ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: P 2/09 Ogłoszenie o przetargu ograniczonym, zaprojektowanie i modernizacja oświetlenia drogowegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: P 2/09 Ogłoszenie o przetargu ograniczonym, zaprojektowanie i modernizacja oświetlenia drogowego

Szczegóły informacji

P 2/09 Ogłoszenie o przetargu ograniczonym, zaprojektowanie i modernizacja oświetlenia drogowego

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Urząd Gminy Wydminy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 25970-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-02-24 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-02-24 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Wydminach, ul. Grunwaldzka 74, pok. Nr 11

Ogłoszono dnia: 2009-02-12 przez Bronisław Jagłowski

Treść:

 
Ogłoszenie o przetargu ograniczonym
na zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia drogowego wraz z dobudowami oraz iluminacjami wybranych obiektów na terenie Gminy Wydminy
 
1.    ZAMAWIAJĄCY: Gmina Wydminy, ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy
Województwo warmińsko-mazurskie, Tel.: 087 421 00 19, Fax.: (087) 421 00 83,
 e-mail:  wydminy@gminy.pl Strona internetowa:  www.bip-wydminy.pl
Osoby uprawnione do udzielania wyjaśnień: Bronisław Jagłowski, tel.  +087 421 00 19
2.   Tryb zamówienia: przetarg ograniczony o szacunkowej wartości zamówienia mniejszej od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 150 000 euro [art. 47 pzp]
3.   Przedmiot zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia drogowego wraz z dobudowami oraz iluminacjami wybranych obiektów na terenie Gminy Wydminy spłacane z oszczędności w zużyciu energii.
3.1. Dopuszczanie składania ofert częściowych: niedopuszczone jest składanie ofert częściowych
4.   Dopuszczanie składania ofert wariantowych: nie jest dopuszczone
5.   Termin wykonania zamówienia:
5.1 Etap I – modernizacja i dobudowa opraw i źródeł światła na istniejących słupach w Gminie Wydminy zgodnie z dokumentacją posiadaną przez zamawiającego – 742 szt. punktów świetlnych - cztery miesiące od daty zawarcia umowy.
5.2 Etap II – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
5.2.1. Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia drogowego na ul. Leśnej w Wydminach  w ilości 7 szt. punktów świetlnych wraz budową linii oświetleniowej na odcinku 540 mb na istniejących słupach oraz 4 punkty świetlne na projektowanych słupach, razem 11 punktów świetlnych.
5.2.2. Dobudowa punktów świetlnych w miejscowości Szyba – 1 szt., Orłowo Kolonia – 6 szt. wraz z 560 m linii, Szczepanki – 7 szt. – wraz 341 m linii, Wydminy ul. Suwalska – 20 szt. z 735 m linii wraz infrastrukturą oświetleniową, łącznie 34 szt.
Punkt 5.2.1. i 5.2.2. łącznie 45 szt.  
5.2.3. Zaprojektowanie i wykonanie iluminacji zabytkowego kościoła pw. Chrystusa Zbawiciela w Wydminach   w ilości 24 punktów świetlnych, instalacja i ułożenie 334 m przewodu i kabli w oraz całą infrastrukturą przyłączeniowo-sterującą
6.   Warunki udziału w postępowaniu wraz z podaniem ich znaczenia oraz opisem sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
6.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
6.2.  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
6.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
6.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 
Tabela 1  Warunki udziału w postępowaniu
 
Lp.
Warunek do spełnienia przez Wykonawcę Nazwa wymaganego dokumentu      Uwagi
1. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oświadczenie Wykonawca złoży na formularzu stanowiącym  Załącznik nr 1 do Wniosku,
2. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania Wniosku Dokument ten będzie stanowić Załącznik nr 2 do Wniosku
3. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: Oświadczenie wskazane w punkcie 1 oświadczenie Wykonawcy złożone na Załączniku nr 1 do Wniosku wraz z ewentualnymi załącznikami w postaci pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
a) Dysponuje, co najmniej dwoma osobami posiadającymi: Wykaz przewidzianych do realizacji osób wraz z kserokopią: Dokumenty te będą stanowić Załącznik nr 3 do Wniosku
* uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - uprawnień do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
* aktualne zaświadczenia o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa - aktualnych zaświadczeń o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa
lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
b) Dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą: Wykaz przewidzianych do realizacji kierowników budowy wraz z kserokopią: Dokumenty te będą stanowić Załącznik nr 4 do Wniosku
·  uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ·  uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
·  aktualne zaświadczenia o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa ·  aktualnych zaświadczeń o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa
·  aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne „D” ·  aktualnych zaświadczeń kwalifikacyjne „D” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
c) dysponuje co najmniej 10 osobami posiadającymi: Wykaz przewidzianych do realizacji osób wraz z kserokopią: Dokumenty te będą stanowić Załącznik nr 5 do Wniosku
* aktualne zaświadczenia o przeszkoleniu BHP wraz zaświadczeniem do pracy na wysokości * aktualnych zaświadczeń o przeszkoleniu BHP i pracy na wysokości
* aktualne zaświadczenia kwalifikacyjne „E” * aktualnych świadectw kwalifikacyjnych „E” uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
 lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
d) dysponuje uprawnionym geodetą Oświadczenie o dysponowaniu uprawnionym geodetą wraz z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz kserokopią uprawnień
lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
Dokumenty te będą stanowić Załącznik nr 6 do Wniosku
e) dysponuje odpowiednim sprzętem budowlanym tj.: Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca . W przypadku jeśli będzie dysponował pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia jako załącznik do zał. Nr 7 Dokument ten będzie stanowić Załącznik nr 7 do Wniosku wraz z załącznikami
- min. 2 szt. samochodowych podnośników montażowego
- min. 1 szt. żuraw
- min. 1 szt. Koparek
- min. 1 szt. samochodów ciężarowych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego
f) wykonał w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwie roboty w zakresie sieci elektrycznych na łączną kwotę nie mniejszą niż 1.200.000,00 zł każda, wraz z dokumentami poświadczającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Warunek ten uznaje się za spełniony, jeśli poszczególne roboty wykonane były na kwotę nie mniejszą niż 1.200.000,00 zł każda Wykaz robót wraz z referencjami na każdą umieszczoną w nim robotę budowlaną. Dokumenty te będą stanowić Załącznik nr 8 do Wniosku
4. znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:   oświadczenie Wykonawcy złożone na Załączniku nr 1 do Wniosku
a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł Kserokopia polisy OC z określonym w treści polisy zakresem ochrony odpowiadającym zakresowi działalności oraz zakresowi zamówienia/ roboty budowlane, projektowanie w rozumieniu Ustawy Prawo Budowlane/ Dokument ten będzie stanowić Załącznik nr 10 do Wniosku
b) posiada środki finansowe lub zdolność  kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł Opinia bankowa z informacją o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł Dokument ten będzie stanowić Załącznik nr 11 do Wniosku
5. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności:   oświadczenie Wykonawcy złożone na Załączniku nr 1 do Wniosku
a)
 
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu do składania Wniosku, Dokumenty te będą stanowić załącznik nr 12 i 13 do Wniosku
  - Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosku.
b) nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego (zgodnie z art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 prawo zam. publ.) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w  art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 prawo zam. publ. wystawione  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku dotyczące wszystkich osób wymienionych w dostarczonym rejestrze. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 14 do Wniosku
 
c)
nie jest podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (zgodnie z art. 24, ust. 1, pkt. 9 prawo zam. publ.) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w  art. 24, ust. 1, pkt. 9 prawo zam. publ. wystawione  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 15 do Wniosku
 
 
 
 
 
 
6.5. Znaczenie kryterium udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny tych warunków:
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności: Ocena
1) Wykonał w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty w zakresie sieci elektrycznych bądź oświetleniowych na łączną kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł każda wraz z dokumentami poświadczającymi, że każda z tych robót została wykonana z należytą starannością. Warunek ten uznaje się za spełniony, jeśli poszczególne roboty wykonane były na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł każda
( za liczbę robót o wartości powyżej 1,0 mln. każda w okresie jw.- minimum 2 roboty)
Zgodnie ze wzorem 1
2) Zainstalował w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie w czasie nie dłuższym niż 4 miesięcy (termin wykonania zamówienia) ilość opraw.
( za liczbę opraw zainstalowanych w okresie jw.- brak minimum)
Zgodnie ze wzorem 2
3) Wykonał w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie roboty tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł ( za łączną wartość robót o wartości min. 1,0 mln każda w okresie jw. Minimum 2,0 mln) Zgodnie ze wzorem 3
  Razem maksymalnie ∑ 300 pkt.
Tabela SEQ Tabela \* ARABIC 2 Opis dokonywania oceny warunków udziału
Wzór 1                                             
                                                             (liczba robót w ofercie ocenianej)
 liczba punktów = -----------------------------------------------------------------------------  X 100 pkt.  
                                                 Najwyższa liczba robót spośród złożonych ofert
Wzór 2
                                          (liczba zainstalowanych opraw w ofercie ocenianej)
 liczba punktów =    ---------------------------------------------------------------------------   X 100 pkt.
                                    Najwyższa liczba zainstalowanych opraw spośród złożonych ofert
Wzór 3
                                                                 (wartość robót w ofercie ocenianej)
 liczba punktów =         ------------------------------------------------------------------------    X 100 pkt.
                                           Najwyższa wartość robót spośród złożonych ofert  dla NWR≥2,4 mln
1. Ocena warunków udziału w zakresie podmiotowego kryterium zostanie dokonana według następujących zasad:
Wykonawca spełniający w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalna ilość punktów za to kryterium. Pozostałym wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.
3. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty te mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
7.   Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy: warunki i dokumenty na potwierdzenie zgodnie z tabelą nr 1
8.   Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: pięciu wykonawców
9.  Informacja na temat wadium:
9.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
9.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
9.3. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275).
 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy gminy Wydminy w Banku Spółdzielczym Ruciane Nida Oddział Wydminy nr 05936400002004000244190001 z dopiskiem: modernizacja oświetlenia.
 9.5. W terminie składania ofert na rachunku Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze przelane tytułem wadium. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu.
9.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu należy
złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w ofercie. Wykonawca załącza
do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w sposób uniemożliwiający
jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może
być na trwale zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot
oryginału będzie niemożliwy.
9.7. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wymienioną wyżej formą wadium zostanie
przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 9.8. Dowód wniesienia wadium w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilka podmiotów.
Wadium wpłacają wszystkie podmioty wspólnie albo jeden podmiot w imieniu pozostałych (w tym
przypadku należy dołączyć do wadium listę pozostałych podmiotów wspólnie składających ofertę).
9.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  
1. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie warunków i kryteriów związanych z przedmiotem zamówienia z tabeli poniżej wg. zasady 100% cena.
11.  Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Urząd Gminy w Wydminach, ul. Grunwaldzka 74, pok. Nr 11 ( sekretariat), 11-510 Wydminy oraz opisane: „Wniosek na modernizacje oświetlenia ulicznego” . Wnioski należy składać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 11 (sekretariat) do dnia 24.02.2009 r. do godz. 10:00.
Wniosek powinien być złożony w podwójnej trwale zamkniętej kopercie. Kopertę zewnętrzną należy oznakować napisem:
Adres Zamawiającego ,,Wniosek - na modernizację, zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia drogowego oraz iluminacji wybranych obiektów na terenie Gminy Wydminy. Koperta zewnętrzna otrzyma numer dziennika oraz dokładną godzinę złożenia.
12.  Adres strony internetowej, na której jest udostępniona specyfikacja, jeśli zamawiający udostępnia ją na stronie internetowej: specyfikacja istotnych warunków zamówienia nie jest dostępna na stronie internetowej. SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom, którzy zostaną zakwalifikowani na podstawie złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie będzie stosowana aukcja elektroniczna
15.   Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: zamawiający nie przewiduje składania zamówień uzupełniających.
16. Ogłoszenie zamieszczono w BZP Nr 25970 - 2009 z dnia12.02,2009
 oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Wydminy dnia 12.02.2009


Wydminy, dnia 13.02.2009
Zamawiający:
Gmina Wydminy
ul. Grunwaldzka 74
11-510 Wydminy


OGŁOSZENIE

O zmianie zamieszczonego w biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 25970-2009 w dniu 12.02.2009 r. oraz na stronie internetowej zamawiającego w dniu 12.02.2009 r. i wywieszonego na tablicy ogłoszeń w Urzędzie gminy Wydminy. Zmienia się w ogłoszeniu treść zapisów zawartych w tabeli nr 1 dotyczącej warunków udziału w postępowaniu w poz. 3. pkt. f który otrzymuje brzmienie:
Wykonał w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwie roboty w zakresie sieci elektrycznych na łączną kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł każda wraz z dokumentami poświadczonymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością.
Warunek uznaje się za spełniony jeśli poszczególne roboty wykonane były na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł każda.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Bronisław Jagłowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-03-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bronisław Jagłowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-03-12 09:29:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-03-12 09:32:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-01-26 14:14:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
959 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony