ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa oleju opałowego do kotłowni zakładowych w obiektach: GOK w Wydminach, Zespół Szkół w Gawlikach Wielkich w 2013 rokuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa oleju opałowego do kotłowni zakładowych w obiektach: GOK w Wydminach, Zespół Szkół w Gawlikach Wielkich w 2013 rokuSzczegóły informacji
Ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa oleju opałowego do kotłowni zakładowych w obiektach: GOK w Wydminach, Zespół Szkół w Gawlikach Wielkich w 2013 roku
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Urząd Gminy Wydminy
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 496018 - 2012
Termin składania ofert / wniosków: 2012-12-17 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-12-17 10:15:00
Ogłoszono dnia: 2012-12-07 przez Andrzej Kosiba
Treść:
Wydminy: Dostawa oleju opałowego do kotłowni zakładowych w obiektach: GOK w Wydminach, Zespół Szkół w Gawlikach Wielkich w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 496018 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wydminach , ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4210019, 4210083, faks 087 4210019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do kotłowni zakładowych w obiektach: GOK w Wydminach, Zespół Szkół w Gawlikach Wielkich w 2013 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa oleju opałowego lekkiego na zgłoszenia w okresie realizowanego zamówienia do kotłowni zakładowych w obiektach: - GOK w Wydminach - do 15.000 litrów - Zespół Szkół w Gawlikach Wielkich - do 27.000 litrów RAZEM ilość orientacyjna 42.000 litrów Dostarczany olej ma spełniać n/w parametry : - wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg - zawartość siarki nie więcej niż 0,10 % m/m 2. Przeglądy okresowe kotłowni: Konserwacje okresowe kotłowni będą przeprowadzone zgodnie z instrukcją obsługi i przestrzeganiem polskich norm, z zapewnieniem bezawaryjnej pracy kotłowni przez cały okres realizowanego zamówienia. Koszty materiałów zużywanych przy obsłudze kotłowni ponosi Zamawiający. 3. Zamówienie będzie realizowane od daty podpisania umowy do 31.12.2013r. Ilość 42.000 litrów oleju jest ilością orientacyjną i górnym poziomem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania ilości oleju w zależności od potrzeb danego obiektu. Dostawy oleju będą realizowane na zgłoszenie telefoniczne w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia. Płatności będą realizowane w okresie do 30 dni od wykonania usług i dostarczenia faktury..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniajace do 20% zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 76.00.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium na podstawie art.45 ust.2.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umowy stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jest integralną jej częścią. 2. Treść umowy nie podlega negocjacjom. W umowie podane zostaną wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. Dopuszcza się w porozumieniu z Wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie nie powodującym zasadniczych zmian przedstawionych warunków w umowie. 3. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie roboty nastąpi na podstawie faktur częściowych . 4. Należność za przedmiot umowy będzie płatna w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury potwierdzonej przez Zamawiającego. 5. Rozliczenie za wykonane usługi następować będzie na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie i ilości dostarczonego oleju, potwierdzonej przez usługobiorcę. 6. Umowy na dostawę oleju będą zawierane z eksploratorami oddzielnie na obsługę poszczególnych kotłowni tj. - GOK w Wydminach, Zespół Szkół w Gawlikach Wielkich 7. Wykonawca jest obowiązany zrealizować zamówienia uzupełniajace udzielane przez Zamawiającego trybie z wolnej ręki do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego, jeśli wyniknie taka potrzeba w okresie realizacji zamówienia podstawowego. 8. Zamawiający odstępuję od żądania wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na podstawie Art. 147 ust.1. Postanowienia zostały zawarte w projekcie umowy, który stanowi zał. Nr 3 do niniejszej SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wydminach, 11-510 Wydminy, ul. Grunwaldzka 74 sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wydminach, 11-510 Wydminy, ul. Grunwaldzka 74 sekretariat pok nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Andrzej Kosiba |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-12-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Andrzej Kosiba |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-12-07 19:24:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-12-07 19:36:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-12-21 14:11:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 748 raz(y) |