ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy

Pobierz dane XMLAkt prawny: NR 100/2018Drukuj informacjęAkt prawny: NR 100/2018

Szczegóły informacji

NR 100/2018

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2018-2023

Data wejścia w życie: 2018-11-20

Data podjęcia/podpisania: 2018-11-21

Tytuł aktu:

ZARZĄDZENIE NR 100/2018 w sprawie przeprowadzenia z mieszkańcami konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Wydminy w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Wydminy

Treść:

SO.0050.133.2018    
ZARZĄDZENIE NR 100/2018
Wójta Gminy Wydminy

z dnia 20 listopada 2018 roku
 
w sprawie przeprowadzenia z mieszkańcami konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Wydminy w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Wydminy
            Na podstawie art. 30 ust. 1 w związku z art. 5a ustawy z dnia 8 marca 1990 roku                   o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 994) oraz Uchwały Nr XLV/184/2013 Rady Gminy Wydminy z dnia 16 maja 2013 roku w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy Wydminy, Wójt Gminy Wydminy zarządza, co następuje:
            § 1. 1. Postanawiam przeprowadzić konsultacje społeczne w sprawie uchwalenia statutu Gminy Wydminy.
            2. Celem konsultacji jest zebranie opinii mieszkańców na temat zapisów projektu uchwały w sprawie uchwalenia statutu Gminy Wydminy.
 
            § 2. 1. Konsultacje przeprowadzone będą w terminie od 20 listopada do 04 grudnia 2018 r. w granicach administracyjnych Gminy Wydminy.
            2. Konsultacje przeprowadzane będą w formie przyjmowania pisemnych opinii i wniosków dotyczących treści projektu uchwały w sprawie uchwalenia statutu Gminy Wydminy.
            § 3.  Konsultacje polegać będą na :
1) udostępnieniu mieszkańcom treści projektu statutu w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Wydminy www.bip.wydminy.pl w zakładce STATUT GMINY WYDMINY oraz na stronie internetowej Gminy Wydminy www.wydminy.pl w zakładce KONSULTACJE SPOŁECZNE.
2) wyłożeniu projektów statutów w Urzędzie Gminy Wydminy (pok. 5, pok. 23), w dniach               i godzinach urzędowania, celem udostępnienia ich mieszkańcom i zgłaszania opinii, uwag                i wniosków.
            § 4. 1. Wnioski i opinie mieszkańców, należy składać w terminie do 04 grudnia 2018 r.. na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego Zarządzenia:
1) poprzez złożenie w Sekretariacie Urzędu Gminy Wydminy;
2) poprzez przesłanie skanu wypełnionego formularza drogą elektroniczną na adres: sekretariat@ug-wydminy.pl.
 
            2. Wzór formularza, o którym mowa w ust.1 zamieszczony zostanie na stronie internetowej Gminy Wydminy www.wydminy.pl w zakładce KONSULTACJE SPOŁECZNE oraz dostępny będzie w miejscach wskazanych w § 3 pkt 2.
 
            § 5. 1. Po upływie terminu, o którym mowa w § 4 ust. 1 wszystkie złożone wnioski zostaną przeanalizowane oraz przygotowane zostaną ewentualne poprawki do projektu uchwały w sprawie uchwalenia statutu Gminy Wydminy.
            2. Wyniki konsultacji mają charakter opiniodawczy i nie będą wiążące dla organów Gminy.
            3. Opinie, uwagi i wnioski dotyczące projektu statutu Gminy Wydminy zostaną przedstawione na komisjach i sesji Rady Gminy Wydminy.
 
            § 6.  Nadzór nad wykonaniem Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Wydminy.
            § 7.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega:
1) zamieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy  Wydminy www.bip.wydminy.pl,
2) wywieszeniu na tablicy w Urzędzie Gminy.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alina Romanowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-11-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Romanowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-11-22 16:12:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-11-22 16:16:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-11-26 10:45:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
773 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony