Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zarządzenie Nr 66/2009 Wójta Gminy Wydminy z dnia 27 listopada 2009 roku - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych
Informacja ogłoszona dnia 2009-12-05 17:54:24 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zarządzenie Nr 66/2009
Wójta Gminy Wydminy
z dnia 27 listopada 2009 roku
Wójta Gminy Wydminy
z dnia 27 listopada 2009 roku
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych
Na podstawie art.60 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( tekst jednolity z 2001 roku, Dz. U. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami ), w związku z art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (tekst jednolity z 2009 roku, Dz. U. Nr 152, poz. 1223 ze zmianami ) zarządza się co następuje:
§ 1
Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji składników aktywów według stanu na dzień 31 grudnia 2009 roku. § 2
Rodzaj inwentaryzowanego składnika majątkowego:I. Metodą spisu z natury:
1. Zapasy materiałów
2. Środki pieniężne w kasie.
3. Druki ścisłego zarachowania.
4. Paliwo w pojazdach i innym sprzęcie.
5. Wyposażenie Urzędu Gminy
6. Środki trwałe.
II. Metodą weryfikacji przez porównanie danych w księgach rachunkowych z danymi wynikającymi z dokumentów:
1. Grunty
2. Środki trwałe trudno dostępne oglądowi
3. Wartości niematerialne i prawne
4. Środki trwałe w budowie ( inwestycje rozpoczęte )
5. Należności
III. Metodą uzyskania potwierdzenia salda:
1. Środki pieniężne na rachunkach bankowych i papiery wartościowe.
§ 3
Termin rozpoczęcia inwentaryzacji 30 listopada 2009 roku, termin zakończenia inwentaryzacji 08 stycznia 2010 roku. § 4
Do przeprowadzenia inwentaryzacji wyznaczam zespół spisowy w następującym składzie: 1. Radman Urszula - przewodniczący
2. Pryczka Krystyna - członek
3. Idek Bolesław - członek
4. Zabawska Małgorzata - członek
5. Seredyńska Edyta - członek
§ 5
Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie powierzonej im inwentaryzacji.Po zakończeniu czynności inwentaryzacyjnych przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej złoży niezwłocznie sprawozdanie końcowe z przebiegu inwentaryzacji.
Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.
Wyniki inwentaryzacji ( rozpatrzone oraz rozliczone nadwyżki i niedobory , zatwierdzone przez kierownika jednostki ) winny być ujęte w księgach rachunkowych okresu sprawozdawczego.
§ 6
Arkusze spisowe o numerach 1 - 50 wydano Przewodniczącemu zespołu spisowego. § 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.Wójt Gminy Wydminy
(-) Monika Łępicka-Gij
Pobierz dane XML Zarządzenie Nr 66/2009 Wójta Gminy Wydminy z dnia 27 listopada 2009 roku - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych Drukuj informację Zarządzenie Nr 66/2009 Wójta Gminy Wydminy z dnia 27 listopada 2009 roku - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Wydminy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Krystyna Truchan |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-12-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Truchan |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-12-05 17:43:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-12-05 17:54:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-12-05 18:54:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 290 raz(y) |