ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania

Wydminy dnia 22 grudnia 2021 r.
KK.6220.15.2021
O B W I E S Z C Z E N I E
 o wszczęciu  postępowania w sprawie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach
 
Zgodnie z art. 33 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn.  Dz. U. z 2021 r, poz. 247 ze zm.) oraz art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. – Dz.U. z 2020r, poz. 256 ze zm.) Wójt Gminy Wydminy
ZAWIADAMIA
że w dniu 21.12.2021r., na wniosek Gminy Wydminy pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na - budowie publicznych obiektów sportowo-rekreacyjno-wypoczynkowych oraz budynku sanitarno-gospodarczego i niezbędnej infrastruktury realizowanego na działce ewidencyjnej nr 556/1 oraz części działek  558/9 i 640 obręb Wydminy, gmina Wydminy, pow. giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.
Planowane przedsięwzięcie zaklasyfikowano do inwestycji mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, o którym mowa w § 3 ust 1 pkt 57 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r.. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r, poz. 1839).
 
Z aktami sprawy można się zapoznać w Urzędzie Gminy Wydminy (tel. 087 4210019 w. 120) w poniedziałek w godz. 8.30 - 15.30 oraz od wtorku do piątku w godz. 7:30 - 14:30.
 
Jednocześnie informuję, że na podstawie art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn.  Dz. U. z 2021 r, poz. 247 ze zm.) wystąpiono do Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego w Giżycku, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Augustowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie o wyrażenie opinii, co do konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
 
 
 
 
 
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-22 12:51:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Bazylak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-22 12:57:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Bazylak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-22 12:57:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
802 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zaproszenie na spotkanie związane z Programem Priorytetowym Czyste Powietrze

Zaproszenie

Wydminy, dnia 21 grudnia 2021 r.
 
Wójt Gminy Wydminy
ZAPRASZA
mieszkańców Gminy Wydminy na spotkanie,
 
które odbędzie się dnia 29 grudnia 2021 r. o godz. 15:00
w Centrum Aktywności Lokalnej w Wydminach (sala dolna).
 
Przedmiotowe spotkanie dotyczy prowadzonego w Urzędzie Gminy Wydminy Gminnego Punktu Informacyjno – Konsultacyjnego Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”.
Spotkanie skierowane jest do osób fizycznych będących właścicielami/ współwłaścicielami domów jednorodzinnych lub wydzielonych lokali mieszkalnych (maksymalnie 2 lokale w budynku jednorodzinnym z wyodrębnioną księgą wieczystą).
Mieszkańcy Gminy Wydminy w ramach Czystego Powietrza mogą skorzystać z dofinansowania na:
- wymianę źródła ciepła,
- modernizację instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej,
- budowę wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła,
- budowę mikroinstalacji fotowoltaicznej,
- wykonanie ocieplenia przegród budowlanych (termomodernizacja),
- wymianę stolarki drzwiowej i okiennej,
- wykonanie dokumentacji (audyt energetyczny, dokumentacja projektowa).
Spotkanie poprowadzi Jolanta Bazylak.
 
 
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-21 16:43:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Bazylak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-21 17:05:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Bazylak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-21 17:05:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
965 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji adaptacji istniejącego budynku biurowo-socjalnego na mieszkania socjalne na działce o nr ewid. 4/9 obręb Radzie, gmina Wydminy, powiat giżycki.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wydminy, dn. 21.12.2021r.
KK.6733.18.2021
KW.7536.2021
 
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu  postępowania w sprawie wydania decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
 
            Zgodnie z art. 49, art. 61 § 4 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) na podstawie art. 53 ust. 1 oraz art. 51 ust.3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2021r. poz. 741 ze zm.)
 
zawiadamiam wszystkie strony,
że w dniu 3 grudnia 2021r. na wniosek Gminy Wydminy, reprezentowanej przez Wójta Gminy Wydminy Radosława Króla, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego polegającej na: adaptacji istniejącego budynku biurowo-socjalnego po byłej cegielni na mieszkania socjalne i zmiana sposobu użytkowania obiektu na terenie obejmującym działkę o nr ewid: 4/9 położonej w obrębie Radzie, gmina Wydminy, powiat giżycki.
 
            Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a., do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
W związku z ogłoszeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii związanego z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 do czasu odwołania tego stanu, z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w kancelarii Urzędu Gminy Wydminy oraz kontaktować się telefonicznie lub drogą elektroniczną z osobą prowadzącą przedmiotowe postępowanie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00.
Z uwagi na skomplikowany charakter sprawy, zgodnie z art. 35 § 3 k.p.a. sprawa zostanie załatwiona w terminie 65 dni od dnia wszczęcia postępowania.
W świetle art. 33 k.p.a. strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych; pełnomocnik doręcza oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do akt.
            Zgodnie z art. 49 k.p.a Zawiadomienie w formie obwieszczenia umieszczone na stronie http://bip.wydminy.pl, uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
 
Wójt Gminy Wydminy
/-/ mgr inż. Radosław Król

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Prystasz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-21 08:22:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marzena Prystasz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-21 08:22:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marzena Prystasz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-21 08:22:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
612 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizacje inwestycji celu publicznego dla inwestycji budowy sieci elektroenergetycznej na terenie działek o nr ewid.: 147/2,147/4,148,149,153,174/8,174/9,175/1,175/2,175/3,175/4,178,179,180,181/1,182,183,184/2,460,461,462,468,469/2,położonych w obrębie Siedliska, gmina Wydminy, powiat giżycki.

Akapit nr 1 - brak tytułu

KK.6733.17.2021
KW.7533.2021
 
O  B  W  I  E  S  Z  C  Z  E  N  I  E
o wszczęciu  postępowania w sprawie wydania decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
 
            Zgodnie z art. 49, art. 61 § 4 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) na podstawie art. 53 ust. 1 oraz art. 51 ust.3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2021r. poz. 741 ze zm.)
 
zawiadamiam wszystkie strony,
 
że w dniu 17 listopada 2021r. na wniosek PGE DYSTRYBUCJA S.A. ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin, reprezentowana przez Pełnomocnika Pana Łukasza Grzelak Pracownia Projektowa Enspro Sp. z o.o. ul. Białostocka 5, 16-070 Łyski, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego polegającej na: budowie sieci elektroenergetycznej – wprowadzeń napowietrznej linii 110kV Wydminy – Giżycko do stacji elektroenergetycznej 110kV RS Siedliska wraz z linią światłowodową i rozbiórką części istniejącej linii na terenie obejmującym działki o nr ewid: 147/2, 147/4, 148, 149, 153, 174/8, 174/9, 175/1, 175/2, 175/3, 175/4, 178, 179, 180, 181/1, 182, 183, 184/2, 460, 461, 462, 468, 469/2 położonych w obrębie Siedliska, gmina Wydminy, powiat giżycki.
 
            Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a., do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
W związku z ogłoszeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii związanego z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 do czasu odwołania tego stanu, z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w kancelarii Urzędu Gminy Wydminy oraz kontaktować się telefonicznie lub drogą elektroniczną z osobą prowadzącą przedmiotowe postępowanie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00.
Z uwagi na skomplikowany charakter sprawy, zgodnie z art. 35 § 3 k.p.a. sprawa zostanie załatwiona w terminie 65 dni od dnia wszczęcia postępowania.
W świetle art. 33 k.p.a. strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych; pełnomocnik doręcza oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do akt.
            Zgodnie z art. 49 k.p.a Zawiadomienie w formie obwieszczenia umieszczone na stronie http://bip.wydminy.pl, uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
 
Wójt Gminy Wydminy
/-/ mgr inż. Radosław Król

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Prystasz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-20 17:56:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marzena Prystasz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-20 17:57:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marzena Prystasz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-20 17:57:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
594 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji