ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: P11 - przetarg na zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy w sezonie zimowym w 2010 roku. Drukuj informację Zamówienie publiczne: P11 - przetarg na zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy w sezonie zimowym w 2010 roku.

Szczegóły informacji

P11 - przetarg na zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy w sezonie zimowym w 2010 roku.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Urząd Gminy Wydminy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 435158-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2010-01-04 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-01-04 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: w siedzibie Zamawiającego pokój nr.11

Ogłoszono dnia: 2009-12-18 przez Marcin Fit

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
O wartości szacunkowej zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
1.     Zamawiający: Gmina Wydminy ul. Grunwaldzka 74 11-510 Wydminy
                                        Województwo Warmińsko- Mazurskie
                                        Tel. (087)421-00-19 Fax: (087)421-00-19
                                        e-mail: wydminy@gminy.pl
                                        Strona internetowa:
www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska
Osoby uprawnione do udzielania wyjaśnień:
                                        Marcin Fit - tel: (087)421-00-19
 
2.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.    Adres strony internetowej na której zamieszczone będzie SIWZ.
www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska
 
4.     Przedmiot zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości w Gminie Wydminy w sezonie zimowym w 2010 roku.
Opis robót:
- Odśnieżanie dróg
- Posypywanie śliskich nawierzchni dróg mieszanką piaskowo- solową i piaskową.
Łączna orientacyjna ilość obsługiwanych dróg wynosi 160 km.
 
5.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6.    Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r.
7.    Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
7.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
7.2. Posiadają niezbędna wiedzę  i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia.
7.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
7.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.5. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
7.6. Informacje o oświadczeniach jakie maja dostarczyć wykonawcy zgodnie z poniżej  podanym wykazem.
Wykonawcy przystępujący do postępowania obowiązani są na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków zawartych w SIWZ złożyć oświadczenie że spełniają warunki zawarte w Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art.24. w/w ustawy.
7.7  Informacja o dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy:
Wykonawcy przystępujący do postępowania obowiązani są na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków zawartych w SIWZ złożyć n/w dokumenty:
- aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
Przedsiębiorcy występujący wspólnie mają złożyć dokumenty właściwe dla każdego uczestnika oddzielnie.
     
8. Informacja na temat wadium. 
Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium na podstawie
Art.45. ust.2.  
 
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
              Cena (koszt) 100%
10. Miejsce i czas składania ofert.
 
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój nr.11
Termin składania oferty upływa dnia 04.01.2010r. godz.1000
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego pokój nr.5
W dniu 04.01.2010r. o godz.1100.  
 
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia składania ofert.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

 
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
 
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
wraz z adresem strony internetowej na, której będą zamieszczone
dodatkowe informację dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
 
Zamawiający nie zamierza ustanawiać  dynamicznego systemu zakupów.
 
14. Informacja o przewidywanym  wyborze oferty najkorzystniejszej
z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej  na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania w postępowaniu aukcji elektronicznej.
 
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających o których mowa w Art.67 ust.1. pkt.6 i 7.
 
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
 
16.Informację o udostępnieniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 10   
lub uzyskać za zaliczeniem pocztowym.
Udostępnienie SIWZ jest nieodpłatne.
SIWZ zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
 
 
17. Ogłoszenie zamieszczono w BZP Nr 435158-2009 dnia 18 grudnia 2009r. i na stronie internetowej Zamawiającego dnia ………………….. oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Wydminy
dnia ……………………
 
 
 
 
 
                                                                                 Zamawiający
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marcin Fit
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-12-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Fit
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-12-22 14:19:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-12-22 14:50:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-01-12 09:13:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
917 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony