ulic Kolejowej i Dworcowej w Wydminach

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Urząd Gminy Wydminy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 73038 - 2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-04-15 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-04-15 10:30:00

Ogłoszono dnia: 2016-03-31 przez Martyna Choroszewska

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
 
Wydminy: Remont węzła komunikacyjnego obejmującego poprawę bezpieczeństwa przy stadionie gminnym oraz poprawę dostępności do dworca kolejowego: Remont nawierzchni ulic Kolejowej i Dworcowej w Wydminach
Numer ogłoszenia: 73038 - 2016; data zamieszczenia: 31.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: 
V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wydminach , pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 421 00 83, faks 87 421 00 83.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wydminy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont węzła komunikacyjnego obejmującego poprawę bezpieczeństwa przy stadionie gminnym oraz poprawę dostępności do dworca kolejowego: Remont nawierzchni ulic Kolejowej i Dworcowej w Wydminach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Remont węzła komunikacyjnego obejmującego poprawę bezpieczeństwa przy stadionie gminnym oraz poprawę dostępności do dworca kolejowego: Remont nawierzchni ulic Kolejowej i Dworcowej w Wydminach, w następującym zakresie: - wymiana krawężników i obrzeży, remont deszczówki, wymiana chodnika z płytek betonowych na kostkę betonowa wraz z obrzeżami i zjazdami, wymiana górnej warstwy jezdni asfaltowej (frezowanie, warstwa wiążąca i ścieralna), uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego montaż wyspowych progów zwalniających oraz barier zabezpieczających na działkach: Obręb 19 Wydminy: ul. Kolejowa - działki nr geod. 760, 679/16, 634, 679/14, 679/30, 751/4, 751/1, ul. Kolejowa - działki nr geod. 758, 681/82, 681/92, 681/53. Ul. Kolejowa: Montaż krawężników bet. - 812mb, Montaż obrzeży bet. - 561mb, Wymiana podbudowy i wyk. chodników bet z kostki bruk. bet gr.6cm - 1199m2, Wymiana podbudowy i wyk. wjazdów bet z kostki bruk. bet gr.8cm - 64,00m2, Wymiana nawierzchni asfaltowej (frezowanie, w. wiążąca 4cm, w. ścieralna 4cm - 2975 m2, Regulacja studzienek i wpustów, remont instalacji deszczowej, przepompownia wód podziemnych, odwodnienie wykopu przepompowni, roboty elektroenergetyczne, Przełożenie ogrodzenia 80,00 mb, Montaż progów zwalniających wyspowych 2 szt , Montaż barier zabezpieczających 12mb, Uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego szt. 4. U.l. Dworcowa - Montaż krawężników bet. - 635 mb, Montaż obrzeży bet. - 1260 mb, Wymiana podbudowy i wyk. chodników bet z kostki bruk. bet gr.6cm - 1480,00m2, Wymiana podbudowy i wyk. wjazdów bet z kostki bruk. bet gr.8cm - 48,00m2, Wymiana nawierzchni asfaltowej (frazowanie, w. wiążąca 4cm, w. ścieralna 4cm - 2520,00 m2, Regulacja studzienek i wpustów, remont instalacji deszczowej, Montaż barier zabezpieczających 36mb, Montaż progów zwalniających wyspowych 2 szt, Uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego szt 3, Uzupełnienie ziemi na trawnikach z dosiewem, zamawiający przewiduje wycinkę drzew. Dostawa i montaż tablicy informacyjnej z informacją o finansowaniu inwestycji w ilości 1 szt. Treść i wymiary tablicy do ustalenia z inwestorem w trakcie realizacji robót. Zakres zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych sieci i przyłączy, wykonanie wszelkich koniecznych badań, dokumentów, uzgodnień i odbiorów w celu oddania inwestycji do eksploatacji, opracowanie opracowanie projektu organizacji ruchu na czas remontu ulic. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu harmonogram prac do akceptacji. Przed złożeniem oferty Wykonawca winien zapoznać się na miejscu inwestycji ze stanem i parametrami istniejących dróg..
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających i dodatkowych do 50% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank: Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy Oddział Wydminy Nr 05936400002004000244190001 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp oraz wykazu wykonanych robót budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą zakresowi i wartości przedmiotu zamówienia minimum 1 000 000PLN brutto.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp, wykazu osób zdolnych do wykonywania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz tj. dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: drogowej, sanitarnej, elektrycznej - która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalnościach; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp oraz opłaconej polisy, a w przypadku jej braku na podstawie innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1000000 złotych (słownie: jeden milion złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 6
IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub z działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub z nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub z wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub z opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub z innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub z koniecznością wykonania zamówień dodatkowych lub uzupełniających.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wydminy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wydminach, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wydminach, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Martyna Choroszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-03-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Martyna Choroszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-03-31 14:54:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-03-31 15:01:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-04-28 15:13:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1637 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony