ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego - zadanie: „Remont świetlicy wiejskiej w Mazuchówce Remont świetlicy wiejskiej w Szczybałach Orłowskich”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego - zadanie: „Remont świetlicy wiejskiej w Mazuchówce Remont świetlicy wiejskiej w Szczybałach Orłowskich”

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego - zadanie: „Remont świetlicy wiejskiej w Mazuchówce Remont świetlicy wiejskiej w Szczybałach Orłowskich”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Urząd Gminy Wydminy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 32472-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-02-19 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-02-19 12:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Wydminy, ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, pokój nr 11

Ogłoszono dnia: 2010-02-04 przez Andrzej Kosiba

Treść:

GKB.IN.340-1/RB/EFR/10
Zamawiający:

Zamawiającym jest Gmina Wydminy,
11-510 Wydminy, ul. Grunwaldzka 74.
Telefon /087/ 421 00 19. 
Fax /87/ 421 00 19.
NIP 845-10-53-528
REGON ID 790671320

e-mail: wydminy@gminy.pl
Strona internetowa: www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska
Ogłoszenie o zamówieniu
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia  29 stycznia 2004  roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z  2007 r.  Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami).
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont świetlicy wiejskiej w Mazuchówce
Remont świetlicy wiejskiej w Szczybałach Orłowskich”

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74; 11-510 Wydminy pok. Nr 9 od dnia 04 lutego  2010 r. w godzinach 800 – 1500 oraz na stronie internetowej www.test.systemdobip.pl/wydminy_gmina_wiejska
Osoba uprawnione do udzielania wyjaśnień:
    Andrzej Kosiba - tel: (087)421-00-19


Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy w Mazuchówce – roboty budowlane parteru oraz remont świetlicy wiejskiej w Szczybałach Orłowskich”
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Część I obejmuje remont i adaptację pomieszczeń budynku świetlicy w Mazuchówce w Gm. Wydminy w tym:
- remont pokrycia dachowego,
- naprawa i uzupełnienia ścian,
- ocieplenie ścian,
- wymiana stolarki,
- wykonanie elewacji budynku
- wykonanie instalacji CO
- wykonanie wentylacji pomieszczeń sanitarnych,
- remont instalacji i wod – kan.
- modernizacja instalacji elektrycznej

Część II obejmuje remont świetlicy w Szczybałach Orłowskich w gminie Wydminy,
w tym:
- remont dachu,
- dobudowa zaplecza świetlicy,
- uzupełnienie ścianek działowych,
- wymiana stolarki,
- wykonanie elewacji,
- modernizacja instalacji c.o., Wod – Kan,
- modernizacja instalacji elektrycznej


Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
   
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane; 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach; 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne; 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;

Termin wykonania zamówienia:
Część I – do dnia 31 lipca 2010 r.
Część II – do dnia 31 lipca 2010 r.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
W prowadzonym postępowaniu ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy 00/100).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. Posiadają wiedzę i doświadczenie;
  3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  5. nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  6. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
  7. spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w  specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy:
  1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dokumenty i oświadczenia, jakie mają wraz z ofertą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
  1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej  (przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, w przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być dołączona umowa konsorcyjna) wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
  2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ;
  3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ;
  4. Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy, stanowiący zał. Nr 3 (cześć I zamówienia) oraz zał. 3a (cześć II zamówienia) do SIWZ w zależności od części zamówienia, na które składana jest oferta. W przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia wykonawca zobowiązany jest załączyć dwa zaakceptowane wzory umów. 
  5. Wykaz co najmniej dwóch wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
  6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat posiadanych kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, posiadanych uprawnień a także zakres wykonywanych przez nich czynności (należy załączyć kserokopie wymaganych uprawnień potwierdzonych za zgodność z oryginałem ).
  7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  8. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
  9. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu do składania ofert.
  10. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
  • wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania  przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców),
  • w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielenie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-9 ustawy „Prawo zamówień publicznych”,
  • oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,
  • wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie  wraz z ofertą. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, zgodnie z niniejszą SIWZ.
Kryteria oceny ofert: Cena oferty = 100 %
Oferty w zamkniętych i opisanych kopertach należy składać w Urzędzie Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74; 11-510 Wydminy pok. Nr 11 w terminie do dnia 19 lutego 2010 roku do godz. 1200.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 lutego 2010 roku o godz. 1230 w Urzędzie Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74 ; 11-510 Wydminy pok. Nr 5
Wykonawcy pozostaną związani ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Ogłoszenie Nr 32472-2010 o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04 lutego 2010 r.
Wydminy, dn 04. lutego 2010 r.

Wójt Gminy Wydminy
(-) Monika Łępicka-Gij

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Andrzej Kosiba
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-02-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Kosiba
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-02-05 08:22:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-02-05 08:40:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-04-27 18:24:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1141 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony