ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

OBWIESZCZENIE o zebraniu dokumentacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

KK.6733.4.2019
 
OBWIESZCZENIE
o zebraniu dokumentacji
 
Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego ( Dz.U. 2018 poz. 2096 ze zm.),
 
zawiadamiam strony, że
 
            w związku z zakończeniem przez tutejszy organ postępowania dowodowego z wniosku PGE DYSTRYBUCJA S.A. ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin działającej przez pełnomocnika Pana Jarosława Wysockiego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:
 
budowie elektroenergetycznej sieci napowietrznej nN 0,4kV, linii napowietrznej oświetlenia ulicznego, linii kablowej nN 0,4kV, przyłączy napowietrznych nN 0,4kV, przyłącz kablowych nN 0,4kV oraz WLZ-tów na działkach o numerach ewid. gruntów: 1, 1/3, 1/4, 16/1, 16/2, 20, 89/11, 119/5, 119/6, 120/8, 120/9, 226/1, 228, 825/14 położonych w obrębie Wężówka, gmina Wydminy,
 
zostały zgromadzone dowody i materiały w przedmiotowej sprawie, umożliwiające podjęcie decyzji.
            Informuję o możliwości zapoznania się z wnioskowanym zamierzeniem inwestycyjnym w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości, w Referacie Komunalnym Urzędu Gminy Wydminy, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy pokój nr 8, w godzinach pracy urzędu.
 
Zgodnie z art.49 § 1 i § 2  kpa niniejsze zawiadomienie uważa się za doręczone po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Informuję, że zgodnie z art. 37 kpa stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia, jeżeli sprawy nie załatwiono w terminie określonym w art. 35 kpa lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 kpa, lub postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.
Zgodnie z art.49 kpa niniejsze zawiadomienie uważa się za doręczone po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
 
z up. Wójta Gminy
/-/ mgr inż. Beata Witkowska
Kierownik Referatu Komunalnego
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Prystasz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-06-10 09:46:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-06-10 09:46:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-06-10 09:46:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
730 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Sprostowanie treści wniosku na Lokalizację ICP - budowa nawierzchni ciągu pieszo – jezdnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wydminy, dnia 04 czerwca 2019r.
KK.6733.5.2019
 
Postanowienie
 
  Na podstawie art. 113 §1 i §2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.)
 
prostuję
treść wniosku o ustalenie warunków zabudowy z dnia 23 kwietnia 2019 r. Gminy Wydminy działającej przez pełnomocnika Pana Michała Hirsz ul. Szafirowa 8, 80-209 Chwaszczyno, dotyczącego budowy nawierzchni ciągu pieszo – jezdnego wraz z odwodnieniem na działkach o numerach ewid. gruntów: 632 i 740 położonych w obrębie Wydminy, gmina Wydminy, w ten sposób, że do treści wniosku dopisuje się dwie działki o numerach ewidencyjnych 515/1 i 515/2.
 
UZASADNIENIE
W toku postępowania wpłynął wniosek Inwestora dotyczący rozszerzenia treści wniosku z dnia 23 kwietnia 2019 r. o dwie działki ewidencyjne, na których będzie planowana inwestycja tj. 515/1 i 515/2. Zgodnie z art. 113 § 1 k.p.a. organ administracji publicznej może sprostować z urzędu lub na żądanie strony błędy pisarskie i rachunkowe oraz inne oczywiste omyłki w wydanych przez siebie decyzjach. Wobec powyższego postanowiono o sprostowaniu treści wniosku.
W związku z powyższym informuję, że zmieniona treść wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego została opublikowana na stronie BIP Urzędu Gminy Wydminy pod adresem: http://bip.wydminy.pl (zakładka zagospodarowanie przestrzenne).
 
Na postanowienie stronom przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie, w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego postanowienia, za pośrednictwem Wójta Gminy Wydminy.
Z dokumentacją ww inwestycji można zapoznać się w Referacie Komunalnym Urzędu Gminy Wydminy, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy pokój nr 8, w godzinach pracy urzędu i wnieść ewentualne uwagi lub zastrzeżenia w terminie 7 dni, licząc od daty opublikowania niniejszego zawiadomienia.
 
 
z up. Wójta Gminy
/-/ mgr inż. Beata Witkowska
Kierownik Referatu Komunalnego
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-06-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Prystasz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-06-04 13:31:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-06-04 13:31:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-06-04 13:31:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
733 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji