ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wydminy: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy sezonie zimowym 2013: Część I gmina Wydminy - Drogi główne i szkolne; część II.1 -II.17 gmina Wydminy - Kolonie Numer ogłoszenia: 13134 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wydminy: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy sezonie zimowym 2013: Część I gmina Wydminy - Drogi główne i szkolne; część II.1 -II.17 gmina Wydminy - Kolonie Numer ogłoszenia: 13134 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013

Szczegóły informacji

Wydminy: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy sezonie zimowym 2013: Część I gmina Wydminy - Drogi główne i szkolne; część II.1 -II.17 gmina Wydminy - Kolonie Numer ogłoszenia: 13134 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Urząd Gminy Wydminy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 13134 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-01-16 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-01-16 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74 11-510 Wydminy, sekretariat.

Ogłoszono dnia: 2013-01-09 przez Andrzej Kosiba

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Wydminy: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy sezonie zimowym 2013: Część I gmina Wydminy - Drogi główne i szkolne; część II.1 -II.17 gmina Wydminy - Kolonie
Numer ogłoszenia: 13134 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wydminach , ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4210019, 4210083, faks 087 4210019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy sezonie zimowym 2013: Część I gmina Wydminy - Drogi główne i szkolne; część II.1 -II.17 gmina Wydminy - Kolonie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy sezonie zimowym 2013: Część I gmina Wydminy - Drogi główne i szkolne; część II.1 -II.17 gmina Wydminy - Kolonie 1. Zakres usług: - Odśnieżenie dróg. - Posypywanie śliskich nawierzchni dróg mieszanką piaskowo- solną i piaskową. Odśnieżanie - usuwanie śniegu z jezdni i poboczy drogi w celu zapewnienia ciągłości ruchu Likwidacja śliskości - posypywanie piaskiem nawierzchni odśnieżonej drogi w szczególności na zakrętach, podjazdach, zjazdach, skrzyżowaniach oraz w zwartej zabudowie miejscowości. W I części zamówienia odśnieżanie może odbywać się przy użyciu:samochodowych pługów lemieszowych, spycharko-równiarek, koparko-ładowarek, ładowarek typu fadroma przysposobionych ciągników. Likwidacja śliskości przy użyciu: samochodowych piaskarek. W II-XVI części zamówienia odśnieżanie może odbywać się przy użyciu:, koparko-ładowarek, przysposobionych ciągników, spycharko-równiarek, , ładowarek typu fadroma 2. Wykonawca składa ofertę ceny za 1 m-g pracy sprzętu odśnieżającego na odśnieżanym odcinku , za pracę odśnieżania. Koszty dojazdu, awaryjnych przestojów itp. nie stanowią podstawy do rozliczenia i winny być wkalkulowane w cenę ofertową. Zakres zamówienia obejmuje wszystkie drogi gminne publiczne i wewnętrzne na terenie Gminy z wyłączeniem: miejscowości Wydminy i Mazuchówka (bez koloni) oraz w miejscowościach Grądzkie,Szczybały - droga wzdłuż jeziora. Orientacyjna długość dróg objętych przedmiotem zamówienia ok.111,1km. W tym : Część I: gmina Wydminy - Drogi główne i szkolne - I kolejność odśnieżania :42,2km II kolejność odśnieżania : ok. 9,5km Zakres usług: - Odśnieżenie dróg. - Posypywanie śliskich nawierzchni dróg mieszanką piaskowo- solową i piaskową. Część II gmina Wydminy - Kolonie -, w tym: II.1. - Grądzkie II kol. odśnieżania : ok. 2,0km (bez głównej drogi Grądzkie_Szczybały) II.2. - Orłowo II kol. odśnieżania : ok. 2,0km II.3. - Gajrowskie II kol. odśnieżania : ok. 2,0km II.4 - Szczybały II kol. odśnieżania : ok. 2,0km II.5. - Gawliki Wielkie I kol. odśnieżania :12,1km; II kol. odśnieżania : ok. 2,0km II.6. - Czarnówka II kol. odśnieżania : ok.2,0km II.7. - Pietrasze II kol. odśnieżania : ok. 2,0km II.8. - Siedliska I kol. odśnieżania :2,5km II kol. odśnieżania : ok. 2,0km II.9- Siemionki II kol. odśnieżania : ok. 2,0km II.10- Radzie I kol. odśnieżania :4km II kol. odśnieżania : ok. 2,5km II.11- Malinka II kol. odśnieżania : ok. 2,0km II.12- Pamry II kol. odśnieżania : ok. 2,0km II.13- Talki I kol. odśnieżania :4,4km; II kol. odśnieżania : ok. 2,5km II.14- Zelki I kol. odśnieżania :2,4km II kol. odśnieżania : ok. 2,0km II.15- Pańska Wola II kol. odśnieżania : ok. 2,5km II.16- Mazuchówka (kolonie) II kol. odśnieżania : ok. 3,5km II.17- Wydminy II (kolonie)kol. odśnieżania : ok. 2,5km I kolejność odśnieżania : obejmuje drogi gminne o znaczeniu lokalnym powiązane z poszczególnymi miejscowościami II kolejność odśnieżania : obejmuje drogi wewnętrzne 3. Usługi będą uruchamiane niezwłocznie na każde zlecenie upoważnionego pracownika zamawiającego nie później niż w ciągu 4 godzin od chwili zlecenia . Rozpoczęcie i zakończenie procesu ośnieżania ma być zgłoszone telefonicznie upoważnionemu pracownikowi. Karta pracy sprzętu ma być potwierdzona przez sołtysa lub inną upoważnioną osobę Każdorazowo przed podjęciem prac należy uzgodnić jaki typ sprzętu odśnieżającego będzie wykorzystany. 4. W wypadku stwierdzenia przez zamawiającego nie przystąpienia lub nie wywiązywania się z prawidłowej realizacji zamówienia, zamawiający ma prawo zlecić odśnieżenie dróg innej jednostce, przy czym kosztami tego zlecenia będzie obciążony, oprócz kary umownej wybrany wykonawca. 5. Należności za wykonane usługi regulowane będą przez zamawiającego w okresach miesięcznych, na podstawie wystawianych przez wykonawcę faktur lub rachunków, wraz z załączonymi, potwierdzonymi przez Zamawiającego kartami pracy sprzętu z podziałem na rodzaje sprzętu. Obliczenie należności za wykonaną usługę będzie wynikało z sumy maszynogodzin, potwierdzonej przez Zamawiającego pracy sprzętu przy odśnieżaniu(bez dojazdu,awaryjnych przestojów itp.) pomnożonej przez współczynnik wg poniższej tabeli zgodny z rodzajem użytego sprzętu oraz cenę ofertową. Rodzaj sprzętu Współczynnik do stawki ofertowej ciągnik z pługiem dwustronnym 80-165KM 0,8 ciągnik z pługiem jednostronnym 60-130KM- 0,7 samochód z pługiem 1,0 koparko - ładowarka 0,9 równiarka 0,8 ładowarka, fadroma 1,0 nośnik samochodowy z pługiem pod piaskarkę P-1 1,0 ciągnik przystosowany do odśnieżania 1,0 6. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy, do 15.04.2013r. 7. Szczegółowy podział na części przedmiotu zamówienia określa formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik nr 4 mapka poglądowa. 8. Wykonawca ma obowiązek przed złożeniem oferty przewidzieć cały zakres prac związanych z realizacją zamówienia. 9. Szacunkowa wielkość zamówienia : 4,5 m-g odśnieżania na każdy km długości I kol.odśnieżania oraz 3 m-g odśnieżania na każdy km długości II kol.odśnieżania kol.I.- 288,45m-g, kol.II - 141,0m-g), oraz ~0,65 godzin likwidowania śliskości na każdy kilometr długości odśnieżonych dróg ( 45 m-g) 10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o łącznej wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaj zamówień. Wykonawcy nie służy roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o łącznej wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaj zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium na podstawie art.45 ust.2.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oswiadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oswiadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ; Wypełniony formularz Potencjał Techniczny zał. Nr 5 - wykaz wymaganego sprzętu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oswiadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oswiadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ; Polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)ważną na okres wykonywania przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  •  

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia zostały zawarte w projekcie umowy, który stanowi zał. Nr 3 do niniejszej SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74 11-510 Wydminy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74 11-510 Wydminy, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: gmina Wydminy - Drogi główne i szkolne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: gmina Wydminy - Drogi główne i szkolne - I kolejność odśnieżania :42,2km II kolejność odśnieżania : ok. 9,5km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II gmina Wydminy - Kolonie : II.1. - Grądzkie.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II gmina Wydminy - Kolonie -, w tym: II.1. - Grądzkie II kol. odśnieżania : ok. 2,0km (bez głównej drogi Grądzkie_Szczybały).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część II gmina Wydminy - Kolonie : II.2. - Orłowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.2. - Orłowo II kol. odśnieżania : ok. 2,0km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część II gmina Wydminy - Kolonie -, w tym: II.3. - Gajrowskie.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.3. - Gajrowskie II kol. odśnieżania : ok. 2,0km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część II gmina Wydminy - Kolonie -, w tym: II.4. - Szczybały Orłowskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.4 - Szczybały II kol. odśnieżania : ok. 2,0km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część II gmina Wydminy - Kolonie : II.5. - Gawliki Wielkie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.5. - Gawliki Wielkie I kol. odśnieżania :12,1km; II kol. odśnieżania : ok. 2,0km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część II gmina Wydminy - Kolonie : II.6. - Czarnówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.6. - Czarnówka II kol. odśnieżania : ok.2,0km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część II gmina Wydminy - Kolonie : II.7. - Pietrasze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.7. - Pietrasze II kol. odśnieżania : ok. 2,0km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część II gmina Wydminy - Kolonie : II.8. - Siedliska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.8. - Siedliska I kol. odśnieżania :2,5km II kol. odśnieżania : ok. 2,0km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część II gmina Wydminy - Kolonie : II.9. - Siemionki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.9- Siemionki II kol. odśnieżania : ok. 2,0km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część II gmina Wydminy - Kolonie : II.10. - Radzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.10- Radzie I kol. odśnieżania :4km II kol. odśnieżania : ok. 2,5km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część II gmina Wydminy - Kolonie : II.11. - Malinka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.11- Malinka II kol. odśnieżania : ok. 2,0km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część II gmina Wydminy - Kolonie : II.12. - Pamry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.12- Pamry II kol. odśnieżania : ok. 2,0km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część II gmina Wydminy - Kolonie : II.13. - Talki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.13- Talki I kol. odśnieżania :4,4km; II kol. odśnieżania : ok. 2,5km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część II gmina Wydminy - Kolonie : II.14. - Zelki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.14- Zelki I kol. odśnieżania :2,4km II kol. odśnieżania : ok. 2,0km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część II gmina Wydminy - Kolonie : II.15. - Pańska Wola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.15- Pańska Wola II kol. odśnieżania : ok. 2,5km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część II gmina Wydminy - Kolonie : II.16. - Mazuchówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.16- Mazuchówka (kolonie) II kol. odśnieżania : ok. 3,5km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część II gmina Wydminy - Kolonie : II.17. - Wydminy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.17- Wydminy II (kolonie)kol. odśnieżania : ok. 2,5km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 
Wójt Gminy Wydminy
/-/ mgr inż. Radosław Król

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Andrzej Kosiba
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-01-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Kosiba
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-01-09 12:29:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-01-09 12:44:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-01-24 13:19:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1368 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony