ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLAkt prawny: 103/2021Drukuj informacjęAkt prawny: 103/2021

Szczegóły informacji

103/2021

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2018-2023

Data podjęcia/podpisania: 2021-10-28

Data wejścia w życie: 2021-10-28

Tytuł aktu:

ZARZĄDZENIE NR 103/2021 Wójta Gminy Wydminy z dnia 28 października 2021 roku w sprawie powołania komisji do obsługi projektu Granty PPGR – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym

Na podstawie:

SO.0050.122.2021
 
 
ZARZĄDZENIE NR 103/2021
Wójta Gminy Wydminy
z dnia 28 października 2021 roku

 
w sprawie  powołania komisji do obsługi projektu Granty PPGR – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym
 
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1372), zarządzam co następuje:
 
            § 1. Powołuję: Komisję do obsługi projektu Granty PPGR – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym w składzie:
  1. Alina Romanowicz, Sekretarz Gminy Wydminy - Przewodniczący.
  2. Elżbieta Sosnowska, Skarbnik Gminy Wydminy - Członek.
  3. Małgorzata Zabawska, Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego - Członek.
  4. Andrzej Cieśluk, Kierownik Referatu Strategii i Rozwoju Gminy – Członek.
  5. Agnieszka Sadowska, Podinspektor – Członek.
  6. Martyna Choroszewska – Owsiejko, Inspektor-Członek.
  7. Robert Sawczuk, Inspektor - Członek
  8. Bolesław Idek, Administrator bezpieczeństwa informacji (Inspektor ochrony danych)- Członek
 
         § 2. Zadania Komisji do obsługi projektu Granty PPGR – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym:
  1. Zweryfikowanie oświadczeń złożonych przez opiekunów prawnych oraz osoby pełnoletnie składające oświadczenie we własnym imieniu, w zakresie ich poprawności.
  2. Złożenie wniosku o przyznanie Grantu  za pomocą Generatora Wniosków Grantowych.
  3. Zakup urządzeń zgodnie przepisami zamówień publicznych i  zasadą, że zakupu środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz usług wskazanych jako kwalifikowane w ramach projektu o wartości równej lub niższej niż kwota określona w art. 2 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, a jednocześnie przekraczającej 50 tys. zł netto, tj. bez podatku od towarów i usług (VAT),  stosuje się bazę konkurencyjności dostępnej pod adresem https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
  4. Złożenie Operatorowi wniosku rozliczającego, wraz z dokumentację finansową potwierdzająca poniesienie wydatków (w tym faktur lub równoważnych dowodów księgowych wraz z potwierdzeniem dowodów zapłaty), protokół/protokoły odbioru sprzętu/oprogramowania/usługi, z wyszczególnionymi ilościami i specyfikacją zakupionego sprzętu/oprogramowania/usług oraz listę podmiotów, którym przekazano sprzęt/oprogramowanie/usługę.
  5. Utrzymanie efektów projektu, w tym opracowanie oraz wdrożenie procedury monitorowania utrzymania efektów projektu przez okres 2 lat od zakończenia projektu.
  6. Wykonywanie innych czynności niezbędnych do realizacji projektu, stosowanie Regulaminu Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina -Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR” Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020.
 
§ 3.  Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Wydminy Alinie Romanowicz.
 
§ 4.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje do zakończenia realizacji projektu Granty PPGR – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym.

 
 
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-10-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Cieśluk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-10-29 12:30:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-10-29 12:31:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-05 13:54:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
793 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony