ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zarządzenie Nr 116/2011 Wójta Gminy Wydminy z dnia 19 grudnia 2011 roku - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych

Informacja ogłoszona dnia 2012-01-16 13:53:56 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 116/2011
Wójta Gminy Wydminy
z dnia 19 grudnia 2011 roku

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych

Na podstawie art.60 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( tekst jednolity z 2001 roku, Dz. U. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami ), w związku z art. 26 ustawy
z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (tekst jednolity z 2009 roku, Dz. U. Nr 152, poz. 1223 ze zmianami ) zarządza się co następuje:
§ 1
Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji składników aktywów  według stanu na dzień 31 grudnia 2011 roku.
§ 2
 Rodzaj inwentaryzowanego składnika majątkowego:

I. Metodą spisu z natury:
  1. Zapasy materiałów
  2. Środki pieniężne w kasie.
  3. Druki ścisłego zarachowania.
  4. Paliwo w pojazdach i innym sprzęcie.
  5. Opał.

II. Metodą weryfikacji przez porównanie danych w księgach rachunkowych z danymi wynikającymi z dokumentów:
1. Należności i zobowiązania

III. Metodą uzyskania potwierdzenia salda:
1. Środki pieniężne na rachunkach bankowych i papiery wartościowe.
§ 3
Termin rozpoczęcia inwentaryzacji 20 grudnia 2011 roku, termin zakończenia inwentaryzacji 09 stycznia 2012 roku.
§ 4
Do przeprowadzenia inwentaryzacji wyznaczam komisję w następującym składzie:
1.  Wilczewska Jolanta - przewodniczący
2. Beresztan Jadwiga - członek
3. Bereza Jarosław - członek
4. Monika Choroszewska - członek
§ 5
Osoby powołane na członków Komisji inwentaryzacyjnej ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie powierzonej im inwentaryzacji.

Po zakończeniu czynności inwentaryzacyjnych przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej złoży niezwłocznie sprawozdanie końcowe z przebiegu inwentaryzacji.

Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.

Wyniki inwentaryzacji ( rozpatrzone oraz rozliczone nadwyżki i niedobory, zatwierdzone przez kierownika jednostki ) winny być ujęte w księgach rachunkowych okresu sprawozdawczego.
§ 6
Arkusze spisowe o numerach 1 - 20 wydano Przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wójt Gminy Wydminy
(-) mgr inż. Radosław Król

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krystyna Truchan
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-01-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krystyna Truchan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-01-16 13:52:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-01-16 13:53:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-01-16 14:53:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
179 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony