ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania - KK.6220.8.2022

Wydminy, dnia 17 października 2022 r.
KK.6220.8.2022
O B W I E S Z C Z E N I E
 o wszczęciu  postępowania w sprawie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach
 
Zgodnie z art. 49, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. - Dz. U. z 2022 r, poz. 2000),  art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji  o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz    o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. - Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.),
 
zawiadamia się strony postępowania i podaje do publicznej wiadomości,
 
że na wniosek z dnia 11.10.2022 r. złożony przez Copernic Black Sp. z o.o. ul. Lekarska 1, 31-203 Kraków wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacji przedsięwzięcia pn: budowie do dwóch farm fotowoltaicznych PV Gawliki Wielkie – Mazuchówka o łącznej mocy do 7,5 MW wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewidencyjnym: 124, 125 w obrębie geod. Gawliki Wielkie oraz 204/4 w obrębie geod. Mazuchówka, gm. Wydminy, pow. giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.
 
Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a., do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium. Z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w Urzędzie Gminy Wydminy, pokój nr 8, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00. Sprawę prowadzi: Jolanta Bazylak, tel. (87) 421 00 19 wew. 120, e-mail: .
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839).
Zgodnie z art. 64 ust. 1 i 2 ustawy o udostępnianiu informacji, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla niniejszego przedsięwzięcia wydaje się po uzyskaniu opinii organów opiniujących oraz uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Olsztynie i organem właściwym w sprawach ocen wodnoprawnych. Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii pomocniczych oraz ewentualnych uzgodnień.
Z uwagi na skomplikowany charakter sprawy, zgodnie z art. 35 § 3 k.p.a. sprawa zostanie załatwiona w terminie dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
W świetle art. 33 k.p.a. strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych; pełnomocnik doręcza oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do akt.
Zgodnie z art. 40 k.p.a. pisma doręcza się stronie, a gdy strona działa przez przedstawiciela – temu przedstawicielowi. Jeżeli ustanowiono kilku pełnomocników, doręcza się pisma tylko jednemu pełnomocnikowi. Strona może wskazać takiego pełnomocnika. Strona, która nie ma miejsca zamieszkania lub zwykłego pobytu albo siedziby w Rzeczypospolitej Polskiej, innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej albo państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika do prowadzenia sprawy zamieszkałego w Rzeczypospolitej Polskiej i nie działa za pośrednictwem konsula Rzeczypospolitej Polskiej, jest obowiązana wskazać w Rzeczypospolitej Polskiej pełnomocnika do doręczeń, chyba że doręczenie następuje za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia.
Zgodnie z art. 41 § 1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu; zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji oraz art. 49 k.p.a – niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz tablicy ogłoszeń Sołectwa Gawliki Wielkie i Mazuchówka.
Zgodnie z art. 49 k.p.a zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia udostępnienia niniejszego zawiadomienia w BIP -ie.
 
 
 
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-10-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-10-17 09:23:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Bazylak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-10-17 09:25:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Bazylak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-10-17 09:25:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
829 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Obwieszczenie o wydaniu decyzji - KK.6220.6.2022

Wydminy, dnia 10 października 2022 r.
 
KK.6220.6.2022
 
O  B  W  I  E  S  Z  C  Z  E  N  I  E
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
 
 
Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. - Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm., dalej ustawa ooś)
 
podaje się do publicznej wiadomości
 
że w dniu 7 października 2022 r. została wydana przez Wójta Gminy Wydminy decyzja znak: KK.6220.6.2022, stwierdzająca brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn: budowa farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na części działki nr geod. 131 w obrębie Radzie, gmina Wydminy, powiat giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.
Ww. decyzja oraz dokumentacja sprawy, w tym opinie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Dyrektora Zarządu Zlewni w Giżycku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Giżycku, są do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy, pokój nr 8 w godzinach urzędowania.
Zawiadomienie zostaje zamieszczone na stronie Biuletynu Informacyjnego Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenie.
 
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-10-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-10-10 15:07:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Bazylak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-10-10 15:10:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Bazylak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-10-10 15:10:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
866 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wydaniu decyzji o odmowie określenia środowiskowych uwarunkowań

Obwieszczenie o wydaniu decyzji - KK.6220.16.2020.2021.2022

Wydminy, dnia 29 września 2022 r.
 
 
KK.6220.16.2020.2021.2022
 
 
 
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o odmowie określenia środowiskowych uwarunkowań
 
 
Na podstawie art. 38 w związku z art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. - Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm. - cyt. dalej jako „UUOŚ”) podaje się do publicznej wiadomości, że dn. 29 września 2022 r. wydana została decyzja znak: KK.6220.16.2020.2021.2022 o odmowie określenia środowiskowych uwarunkowań dla przedsięwzięcia pn. budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 100 MW i wysokości do 3m, na działce ewidencyjnej nr 190/11, położonej w obrębie Sucholaski, gmina Wydminy, powiat giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.
Decyzja ta została wydana na wniosek Inwestora – Energia Wydminy Sp. z o.o. ul. Górna 5, 10-040 Olsztyn.
 
Z treścią ww. decyzji oraz ze stosowną dokumentacją sprawy (w tym z postanowieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, opinią Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Giżycku oraz opinią Dyrektora Zarządu Zlewni w Giżycku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie) można zapoznać się na zasadach udostępniania informacji o środowisku określonych w UUOŚ, w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy, pokój nr 8, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 -15:00.
 
Treść ww. decyzji zostaje również udostępniona w dniu 29 września 2022 r. na okres 14 dni w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl, poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Wydminy oraz przekazanie Sołtysom miejscowości Dudka i Sucholaski w celu powiadomienia mieszkańców w sposób zwyczajowo przyjęty.
 
 
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-29 15:42:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Bazylak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-29 15:44:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Bazylak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-29 15:44:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
835 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji