Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLAkt prawny: Nr 88/2017Drukuj informacjęAkt prawny: Nr 88/2017Szczegóły informacji
Nr 88/2017
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: 2010-2014
Data wejścia w życie: 2017-11-30
Data podjęcia/podpisania: 2017-11-30
Tytuł aktu:
Zarządzenie Nr 88/2017 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych
Na podstawie:
SO.0050.124.2017
Zarządzenie Nr 88/2017
Wójta Gminy Wydminy
z dnia 30 listopada 2017 roku
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych
Wójta Gminy Wydminy
z dnia 30 listopada 2017 roku
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych
Na podstawie art. 60 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 roku, poz. 1875), w związku z art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (tekst jednolity z 2016 roku poz. 1047 ze zmianami) zarządzam co następuje:
§ 1 Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji składników aktywów według stanu na dzień 31 grudnia 2017 roku.
§ 2 Rodzaj inwentaryzowanego składnika majątkowego metodą spisu z natury:
1) zapasy materiałów
2) druki ścisłego zarachowania
3) paliwo w pojazdach i innym sprzęcie
2) druki ścisłego zarachowania
3) paliwo w pojazdach i innym sprzęcie
§ 3 Termin rozpoczęcia inwentaryzacji 01 grudnia 2017 roku, termin zakończenia inwentaryzacji
14 stycznia 2018 roku.
14 stycznia 2018 roku.
§ 4 1. Do przeprowadzenia inwentaryzacji o której mowa w § 2 wyznaczam komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie:
- Bolesław Idek – przewodniczący
- Anna Smykowska – członek
- Jarosław Bereza – członek
- Małgorzata Zabawska – członek
§ 5 Osoby powołane na członków komisji inwentaryzacyjnej ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie powierzonej im inwentaryzacji.
§ 6 Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej po dokonanym spisie składników majątkowych, o którym mowa w § 2 przekazuje arkusze spisowe Dyrektorowi Centrum Usług Wspólnych w Wydminach celem dokonania ich wyceny. Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Wydminach zwraca wycenione arkusze spisowe Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej.
§ 7 Po zakończeniu czynności inwentaryzacyjnych przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej złoży niezwłocznie sprawozdanie końcowe z przebiegu inwentaryzacji.
§ 8 Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.
§ 9 Wyniki inwentaryzacji (rozpatrzone oraz rozliczone nadwyżki i niedobory, zatwierdzone przez kierownika jednostki) winny być ujęte w księgach rachunkowych okresu sprawozdawczego.
§ 10 Arkusze spisowe o numerach 389 – 400 ( tj. 12 sztuk ) wydano Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej.
§ 11 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Krystyna Truchan |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-12-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Truchan |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-12-06 08:14:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-12-06 08:14:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-12-19 13:10:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1205 raz(y) |