ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 136019N w miejscowości Mazuchówka w km 1+110Drukuj informację Zamówienie publiczne: Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 136019N w miejscowości Mazuchówka w km 1+110

Szczegóły informacji

Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 136019N w miejscowości Mazuchówka w km 1+110

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Urząd Gminy Wydminy

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 199026 - 2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-06-26 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-06-26 10:15:00

Ogłoszono dnia: 2014-06-12 przez Andrzej Kosiba

Treść:

Wydminy: Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 136019N w miejscowości Mazuchówka w km 1+110
Numer ogłoszenia: 199026 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wydminach , ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4210019, 4210083, faks 087 4210019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 136019N w miejscowości Mazuchówka w km 1+110.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 136019N w miejscowości Mazuchówka w km 1+110, w następującym zakresie: ISTNIEJĄCY OBIEKT MOSTOWY I JEGO OTOCZENIE Opis konstrukcji istniejącego mostu Istniejący obiekt jest mostem jednoprzęsłowym o konstrukcji ramowej. Górny rygiel stanowi płyta żelbetowa o parabolicznej powierzchni górnej, oparta na ścianach z kamienia na spoiwie cementowym. Ściany opierają się na betonowym fundamencie płytowym, posadowionym bezpośrednio. Konstrukcja ramowa mostu jest z obu stron zakończona wysokimi ścianami czołowymi wykonanymi także z kamienia na spoiwie cementowym. Dla zapewnienia stateczności obie ściany zostały spięte ze sobą pięcioma ściągami stalowymi. Pomiędzy ścianami czołowymi jest wykonana zasypka gruntowa. Obiekt jest położony w lokalnie najniższym punkcie drogi, która zarówno na obiekcie jak i na dojazdach do obiektu posiada nawierzchnię gruntową. Ruch na obiekcie jest zabezpieczony balustradami wykonanymi z rur stalowych, zamocowanych w betonowych oczepach ścian czołowych. W celu zabezpieczenia istniejącej konstrukcji przed podmywaniem przez wody spływające z terenów wyżej położonych, wykonano prowizoryczne odwodnienie w postaci studzienki ściekowej Ø600 z żeliwną kratką wpustową, od której odchodzi kolektor z rur PEHD średnicy Ø200, odprowadzający zebrane wody bezpośrednio do koryta rzeki. Opis istniejącego koryta rzeki W obrębie odbudowywanego mostu koryto rzeki Struga Wydminy nie jest umocnione, za to jest czyste, odchwaszczone, regularne i prostolinijne. Koryto przebiega w głębokim na około 4,0m wąwozie. W obrębie mostu koryto rzeki, w poziome napełnienia wodą, ma szerokość od 3,5m do 4,0m. Z kolei cały wąwóz ma szerokość około 30m od strony zachodniej oraz około 17,0m od strony wschodniej. Podstawowe parametry geometryczne istniejącego obiektu rozpiętość teoretyczna mostu: 2,40m, światło poziome: 1,90m, światło pionowe: 1,81m, długość całkowita obiektu: 19,00m, długość konstrukcji nośnej: 2,90m, szerokość całkowita obiektu: 5,39m, szer. w świetle ścian czołowych: 4,25m, szer. w świetle balustrad: 4,76m, kąt skrzyżowania z korytem rzeki: 90,0st Urządzenia uzbrojenia terenu Bezpośrednio na terenie planowanej inwestycji nie występują żadne urządzenia obce, mogące kolidować z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu. Po stronie wschodniej istniejącego mostu, w odległości około 7,0m od jego krawędzi przebiega kolektor kanalizacji sanitarnej średnicy śr90. Kolektor ten nie będzie kolidował z planowaną inwestycją. Przewidywane zmiany w istniejącym zagospodarowaniu terenu Projekt nie przewiduje zmian w istniejącym zagospodarowaniu terenu. Przebieg drogi oraz usytuowanie konstrukcji mostu po odbudowie pozostanie w granicach bez większych zmian sytuacyjnych, w obrębie istniejącego pasa drogowego oraz pasa rzeki Struga Wydminy. Zmiany dotyczą głównie rodzaju i wielkości światła mostu pod drogą, oraz szerokości samej drogi na obiekcie, które to ulegną zwiększeniu. Zostanie także zmieniony kąt skrzyżowania drogi nad mostem z osią rzeki, tak aby usprawnić przejazd przez rzekę, który w obecnej formie wymaga ostrych łuków przed i za obiektem. Zakres przewidywanych zmian pokazano na rysunkach koncepcyjnych nowego mostu PROJEKTOWANY OBIEKT MOSTOWY Informacje ogólne Obiekt zaprojektowano tak aby spełnione zostały wymagania wynikające z rozporządzeń Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. nr 63 poz. 735 z późniejszymi zmianami), oraz w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 63 poz. 735 z późniejszymi zmianami). Nowa konstrukcja mostu zostanie zaprojektowana na klasę obciążenia B wg PN-85/S-10030 Obiekty mostowe. Obciążenia. Ciężar pojedynczego pojazdu dopuszczonego do ruchu zgodnie z projektem wynosi 400kN (masa 40 ton). Zaprojektowano obiekt o konstrukcji niosącej z blach falistych skręcanych na śruby, kształt przekroju poprzecznego: wycinek koła o promieniu R=1,75m, wymiary przekroju poprzecznego: wysokość 1,64m, szerokość 3,50m. Projektowany obiekt zostanie posadowiony na żelbetowej ławie fundamentowej z betonu klasy B30. Fundamenty konstrukcji z blach falistych zostaną wzmocnione dwoma rzędami pali drewnianych o średnicy śr150 i długości L=3,5m. Konstrukcja blachy zostanie zakończona na wlocie i wylocie ścianą czołową (zwieńczoną gzymsem) z betonu klasy B30. Skarpa nasypu drogowego, znajdująca się bezpośrednio nad konstrukcją z blachy zostanie umocniona kamieniem naturalnym na podsypce cementowo-piaskowej. Do umocnienia skarp można zastosować kamień z rozbiórki istniejącego mostu po wcześniejszym jego oczyszczeniu, doprowadzeniu do zgodności z Dokumentacją Rysunkową i SST oraz po zaakceptowaniu przez Inspektora Nadzoru. Kąt skrzyżowania projektowanego obiektu z osią drogi będzie wynosił 83st. Szerokość pasów jezdni na drodze będzie wynosiła 2x2,50m, zaprojektowano także obustronną opaskę szerokości 0,50m. Ruch na mości będzie zabezpieczony stalową barierą ochronną z zamocowaną na niej poręczą. Skarpy w okolicach projektowanego obiektu zostaną zahumusowane i obsiane trawą, a koryto cieku w obrębie projektowanego mostu zostaną zabezpieczone przed rozmywaniem narzutem kamiennym. Zaprojektowano reprofilację oraz umocnienie koryta cieku na długości około 15,6m, tak aby zachować obecne wymiary koryta w obrębie mostu. Istniejący obiekt znajdujący się obecnie nad rzeką zostanie w całości rozebrany. Na czas robót droga w obrębie nowego mostu zostanie zamknięta. Przewiduje się wykonywanie robót przy zastosowaniu odjazdu nowymi drogami. Wykonawca robót uzgodni i wprowadzi tymczasową organizację robót na koszt własny. Podstawowe dane techniczne projektowanego obiektu Szerokość jezdni na obiekcie: 2x2,50 m Szerokość opasek: 2x0,50m Typ blachy: konstrukcja z blach falistych skręcanych na śruby, kształt przekroju poprzecznego: wycinek koła o promieniu R=1,75m, wymiary przekroju poprzecznego: H=1,64m, B=3,50m Długość blachy przy podparciu: 10,58 m Szerokość w świetle pomiędzy ławami: 3,143 m Światło poziome: 3,143 m Maksymalne światło pionowe: 2,583 m Rzędna niwelety drogi nad obiektem : 135,393 m n.p.m Rzędna koryta pod obiektem : 130,03 m n.p.m Materiał konstrukcji niosącej: blacha falista, stal karbowana gr. min 3,00mm, fałdowanie 200x55mm, cynkowana na gorąco o grubości min. 70µm oraz pokryta dodatkową powłoką w postaci farby epoksydowej gr. 200µm Klasa obciążenia: klasa B wg PN-85/S-10030 Kąt skrzyżowania z korytem rzeki: 83,0st Sytuacja w planie: obiekt położony na prostym odcinku drogi Planowany zakres robót Zakres robót związanych z planowaną przebudową obiektu oraz proponowana kolejność ich wykonania: Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, Demontaż istniejącej balustrady stalowej, Odkopanie i rozbiórka ścian czołowych, Odkopanie i rozbiórka stropu betonowego, Odkopanie i rozbiórka ścian bocznych, Odkopanie i rozbiórka płyty dennej, Usunięcie istniejącej zasypki mostu na odkład, Wbicie tymczasowej ścianki szczelnej z grodzic, Wykopy w skarpach koryta rzeki pod nowe ściany czołowe, Wykopy pod ławy fundamentowe, Pogłębienie i poszerzenie koryta rzeki pod umocnienie dna, Wbicie pali drewnianych Ø150 i dł. 3,5m, Wykonanie ław fundamentowych konstrukcji blachy oraz ścian czołowych, Montaż konstrukcji z blach falistych skręcanych na śruby, kształt przekroju poprzecznego: wycinek koła o promieniu R=1,75m, wymiary przekroju poprzecznego: wysokość 1,64m, szerokość 3,50m, zabezpieczenie antykorozyjne: cynkowanie ogniowe gr. 70µm oraz powłoka z farby epoksydowej gr. 200µm, Wykonanie żelbetowych ścian czołowych, Wykonanie zasypki konstrukcji z blach falistych łącznie z wykonaniem jej odwodnienia, Wykonanie górnych warstw nasypu drogowego, Ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, Ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, Ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, Wbicie barier stalowych, Montaż poręczy na barierach, Reprofilacja i umocnienie narzutem kamiennym koryta rzeki w obrębie mostu, Wbicie na końcach projektowanego umocnienia koryta rzeki palisady z kołków faszynowych średnicy Ø7-9cm i długości 1,0m, Umocnieni skarp nasypu drogowego kamieniem naturalnym na podsypce cem.-piask. z wypełnieniem spoin zaprawą, Umocnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, Wykonanie ścieków skarpowych, Reprofilacja skarp przy ścianach czołowych, Humusowanie i obsianie trawą skarp koryta rzeki oraz skarp nasypu drogowego, Zabezpieczenie powierzchniowe odsłoniętych powierzchni betonowych powłoką o minimalnej zdolności pokrywania zarysowań, Prace porządkowe, Usunięcie tymczasowej organizacji ruchu i przywrócenie pierwotnej. Warunki geotechniczne W obrębie projektowanego mostu wykonano 2 odwierty geotechniczne o głębokości 12,0m oraz 10,0m w obrębie koryta rzeki po obu stronach istniejącego obiektu. W obu otworach stwierdzono występowanie wody gruntowej do poziomu odpowiadającego mniej więcej poziomowi lustra wody w rzece. W obu otworach, poniżej poziomu posadowienia, stwierdzono występowanie piasku drobnego o wskaźniku zagęszczenia ID=0,45. Powyżej poziomu posadowienia, na poziomie dna koryta rzeki, występują torfy oraz pyły w stanie twardoplastycznym o IL=0,2. Powyżej poziomu lustra wody występują niekontrolowane nasypy z gruntów sypkich budowlane (w obrębie pasa drogi) oraz torfy u namuły rzeczne (w obrębie skarp koryta rzeki). Opis konstrukcji projektowanego mostu Konstrukcje nośną nowego obiektu zaprojektowano jako konstrukcję gruntowo-powłokową z blach falistych skręcanych na śruby, kształt przekroju poprzecznego: wycinek koła o promieniu R=1,75m, wymiary przekroju poprzecznego: H=1,64m, B=3,50m, ocynkowanych. Minimalna grubość blachy 3,00mm, fałdowanie 200x55mm. Konstrukcja blachy zostanie ścięta prostopadle i zakończona żelbetowymi ściankami oporowymi, wykonanymi z betonu B30. Konstrukcję z blachy należy wykonać w skosie 83°, odpowiadającemu kątowi skrzyżowania osi rzeki z osią drogi. W celu lepszego zespolenia blachy ze ściankami czołowymi, należy na końcach konstrukcji stalowej mostu należy przykręcić kotwy stalowe średnicy Ø16, do zespolenia z betonem ścian czołowych. Montaż konstrukcji z blachy falistej musi przebiegać ściśle według instrukcji montażu producenta blachy. Konstrukcję po zmontowaniu (przed zasypaniem) należy sprawdzić zgodnie z wymogami podanymi przez producenta, tzn. kształt i momenty dokręcenia śrub (kluczem dynamometrycznym) Śruby należy dokręcić zakrętkami mechanicznymi do mementu obrotowego podanego przez producenta. Grunt zasypowy wokół przepustu (warstwa grubości około 20cm od powierzchni zewnętrznej) należy wykonać z zasypki gruntowej o wskaźniku zagęszczenia wg. próby Proctora Id=0,95. Konstrukcję mostu należy zasypywać tylko gruntem sypkim o wskaźniku zagęszczenia wg. próby Proctora Id=0,98, warstwami poziomymi o grubości 20 do 30cm, symetrycznie po obu stronach blachy. W bezpośrednim otoczeniu blachy (na szerokości ok. 1,0m) zagęszczenie należy prowadzić ręcznie, przy użyciu wibratorów płytowych. Należy stosować grunt według specyfikacji technicznej. Na wysokości 20cm nad blachą zostanie ułożona geowłóknina polipropylenowa o masie powierzchniowej min. 500g/m2 w 2 warstwach geomembrany kubełkowej HDPE o grubości min 1mm. Konstrukcja drogi nad obiektem nie jest w żadnym stopniu połączona z blachą, będzie ułożona na zasypce gruntowej projektowanego obiektu. Posadowienie Ze względu na występowanie w poziomie posadowienia średnio-zagęszczonych piasków drobnych (ID=0,45), które są mało podatne na rozmywanie, zaprojektowano posadowienie w postaci szerokich ław fundamentowych, wzmocnionych dwoma rzędami wbijanych pali drewnianych o średnicy Ø150mm i długości L=3,5m.. Na gruncie wyrównanym 20cm warstwą poduszki betonowej z betonu klasy B15 zaprojektowano ławę fundamentową żelbetową stanowiącą podparcie dla konstrukcji blachy falistej. Ławy fundamentowe zaprojektowano z betonu B30 zbrojonego stalą BSt 500S. Ławy fundamentowe proponuje się wykonać przy jednostronnym (od strony rzeki) zabezpieczeniu grodzicami stalowymi dł. około 4,0m. Przewiduje się zabicie ścianek szczelny wzdłuż ław fundamentowych blachy falistej oraz wzdłuż ław ścian oporowych, od ich zewnętrznej strony. Po stronie wewnętrznej, od strony zasypki, proponuje się wykonać wykop i odwadniać go poprzez ciągłe wypompowywanie wody. W celu przeciwdziałania przesunięciu się ław do środka w wyniku parcia gruntu, zaprojektowano dwie rozpory fundamentowe z betonu klasy B30 zbrojonego stalą BSt 500S. Rozpory należy włożyć między ławy po wykonaniu zasypki gruntowej do poziomu spodu konstrukcji z blach falistych i przed rozpoczęciem wykonywania zasypki blachy falistej. Wybór metody wykonania ław fundamentowych pozostawia się wykonawcy. Ściany czołowe Ściany czołowe zaprojektowano z betonu klasy B30 zbrojonego stalą BSt 500S. Proponuje się wykonanie ścian dwuetapowo - granicę pomiędzy I i II etapem betonowania ścian proponuje się na wysokości mocowania konstrukcji z blach falistych do fundamentów. W ścianach czołowych należy wykonać po dwie, pionowe dylatacje pozorne zgodnie z dokumentacją rysunkową. W celu przeciwdziałania parciu bocznego gruntu na ściany czołowe zaprojektowano 4 ściągi wykonane z prętów zbrojeniowych średnicy Ø25. Ściągi te należy połączyć ze zbrojeniem ścian czołowych podczas ich zbrojenia. Izolacje Nad konstrukcją z blachy falistej przewidziano warstwę z geowłókniny polipropylenowej o masie powierzchniowej min. 500g/m2 (2 warstwy) z geomembraną kubełkową HDPE o grubości minimum 1 mm na około 3,40m od osi mostu, ze spadkiem obustronnym daszkowym 10% w kierunku poprzecznym. Na końcach rozłożonej geowłókniny zaprojektowano dren wykonany z rury perforowanej Ø110mm w obsypce z tłucznia 16-32mm, wykonany na warstwie folii HDPE i wyprowadzony przez ściany czołowe. Na wszystkich powierzchniach betonowych, które zostaną zasypane gruntem tzn. na powierzchni ławy fundamentowej oraz powierzchniach ścianek oporowych, zaprojektowano bitumiczne izolacje powłokowe wykonywane na zimno. Nawierzchnia Bezpośrednio na moście, na długości około 25,0m, zaprojektowano wielowarstwową nawierzchnię asfaltową: - warstwa ścieralna z BA o grubości 4cm - warstwa wiążąca z BA o grubości 5cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm o grubości 20cm. Nawierzchnie należy ułożyć na zasypce przepustu. Zasypkę pod warstwami nawierzchni należy wykonać zgodnie z zaleceniami producenta konstrukcji blachy falistej, tzn. zagęszczając warstwami grubości ok. 20-30cm do wskaźnika zagęszczenia ID=0,98 według próby Proctora. Elementy zabezpieczenia ruchu Bezpośrednio nad mostem, po obu stronach jezdni, zaprojektowano barierę drogową typu SP-09/2 z rozstawem słupków co 2,0 m. Na długości około 17,0m, nad mostem, zaprojektowano poręcz z rury stalowej Ø60, na słupkach z blachy 80x10 mocowanych na śruby do poszczególnych słupków bariery. Bariery ochronne stalowe oraz poręcz należy zabezpieczyć antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Elementy odwodnienia Ze względu na specyfikę konstrukcji obiektu (blacha fałdowa) nie przewiduje się wykonywania dodatkowych elementów odwodnienia. Odwodnienie powierzchniowe będzie odbywać się za pomocą spadków podłużnych oraz poprzecznych jezdni. Na zakończeniach izolacji nad konstrukcją mostu z blachy falistej projektuje się drenaż podłużny wykonany z rury perforowanej Ø110mm obsypanej tłuczniem 16-32mm ułożonej ze spadkiem min. 2% na warstwie foli HDPE i wyprowadzeniem przez ściany czołowe. W obrębie dojazdów do mostu, na skarpach nasypu drogowego, od strony m. Mazuchówka zaprojektowano 2 biegi ścieków skarpowych z prefabrykowanych płyt korytkowych układanych na podsypce cementowo-piaskowej gr. 15cm. Wloty ścieków skarpowych należy wykonać z betonu B20 na podsypce cementowo-piaskowej. Kształt wlotów należy dostosować do ostatecznych warunków terenowych, tak aby zbierały efektywnie napływającą wodę. Grubość płyty dennej oraz ścianek bocznych wlotów powinna wynosić około od 10 do 15cm. Głębokość wlotów należy dostosować do głębokości prefabrykatów ścieku skarpowego. Podczas robót związanych z wykonaniem ław fundamentowych obiektu, odwodnienie dna wykopu zapewnić należy za pomocą pomp zatapialnych. Zabezpieczenie antykorozyjne Konstrukcję stalową blachy falistej należy zabezpieczyć przed korozją za pomocą ocynku ogniowego grubości min. 70mm. Bariery energochłonne oraz konstrukcję poręczy zabezpieczyć przed korozją metodą cynkowania ogniowego o gr. min. 60µm. Ściągi stalowe średnicy Ø20 przed zasypaniem należy zabezpieczyć antykorozyjnie farbą epoksydową gr. min. 150 µm. Odkryte powierzchnie betonowe ścianek czołowych należy zabezpieczyć powłokami o minimalnej zdolności pokrywania zarysowań. Koryto rzeki w obrębie mostu W celu zabezpieczenia dna koryta rzeki przed rozmywaniem, zaprojektowano jego umocnienie w postaci narzutu kamiennego gr. około 20cm, zabezpieczonego na początku i na końcu umacnianego odcinka, palisadą z kołków faszynowych średnicy Ø7-9cm i dł. 1,0m, zabitych w sposób ciągły. Zaprojektowano umocnienie na łącznej dł. około 15,6m. Do umocnienia koryta można zastosować kamień z rozbiórki istniejącego mostu po wcześniejszym jego oczyszczeniu, doprowadzeniu do zgodności z Dokumentacją Rysunkową i SST oraz po zaakceptowaniu przez Inspektora Nadzoru. Nie przewiduje się żadnej ingerencji w kształt oraz głębokość istniejącego koryta. W związku ze zwiększonym światłem projektowanego mostu, koryto na wlocie i wylocie będzie miało nieznacznie zwiększoną szerokość. Urządzenia obce W obrębie projektowanego mostu nie przebiegają żadne urządzenia obce, które mogłyby kolidować z pracami związanymi z rozbiórką starego i budową nowego mostu. Pozostałe roboty: ( nie ujęte w przedmiarze) - dostawa i montaż tablicy informacyjnej z informacją o finansowaniu inwestycji w ilości 1 szt. Treść i wymiary tablicy do ustalenia z inwestorem w trakcie realizacji robót. Zakres zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, wykonanie wszelkich koniecznych badań, dokumentów, uzgodnień i odbiorów w celu oddania inwestycji do eksploatacji..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających i dodatkowych do 50% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8500 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank: Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy Oddział Wydminy Nr 05936400002004000244190001 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ 2)wykaz wykonanych robót budowlanych, zawierający co najmniej jedną inwestycję o wartości powyżej 300 tys. zł , polegającą na pracach, odpowiadających zakresowi zamówienia, zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie robót budowlanych określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem poświadczeń dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone lub innych dokumentów - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWIZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą brały udział w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 5 do SWIZprzynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: -drogowo-mostowej - która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalnościach; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ 2) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 złotych (słownie : trzysta tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74 11-510 Wydminy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wydminy ul. Grunwaldzka 74 11-510 Wydminy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Andrzej Kosiba
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-06-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Kosiba
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-06-12 13:55:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-06-12 14:07:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-07-02 17:07:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1023 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony