ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu - Zakup łodzi wraz z przyczepą podłodziową dla OSP w WydminachDrukuj informację Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu - Zakup łodzi wraz z przyczepą podłodziową dla OSP w Wydminach

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o zamówieniu - Zakup łodzi wraz z przyczepą podłodziową dla OSP w Wydminach

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Urząd Gminy Wydminy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 236138 - 2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-07-17 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-07-17 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Wydminach, 11-510 Wydminy, ul. Grunwaldzka 74.sekretariat.

Ogłoszono dnia: 2012-07-05 przez Andrzej Kosiba

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

 

Wydminy: Zakup łodzi wraz z przyczepą podłodziową dla OSP w Wydminach
Numer ogłoszenia: 236138 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wydminach , ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4210019, 4210083, faks 087 4210019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup łodzi wraz z przyczepą podłodziową dla OSP w Wydminach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej łodzi ratunkowej z przyczepa przystosowaną do transportu tej łodzi, posiadająca homologację, wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego i pierwszym rozruchem. OPIS WYMAGAŃ WYMAGANE PARAMETRY i USYTUOWANIE ELEMENTÓW A. ŁÓDŹ RATOWNICZA: 1. Długość całkowita Do 510cm 2. Szerokość całkowita do 210 cm 3. Waga lodzi z silnikiem /bez paliwa/ < 600 kg 4. Kolor kadłub - czerwony napisy i oznaczenia - białe 5. Ładowność Min. 1100 kg Min. 8 osób 6. Ilość miejsc: siedzących - 2 szt, 7. Kadłub. z polietylenu wykonany metoda formowania rotacyjnego 8. Dziób Otwierany, posiadający własną pływalność 9 Drzwi dziobowe Min 70 cm 10. silnik: a) pojemność b) moc c) chłodzenie d) rozruch c) rodzaj wtrysku f) max prędkość obrotowa u) długość kolumny a) min, 1500 cm 3 b) Min 70KM max 80KM c)Woda d) Elektryczny e)bezpośredni f) max 5700 g) L h) sterowanie i) elektryczny system trymowania h) manetka 11. Układ kierowniczy Kolo sterowe z przekładnia kierowniczą umożliwiające sterowanie łodzią przy pomocy pojedynczego sterociągu. umieszczone na pojedynczej konsoli sterowej usytuowanej po prawej tylnej stronie pokładu 12. Otwory wylotowe do wyciekania wody z pokładu łodzi na rufie 13 Pokład wykonany z materiału antypoślizgowego. samoodpływowy 14 Oznakowanie: a)napis Straż Pożarna 449-Ł1 Na zewnątrz lewej i prawej burty. Wysokość liter min 10 cm 15Oświetlenie nawigacyjne zgodne 2 wymogami dla statków na śródlądowych drogach wodnych (masztowe, burtowe i rufowe) 16Gniazdka samochodowe 12V (zapalniczkowe) - 2 szt 1 kpi Umieszczone na ramie A Umieszczone w konsoli sterowej 17. Reflektor ręczny (szperacz) do oświetlenia o mocy me gorszej niż 150 W Na relingu owiewki konsoli sterowej 18. Mocowanie na koło ratunkowe - 1 sztuka Na ramie A 19. Pagaj, bosak, koło ratunkowe Po 1 szt. 20. Kotwica z 30 m liną kotwiczną 1 szt 21. Relingi umożliwiające bezpieczne poruszanie wzdłuż burt kpl 22. Linki burtowe Kpl 23. Gaśnica proszkowa 3 Kg ABC 1sz.t. 24. Łódź wyposażona w urządzenie sygnalizacyjno-ostrzegawcze, akustyczne i świetlne (lampa niebieska stroboskopowa umieszczone na ramie A ) Rama A umieszczona na rufie łodzi 25 Łódz wyposażona w klakson Kpl 26. Montaż w konsoli sterowniczej radiotelefonu Motorola GP300 wraz z anteną ( sprzęt w posiadaniu Zamawiającego) Kpl. 1 27. Należy umieścić 2 szt napisów o treści ZAKUP SFINANSOWANO ZE ŚRODKÓW WFOŚiGW w OLSZTYNIE oraz GMINY WYDMINY wraz z logo tych instytucji Kpl. 2 po obu stronach burty od przodu B. Przyczepa przystosowaną do transportu tej łodzi, posiadająca homologację kpl.1 2. Do łodzi muszą być dołączone następujące dokumenty w języku polskim: a) Książka gwarancyjna, b) Wykaz wyposażenia dodatkowego wraz z kartami gwarancyjnymi, c) Instrukcja obsługi łodzi wraz z wyposażeniem, d) Książka przeglądów serwisowych, e) Świadectwo klasy łodzi motorowej, wystawione przez Polski Rejestr Statków lub inny podmiot uprawniony do kontroli jakości, 3 Wymagania formalne, a)Konstrukcja lodzi, zastosowane materiały i technologia budowy muszą zapewniać odpowiednią wytrzymałość jednostki, b)Zakład, który będzie wykonywał zamówienie, musi posiadać świadectwo uznania PRS, lub innego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.14.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium na podstawie art.45 ust.2.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wydminach, 11-510 Wydminy, ul. Grunwaldzka 74.sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wydminach, 11-510 Wydminy, ul. Grunwaldzka 74.sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Andrzej Kosiba
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-07-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Kosiba
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-07-05 10:56:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-07-05 11:06:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-07-23 12:05:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1320 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony