ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

O B W I E S Z C Z E N I E o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Akapit nr 1 - brak tytułu

KK.6733.1.2022
 
 
O  B  W  I  E  S  Z  C  Z  E  N  I  E
o wydaniu decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
 
 
            Zgodnie z art. 49, art. 61 § 4 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) na podstawie art. 53 ust. 1 oraz
art. 51 ust.3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(tekst jedn. Dz. U. z 2022r. poz. 503)
 
zawiadamia się wszystkie strony
i podaje do publicznej wiadomości
 
że w dniu 31 maja 2022r., wydano decyzję KK.6733.1.2022 o lokalizacji inwestycji celu
publicznego polegającej na: przebudowie drogi powiatowej nr 1740N na odcinku Lipowo
-Grądzkie w zakresie nieruchomości położonych w obrębie Grądzkie, gmina Wydminy o numerach ewid. 337 i 186/2 oraz w obrębie Lipowo, gmina Kruklanki o numerach ewid. 249 i 242/2 na rzecz Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku.
            Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających
z art. 10 k.p.a., do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy w powyższej sprawie można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy (pok. Nr 8) oraz kontaktować się telefonicznie lub drogą elektroniczną z osobą prowadzącą przedmiotowe postępowanie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00.
W świetle art. 33 k.p.a. strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych; pełnomocnik doręcza oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do akt.
            Zgodnie z art. 49 k.p.a Zawiadomienie w formie obwieszczenia umieszczone na stronie http://bip.wydminy.pl oraz https://bipkruklanki.warmia.mazury.pl/, uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
 
Powyższą informację zamieszcza się:
  1. na tablicy  informacyjnej w Urzędzie Gminy Wydminy
  2. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy http://bip.wydminy.pl,
  3. na tablicy  informacyjnej w Urzędzie Gminy Wydminy
  4. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kruklanki https://bipkruklanki.warmia.mazury.pl/

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-06-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jadwiga Konopko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-06-06 19:14:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-06-06 19:14:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-06-06 19:16:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
730 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji