ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy

Pobierz dane XMLAkt prawny: 68/2020Drukuj informacjęAkt prawny: 68/2020

Szczegóły informacji

68/2020

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2018-2023

Data wejścia w życie: 2020-08-05

Data podjęcia/podpisania: 2020-08-05

Tytuł aktu:

ZARZĄDZENIE NR 68/2020 Wójta Gminy Wydminy z dnia 5 sierpnia 2020 roku w sprawie powołania Zespołu zadaniowego do realizacji etapów I i II projektu "Konsultacje społeczne metodą na podniesienie jakości w obszarze planowania i zagospodarowania przestrzennego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, dotyczącego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w miejscowości Wydminy.

Treść:

SO.0050.84.2020
ZARZĄDZENIE NR 68/2020
Wójta Gminy Wydminy
z dnia 5 sierpnia 2020 roku
 
w sprawie powołania Zespołu zadaniowego do realizacji etapów I i II  projektu "Konsultacje społeczne metodą na podniesienie jakości w obszarze planowania i zagospodarowania przestrzennego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, dotyczącego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w miejscowości Wydminy.
Na podstawie art. 30 art. 2 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2020, poz. 713), oraz na podstawie umowy o powierzenie grantu w ramach projektu „Konsultacje społeczne metodą podniesienia jakości w obszarze planowania i zagospodarowania przestrzennego” Nr 10/KS/2020, zarządza się co następuję:
 
§ 1. Powołuje się zespół zadaniowy do realizacji etapów I i II   projektu  "Konsultacje społeczne metodą na podniesienie jakości w obszarze planowania i zagospodarowania przestrzennego", zwany dalej Zespołem w składzie:
  1. Koordynator projektu – Marzena Prystasz, Pomoc administracyjna, Referat komunalny.
  2. Specjalista ds. obsługi projektu I – Beata Witkowska, Kierownik Referatu Komunalnego, Referat komunalny. 
  3. Specjalista ds. obsługi projektu II -  Martyna Choroszewska, Inspektor, Referat komunalny. 
§ 2. Zasady funkcjonowania Zespołu zawarte są w Regulaminie stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
 
§ 3. Zespół rozpoczyna pracę z dniem powołania.
 
§ 4. Zespół powołuje się na okres trwania realizacji projektu.
 
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
           
 
 
 
 
 
 
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 68/2020
Wójta Gminy Wydminy
z dnia 5 sierpnia 2020 roku
 
                                              
Regulamin
 
Przedmiotem działania Zespołu jest całokształt prac związanych z przygotowaniem i wdrażaniem projektu poprzez zarządzanie administracyjne, finansowe, i techniczne oraz pełnienie funkcji opiniodawczo-doradczej dla wójta w przedmiotowym zakresie. Zadania Zespołu, to w szczególności przygotowanie, realizacja i rozliczenie projektu zgodnie z postanowieniami Umowy o dofinansowanie nr 10/KS/2020, podpisanej w dniu 14 maja 2020 roku.
 
  1. Koordynator projektu odpowiada za:
a) terminową realizację projektu;
b) zapewnienie koordynacji pomiędzy wszystkimi fazami realizacji projektu;
c) realizowanie projektu poprzez zarządzanie i kontrolę w zakresie rzeczowym zgodnie z IPK, w tym harmonogramem;
d) monitorowanie zmian w projekcie oraz kontrolę realizacji, koordynowanie czynności związanych z wydatkowaniem środków;
e) organizowanie systematycznych narad koordynujących dotyczących przebiegu realizacji projektu;
f) nadzorowanie opracowania dokumentacji niezbędnej do rozliczenia projektu;
g) nadzorowanie odbioru prac/usług wykonanych przez wykonawców/dostawców usług  niezbędnych do realizacji wybranych w IPK technik konsultacji społecznych;
h) zorganizowanie przypisanej w IPK techniki konsultacyjnej;
i) zapewnienie warunków i nadzór nad przechowywaniem dokumentów związanych z realizacji projektu tj. deklaracji uczestnictwa wraz z załącznikami, umowy o dofinansowanie projektu, sprawozdania, raportów, korespondencji związanej z projektem i innych;
j) składanie wyjaśnień, uzupełnianie dokumentów i przekazywanie informacji w zakresie realizacji projektu na  żądanie Operatora projektu.
  1. Specjalista ds. obsługi projektu I odpowiada za:
b) przygotowanie planu finansowego w zakresie dochodów i wydatków w ramach projektu;
c) kontrolę zgodności operacji finansowych z planem finansowym i dokonywanie niezbędnych korekt;
d) udział w naradach Koordynatora projektu;
e) sporządzanie sprawozdań i raportów;
f) zgłaszanie Koordynatorowi projektu ewentualnych problemów z realizacją projektu;
g) działania informacyjne i promocyjne podejmowane w okresie realizacji projektu;
i) pomoc w realizacji wybranych w IPK technik konsultacji społecznych;
j) zorganizowanie przypisanej w IPK techniki konsultacyjnej;
k) współpraca z wykonawcami/dostawcami usług w celu przygotowania materiałów związanych z realizacją projektu;
l) prowadzenie korespondencji.
  1. Specjalista ds. obsługi projektu II odpowiada za:
a) współpracę z Koordynatorem projektu w zakresie prawidłowej realizacji i rozliczenia projektu;
b) przygotowanie planu finansowego w zakresie dochodów i wydatków w ramach projektu;
c) kontrolę zgodności operacji finansowych z planem finansowym i dokonywanie niezbędnych korekt;
d) udział w naradach Koordynatora projektu;
e) sporządzanie sprawozdań i raportów;
f) zgłaszanie Koordynatorowi projektu ewentualnych problemów z realizacją projektu;
g) działania informacyjne i promocyjne podejmowane w okresie realizacji projektu;
i) pomoc w realizacji wybranych w IPK technik konsultacji społecznych;
j) zorganizowanie przypisanej w IPK techniki konsultacyjnej;
k) współpraca z wykonawcami/dostawcami usług w celu przygotowania materiałów związanych z realizacją projektu;
l) prowadzenie korespondencji.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-08-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Martyna Choroszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-08-26 21:41:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-08-26 21:41:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-10-05 18:16:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
706 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony