ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa oleju opałowego do kotłowni zakładowych przy Zespole Szkół w Gawlikach Wielkich oraz Gminnym Ośrodku Kultury w Wydminach w 2015 rokuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa oleju opałowego do kotłowni zakładowych przy Zespole Szkół w Gawlikach Wielkich oraz Gminnym Ośrodku Kultury w Wydminach w 2015 roku

Szczegóły informacji

Dostawa oleju opałowego do kotłowni zakładowych przy Zespole Szkół w Gawlikach Wielkich oraz Gminnym Ośrodku Kultury w Wydminach w 2015 roku

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Urząd Gminy Wydminy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 380064 - 2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-11-28 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-11-28 10:15:00

Ogłoszono dnia: 2014-11-19 przez Andrzej Kosiba

Treść:

Wydminy: Dostawa oleju opałowego do kotłowni zakładowych przy Zespole Szkół w Gawlikach Wielkich oraz Gminnym Ośrodku Kultury w Wydminach w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 380064 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wydminach , ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4210019, 4210083, faks 087 4210019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do kotłowni zakładowych przy Zespole Szkół w Gawlikach Wielkich oraz Gminnym Ośrodku Kultury w Wydminach w 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa oleju opałowego lekkiego na zgłoszenia w okresie realizowanego zamówienia do kotłowni zakładowej - Zespół Szkół w Gawlikach Wielkich - do 24.000 litrów 2. Dostawa oleju opałowego lekkiego na zgłoszenia w okresie realizowanego zamówienia do kotłowni zakładowej - Gminny Ośrodek Kultury w Wydminach - do 16.000 litrów RAZEM ilość orientacyjna 40.000 litrów Dostarczany olej ma spełniać n/w parametry : - wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg - zawartość siarki nie więcej niż 0,10 % m/m 2. Przegląd okresowe kotłowni olejowych: Konserwacja okresowa każdej kotłowni będzie przeprowadzana zgodnie z instrukcją obsługi i przestrzeganiem polskich norm, z zapewnieniem bezawaryjnej pracy kotłowni przez cały okres realizowanego zamówienia. Koszty materiałów zużywanych przy obsłudze kotłowni ponosi Zamawiający. 3. Zamówienie będzie realizowane od daty podpisania umowy do 15.12.2015r. Ilość 40.000 litrów oleju jest ilością orientacyjną i górnym poziomem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania ilości oleju w zależności od potrzeb danego obiektu. Dostawy oleju będą realizowane sukcesywnie na zgłoszenie telefoniczne w terminie zgodnym z ofertą, najpóźniej w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia. Płatności będą realizowane w okresie do 30 dni od wykonania usług i dostarczenia faktury..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniajacych do 20% zamówienia postawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 76.00.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium na podstawie art.45 ust.2

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 91
  • 2 - Termin pojedynczej dostawy - 9

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jest integralną jej częścią. 2. Treść umowy nie podlega negocjacjom. W umowie podane zostaną wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. Dopuszcza się w porozumieniu z Wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie nie powodującym zasadniczych zmian przedstawionych warunków w umowie. 3. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie roboty nastąpi na podstawie faktur częściowych . 4. Należność za przedmiot umowy będzie płatna w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury potwierdzonej przez Zamawiającego. 5. Rozliczenie za wykonane usługi następować będzie na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie i ilości dostarczonego oleju, potwierdzonej przez usługobiorcę. 6. Umowa na dostawę oleju będzie zawarta oddzielnie z Zespołem Szkół w Gawlikach Wielkich i Gminnym Ośrodkiem Kultury w Wydminach 7. Wykonawca jest obowiązany zrealizować zamówienia uzupełniające udzielane przez Zamawiającego trybie z wolnej ręki do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego, jeśli wyniknie taka potrzeba w okresie realizacji zamówienia podstawowego. 8. Zamawiający odstępuję od żądania wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na podstawie Art. 147 ust.1. Postanowienia zostały zawarte w projekcie umowy, który stanowi zał. Nr 3 do niniejszej SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wydminach, 11-510 Wydminy, ul. Grunwaldzka 74.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wydminach, 11-510 Wydminy, ul. Grunwaldzka 74, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony