ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zarządzenie Nr 48/2012 Wójta Gminy Wydminy z dnia 29 czerwca 2012r. - w sprawie powołania Pełnomocnika Wójta ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii.

Informacja ogłoszona dnia 2012-07-05 10:01:05 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 48/2012
Wójta Gminy Wydminy
z dnia 29 czerwca 2012r.


w sprawie powołania Pełnomocnika Wójta ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii.

Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) w związku z art. 41 ust. 2 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 70 poz. 473 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
W celu realizacji Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów alkoholowych powołu-ję z dniem 2 lipca 2012r. Pełnomocnika Wójta ds. Profilaktyki i Rozwiązywania problemów Alkoholowych Pana Leszka Pałdynę.

§ 2
Zakres zadań Pełnomocnika Wójta ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholo-wych określa załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 29 czerwca 2012r.
Wójt Gminy Wydminy
/-/ mgr inż. Radosław Król

 
Załącznik do Zarządzenia Nr 48
Wójta Gminy Wydminy
z dnia 29 czerwca 2012



Zakres zadań pełnomocnika ds. rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii.

Do zadań Pełnomocnika należy koordynacja i bieżące nadzorowanie zadań nałożonych przez ustawę z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoho-lizmowi (tj Dz.U. z 2007r. Nr. 70, poz 473 ze zm.) oraz ustawę z dnia 29 lipca 2005r.
o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. Nr 179, poz. 1485 ze zm..), a w szczególności:
  1. Działanie na rzecz tworzenia i wzmacniania lokalnej koalicji trzeźwościowej, szukanie popar-cia dla działań na rzecz zmniejszenia rozmiarów problemów alkoholowych.
  2. Prowadzenie analizy problemów alkoholowych i stanu zasobów w dziedzinie ich rozwiązy-wania na terenie gminy.
  3. Przygotowywanie wspólnie z Gminną Komisją Profilaktyki i Rozwiązywania problemów Alkoholowych i przedkładanie Wójtowi projektu gminnego programu rozwiązywania pro-blemów alkoholowych i narkomanii oraz preliminarza finansowego na jego realizację, a także sprawozdania z jego realizacji. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy w tym za-kresie.
  4. Ogłaszanie i przeprowadzanie konkursu ofert na wykonywanie poszczególnych zadań w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz zapobiegania Narkomanii.
  5. Bieżące koordynowanie zadań wynikających z gminnego programu.
  6. Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii.
  7. Branie udziału w naradach i szkoleniach organizowanych przez pełnomocnika Wojewody.
  8. Wdrażanie i przygotowywanie na terenie gminy ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych.
  9. Bieżąca ewakuacja i wprowadzanie lokalnych inicjatyw z dziadzin rozwiązywania proble-mów alkoholowych i narkomanii.
  10. Inicjowanie kontroli w placówkach handlowych i usługowych prowadzących handel alkoho-lem w zakresie informacji dla klientów i zgodności obrotu alkoholem z wydanym zezwole-niem.
  11. Koordynatora upoważnia się do podpisywania dyspozycji wypłat dokonywanych w ramach umów z podmiotami i osobami realizującymi zadania gminnego programu, po uprzednim uzgodnieniu z Wójtem i Skarbnikiem Gminy..
  12. Koordynatora upoważnia się do podpisywania korespondencji związanej z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych.



Wydminy, dnia 29.06.2012r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Henryka Lenkiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-07-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Henryka Lenkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-07-05 10:00:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-07-05 10:01:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-07-05 12:01:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
394 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony