Ekran szczegółów informacji
Szczegóły informacji
Zarządzenie Nr 136/2015 Wójta Gminy Wydminy z dnia 14 grudnia 2015 roku w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych
Informacja ogłoszona dnia 2015-12-15 14:50:34 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zarządzenie Nr 136/2015
Wójta Gminy Wydminy
z dnia 14 grudnia 2015 roku
Wójta Gminy Wydminy
z dnia 14 grudnia 2015 roku
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych
Na podstawie art. 60 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2015 roku, poz. 1515), w związku z art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (tekst jednolity z 2013 roku poz. 330 ze zmianami) zarządzam co następuje:
§ 1. Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji składników aktywów według stanu na dzień 31 grudnia 2015 roku.
§ 2. 1. Rodzaj inwentaryzowanego składnika majątkowego:
1) Metodą spisu z natury:
a) zapasy materiałów
b) środki pieniężne w kasie
c) druki ścisłego zarachowania
d) paliwo w pojazdach i innym sprzęcie
2) Metodą weryfikacji przez porównanie danych w księgach rachunkowych z danymi wynikającymi z dokumentów:
a) grunty
b) należności
c) środki trwałe w budowie ( inwestycje)
3) Metodą uzyskania potwierdzenia salda:
a) środki pieniężne na rachunkach bankowych i papiery wartościowe.
b) saldo kredytów i pożyczek.
§ 3. Termin rozpoczęcia inwentaryzacji 14 grudnia 2015 roku, termin zakończenia inwentaryzacji 14 stycznia 2016 roku.
§ 4. 1. Do przeprowadzenia inwentaryzacji o której mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1 i 2 wyznaczam komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie:
- Martyna Choroszewska – przewodnicząca
- Katarzyna Eustachiewicz – członek
- Jarosław Bereza – członek
- Ewa Zajączkowska - członek
2. Do przeprowadzenia inwentaryzacji o której mowa w § 2 ust. 1 pkt 3 wyznaczam:
- Ewa Zajączkowska
§ 5. Osoby powołane na członków komisji inwentaryzacyjnej ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie powierzonej im inwentaryzacji.
§ 6. Po zakończeniu czynności inwentaryzacyjnych przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej złoży niezwłocznie sprawozdanie końcowe z przebiegu inwentaryzacji.
§ 6. Po zakończeniu czynności inwentaryzacyjnych przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej złoży niezwłocznie sprawozdanie końcowe z przebiegu inwentaryzacji.
- Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.
- Wyniki inwentaryzacji (rozpatrzone oraz rozliczone nadwyżki i niedobory, zatwierdzone przez kierownika jednostki) winny być ujęte w księgach rachunkowych okresu sprawozdawczego.
§ 7. Arkusze spisowe o numerach 262 - 320 ( tj. 59 sztuk ) wydano Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej.
§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy Wydminy
/-/ mgr inż. Radosław Król
/-/ mgr inż. Radosław Król
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Krystyna Truchan |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-12-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Truchan |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-12-15 14:50:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-12-15 14:50:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-15 15:50:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 324 raz(y) |