ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Realizacja programu oraz warunki pomocy ze środków publicznych w zakresie dofinansowania demontażu, transportu i unieszkodliwiania azbestu.

Informacja ogłoszona dnia 2015-01-20 08:35:48 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Realizacja programu oraz warunki pomocy ze środków publicznych w zakresie dofinansowania demontażu, transportu i unieszkodliwiania azbestu.

Właściciele nieruchomości planujący wymianę pokrycia dachowego w roku 2015 lub osoby posiadające na swojej posesji odpady azbestu (czyli zdemontowane pokrycie dachowe) mogą do dnia 15 marca 2015 r.  składać w sekretariacie Urzędu Gminy Wydminy wnioski o dofinansowanie prac związanych z demontażem, transportem oraz unieszkodliwianiem odpadów zawierających azbest.
1) wniosek o dofinansowanie prac polegających na demontażu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest – plik w załączeniu.
Wójt Gminy Wydminy nie udziela wsparcia finansowego na wykonanie nowego pokrycia dachowego.

W dniu 29 marca 2012 r. Rada Gminy Wydminy Uchwałą Nr XXVI/106/2012 przyjęła „Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Wydminy na lata 2012-2032” zawierający inwentaryzację rodzaju, ilości i miejscach występowania wyrobów zawierających azbest na terenie gminy Wydminy. Realizacja tego programu polega na pełnym finansowaniu ze środków publicznych usuwania wyrobów zawierających azbest. Pomoc obejmuje dofinansowanie demontażu, transportu i unieszkodliwiania azbestu. Dofinansowanie może być udzielone jedynie osobom, które są właścicielami nieruchomości i zostały objęte przyjętą inwentaryzacją (ich adres znajduje się z bazie danych urzędu). Warunkiem uzyskania pomocy jest złożenie poprawnie wypełnionego wniosku o dofinansowanie. Właściciele, którzy z różnych powodów nie zostali uwzględnieni w przyjętym programie mogą starać się o dofinansowanie dopiero po dokonaniu formalnego zgłoszenia faktu posiadania wyrobów (odpadów) azbestowych. W tym celu powinni poza wnioskiem o dofinansowanie złożyć wypełnione następujące dokumenty:
1) informację o wyrobach zawierających azbest – plik w załączeniu;
2) ocenę stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest – plik w załączeniu;
Szczegółowych informacji w zakresie warunków, sposobu i terminów realizacji wniosków o dofinansowanie udziela Jolanta Bazylak – inspektor ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Wydminy tel. 87 421 00 19.
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Bazylak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-01-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-01-20 08:34:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-01-20 08:35:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-01-20 09:35:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
639 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony