ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zarządzenie Nr 89/2012 Wójta Gminy Wydminy z dnia 27 listopada 2012 roku w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych

Informacja ogłoszona dnia 2012-11-30 10:01:58 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 89/2012
Wójta Gminy Wydminy
z dnia 27 listopada 2012 roku

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych

Na podstawie art. 60 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 roku, Dz. U. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami), w związku z art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (tekst jednolity z 2009 roku, Dz. U. Nr 152, poz. 1223 ze zmianami) zarządzam co następuje:
§ 1
Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji składników aktywów według stanu na dzień 31 grudnia 2012 roku.
§ 2
Rodzaj inwentaryzowanego składnika majątkowego:
Metodą spisu z natury
a) zapasy materiałów
b) środki pieniężne w kasie
c) druki ścisłego zarachowania
d) paliwo w pojazdach i innym sprzęcie
e) wyposażenie  Urzędu Gminy
Metodą weryfikacji przez porównanie danych w księgach rachunkowych z danymi wynikającymi z dokumentów:
a) grunty
b) należności
3.    Metodą uzyskania potwierdzenia salda:
a) środki pieniężne na rachunkach bankowych i papiery wartościowe.

§ 3
Termin rozpoczęcia inwentaryzacji 02 grudnia 2012 roku, termin zakończenia inwentaryzacji 15 stycznia 2013 roku.
§ 4
Do przeprowadzenia inwentaryzacji wyznaczam komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie:
  1. Elżbieta Sosnowska – przewodnicząca
  2. Katarzyna Eustachiewicz – członek
  3. Bolesław Idek – członek
  4. Anna Smykowska – członek
§ 5
Osoby powołane na członków komisji inwentaryzacyjnej ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie powierzonej im inwentaryzacji.
Po zakończeniu czynności inwentaryzacyjnych przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej złoży niezwłocznie sprawozdanie końcowe z przebiegu inwentaryzacji.
Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.
Wyniki inwentaryzacji (rozpatrzone oraz rozliczone nadwyżki i niedobory, zatwierdzone przez kierownika jednostki) winny być ujęte w księgach rachunkowych okresu sprawozdawczego.
§ 6
Arkusze spisowe o numerach 1-150 wydano Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy Wydminy
/-/ mgr inż. Radosław Król

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krystyna Truchan
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-11-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krystyna Truchan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-11-30 10:01:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-11-30 10:01:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-11-30 11:01:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
208 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony