ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dowóz dzieci w roku szkolnym 2012/2013 do szkół położonych w gminie Wydminy w miejscowościach: Gawliki Wielkie, Talki. Wydminy, ZelkiDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dowóz dzieci w roku szkolnym 2012/2013 do szkół położonych w gminie Wydminy w miejscowościach: Gawliki Wielkie, Talki. Wydminy, Zelki

Szczegóły informacji

Dowóz dzieci w roku szkolnym 2012/2013 do szkół położonych w gminie Wydminy w miejscowościach: Gawliki Wielkie, Talki. Wydminy, Zelki

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 258614 - 2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-07-26 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-07-26 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach, ul. 40-lecia PRL 6A, 11-510 Wydminy..

Ogłoszono dnia: 2012-07-18 przez Elżbieta Sosnowska

Treść:

Numer ogłoszenia: 266956 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 258614 - 2012 data 18.07.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Biuro Obsługi Szkół w Wydminach, ul. 40-lecia PRL 6a, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4210117, fax. 87 4210117.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.4.
  • W ogłoszeniu jest: Wykonawca złoży:1. oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 2. Wykaz opiekunów na obsługę tras objętych zakresem oferty wraz z oświadczeniem, że opiekunowie ukończyli kurs BHP i udzielenia pierwszej pomocy medycznej.Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił..
  • W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca złoży:1. oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 2. Wykaz opiekunów na obsługę tras objętych zakresem oferty wraz z oświadczeniem, że opiekunowie ukończyli kurs BHP i udzielenia pierwszej pomocy medycznej lub oświadczenie, że osoby wyznaczone na opiekunów będą posiadać ważne przeszkolenia o ukończeniu kursu z zakresu BHP i udzielania pierwszej pomocy medycznej.Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił..

 


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


 

Wydminy: Dowóz dzieci w roku szkolnym 2012/2013 do szkół położonych w gminie Wydminy w miejscowościach: Gawliki Wielkie, Talki. Wydminy, Zelki
Numer ogłoszenia: 258614 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach , ul. 40-lecia PRL 6a, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4210117, faks 87 4210117.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci w roku szkolnym 2012/2013 do szkół położonych w gminie Wydminy w miejscowościach: Gawliki Wielkie, Talki. Wydminy, Zelki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci w trzech pakietach tras do szkół położonych w Gminie Wydminy. I Pakiet (Szkoła Podstawowa w Wydminach i Gimnazjum w Wydminach)- 9 tras, 69 km, liczba uczniów 95. II Pakiet (Szkoła Podstawowa Talki, Szkoła Podstawowa Zelki, Gimnazjum Wydminy) - 8 tras, 266,40km, liczba uczniów 137. III Pakiet (Zespół Szkół w Gawlikach Wielkich) - 9 tras , 103,3 km, liczba uczniów 128..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży: 1. oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a także 2.1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w celu wykazania uprawnień do wykonywania okreslonej działalności oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie, że :1.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, a także 2. referencje potwierdzające wiedzę i doświadczenie w przewożeniu osób. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie, że: dysponuje potencjałem technicznym zdolnym do wykonywania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonywania zamówienia. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży:1. oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 2. Wykaz opiekunów na obsługę tras objętych zakresem oferty wraz z oświadczeniem, że opiekunowie ukończyli kurs BHP i udzielenia pierwszej pomocy medycznej.Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie a. zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; b. pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów; c. pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie. d. jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy żądać przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku konieczności dowozów dodatkowych Wykonawca zostanie zobowiązany przez Zamawiającego do realizacji tych zadań w wysokości do 50% zamówienia podstawowego na podstawie udzielonych przez Zamawiającego zamówień dodatkowych. W przypadku zmian wynikających z organizacji roku szkolnego, dopuszcza się możliwość zmian w/w harmonogramów dowozów w trakcie roku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach, ul. 40-lecia PRL 6a, 11-510 Wydminy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach, ul. 40-lecia PRL 6A, 11-510 Wydminy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Elżbieta Sosnowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-07-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Sosnowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-07-18 19:54:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-07-18 20:03:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-07-27 14:39:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1654 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony