ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Wydminy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Postanowienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie znak WOOŚ.4220.507.2023.AB.2 z dnia 19.12.2023 r. stwierdzające, że nie istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w Wydminach.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-21 15:01:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Bazylak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-21 15:07:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Bazylak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-21 15:07:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
396 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o jakości wody do spożycia

Informacja o jakości wody

Wydminy, dnia 18 grudnia 2023 r.
 
KK.0050.23-31.2023
 
 
 
Informacja o jakości wody
 
Na podstawie art. 12 ust. 5 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (tekst jedn. - Dz. U. 2023 r. poz. 537 ze zm.) Wójt Gminy Wydminy informuje o jakości wody.
 
 
 
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Giżycku
stwierdza, iż woda pobrana z wodociągu lokalnego Ośrodek Mazurski
Okrągłe oraz wodociągu publicznego Biała Giżycka, Pamry,
Orłowo i Wydminy – w zakresie parametrów grupy A, B i C
jest przydatna do spożycia.
 
 
Woda w zakresie badanych parametrów mikrobiologicznych odpowiada wymaganiom sanitarnym określonym w zał. 1A, 1A (tab. 1) i 1C (tab. 1) oraz organoleptycznych i fizykochemicznych odpowiada wymaganiom sanitarnym określonym w zał. 1B, 1C (tab. 2) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. z 2017 r. poz. 2294).
Informacja sporządzona została na podstawie oceny jakości wody Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Giżycku.
 
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-19 12:30:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Bazylak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-19 12:30:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Bazylak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-19 12:30:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
213 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Wójta Gminy Wydminy o wydaniu postanowienia o podjęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 6 MW wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną na działkach ewid. nr 454/2 oraz 456 obręb Mazuchówka, gm. Wydminy, pow. giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.

Obwieszczenie o podjęciu postępowania KK.6220.4.2022.2023

Wydminy, dnia  8 grudnia 2023 r.
 
KK.6220.4.2022.2023
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. - Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.), spełniając wymóg art. 10 przywołanej ustawy oraz w związku z art. 63 ust. 1 i ust. 4, art. 66, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. - Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację planowanego przedsięwzięcia polegającego na „budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 6 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach ewid. nr 454/2 oraz 456 obręb Mazuchówka, gm. Wydminy, pow. giżycki, woj. warmińsko-mazurskie”,
 
zawiadamia się strony postępowania i podaje do publicznej wiadomości
o wydaniu:
 
- postanowienia znak: KK.6220.4.2022.2023 z dnia 08.12.2023 r. o podjęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację planowanego  przedsięwzięcia polegającego na „budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 6 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach ewid. nr 454/2 oraz 456 obręb Mazuchówka, gm. Wydminy, pow. giżycki, woj. warmińsko-mazurskie”. 
 
W związku z powyższym zgodnie z art. 10 § 1 oraz 73 § 1 k.p.a. informuję, że stronom przysługuje czynny udział w każdym stadium postępowania oraz, że z aktami sprawy można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika w siedzibie Urzędu Gminy Wydminy pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy, jak również zgłaszać swoje uwagi  i wnioski w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.
Ponieważ w niniejszej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. - niniejsze zawiadomienie zostaje zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy bip.wydminy.pl oraz tablicy ogłoszeń sołectwa Mazuchówka i uważa się za dostarczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
 
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-08 09:57:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Bazylak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-08 09:59:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Bazylak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-08 09:59:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
494 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania KK.6733.4.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wydminy, dnia 7 grudnia 2023r.
KK.6733.4.2023
 
 
O  B  W  I  E  S  Z  C  Z  E  N  I  E
o wszczęciu  postępowania w sprawie wydania decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
 
 
            Zgodnie z art. 49 § 1, art. 61 § 4 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 775) na podstawie art. 53 ust. 1 oraz art. 50 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2023r. poz. 977 ze zm.)
 
zawiadamiam wszystkie strony,
 
że w dniu 7 grudnia 2023r. na wniosek Gminy Wydminy reprezentowanej przez Zastępcę Wójta Gminy Wydminy Andrzeja Cieśluka wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji dla inwestycji polegającej na budowie budynku działalności kulturalnej wraz z budową, przebudową i urządzeniem drogi publicznej, ciągów pieszych, placu i parku, a także obiektów i urządzeń budowlanych oraz infrastruktury technicznej,
w ramach zagospodarowania centrum miejscowości Wydminy, przewidzianej do realizacji na działkach ewidencyjnych nr 714, 713/1, 715/2, 717/3, 735, 721, 719/1, 722, 718, 716, 603, obręb Wydminy, gmina Wydminy
 
            W związku z powyższym, zgodnie z art. 10 § 1 kodeksu postępowania administracyjnego zawiadamia się strony, iż z aktami ww sprawy można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Wydminach, pokój nr 8, w godzinach pracy urzędu i wnieść ewentualne uwagi lub zastrzeżenia, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni, licząc od daty opublikowania niniejszego zawiadomienia.
            Zgodnie z art. 49 k.p.a Zawiadomienie w formie obwieszczenia umieszczone na stronie http://bip.wydminy.pl, uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
 
 
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król
 
 
 
 
 
 
Powyższą informację zamieszcza się:
  1. na tablicy  informacyjnej w Urzędzie Gminy Wydminy
  2. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy http://bip.wydminy.pl,

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jadwiga Konopko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-07 11:42:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jadwiga Konopko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-07 11:45:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jadwiga Konopko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-07 11:45:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
462 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania KK.6733.3.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wydminy, dnia 7 grudnia 2023r.
KK.6733.3.2023
 
 
O  B  W  I  E  S  Z  C  Z  E  N  I  E
o wszczęciu  postępowania w sprawie wydania decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
 
 
            Zgodnie z art. 49 § 1, art. 61 § 4 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 775) na podstawie art. 53 ust. 1 oraz art. 50 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2023r. poz. 977 ze zm.)
 
zawiadamiam wszystkie strony,
 
że w dniu 7 grudnia 2023r. na wniosek Gminy Wydminy reprezentowanej przez Zastępcę Wójta Gminy Wydminy Andrzeja Cieśluka wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji dla inwestycji polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z oczyszczalni ścieków wraz z wylotem do rowu melioracyjnego w miejscowości Dudka, przewidzianej do realizacji na działkach ewidencyjnych nr 2/40, 2/106, 2/108, 2/105, 412, obręb Sucholaski, gmina Wydminy.
 
            W związku z powyższym, zgodnie z art. 10 § 1 kodeksu postępowania administracyjnego zawiadamia się strony, iż z aktami ww sprawy można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Wydminach, pokój nr 8, w godzinach pracy urzędu i wnieść ewentualne uwagi lub zastrzeżenia, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni, licząc od daty opublikowania niniejszego zawiadomienia.
            Zgodnie z art. 49 k.p.a Zawiadomienie w formie obwieszczenia umieszczone na stronie http://bip.wydminy.pl, uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
 
 
 
 
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król
 
 
 
 
 
Powyższą informację zamieszcza się:
  1. na tablicy  informacyjnej w Urzędzie Gminy Wydminy
  2. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy http://bip.wydminy.pl,

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jadwiga Konopko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-07 11:39:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jadwiga Konopko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-07 11:40:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jadwiga Konopko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-07 11:45:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
425 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie elektrowni fotowoltaicznej (SPV Gawliki Wielkie) o mocy do 4 MW włącznie, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na działce o nr ewid. 84, obręb Gawliki Wielkie, gmina Wydminy, pow. giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.

Obwieszczenie o wydaniu decyzji KK.6220.7.2023

Wydminy, dnia 6 grudnia 2023 r.
KK.6220.7.2023
 
 
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
 
Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. - Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm. - cyt. dalej jako „UUOŚ”) podaje się do publicznej wiadomości, że dn. 6 grudnia 2023 r. wydana została decyzja znak: KK.6220.7.2023 o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie elektrowni fotowoltaicznej (SPV Gawliki Wielkie) o mocy do 4 MW włącznie, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na działce o nr ewid. 84, obręb Gawliki Wielkie, gmina Wydminy, pow. giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.
 
Decyzja ta została wydana na wniosek MS Solar Farm 4 Sp. z o.o. ul. Czereśniowa 98/117, 02-456 Warszawa.
 
Z treścią ww. decyzji oraz ze stosowną dokumentacją sprawy (w tym z postanowieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, opinią Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Giżycku oraz opinią Dyrektora Zarządu Zlewni w Augustowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie) można zapoznać się na zasadach udostępniania informacji o środowisku określonych w UUOŚ, w szczególności jest to możliwe w siedzibie Referatu Komunalnego Urzędu Gminy Wydminy, pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 -15:00.
 
Treść ww. decyzji zostaje udostępniona na okres 14 dni w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wydminy.
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. - Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 UUOŚ zawiadamia się wszystkie strony o wydaniu decyzji znak: KK.6220.7.2023 z dnia 06 grudnia 2023 r. o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie elektrowni fotowoltaicznej (SPV Gawliki Wielkie) o mocy do 4 MW włącznie, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na działce o nr ewid. 84, obręb Gawliki Wielkie, gmina Wydminy, pow. giżycki, woj. warmińsko-mazurskie.
Zgodnie z art. 74 ust. 3 UUOŚ jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lub innego postępowania dotyczącego tej decyzji przekracza 10 stosuje się przepis art. 49 k.p.a.. Zgodnie zaś art. 49 k.p.a. zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
 
Od powyższej decyzji przysługuje stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie, za pośrednictwem Wójta Gminy Wydminy (Referat Komunalny Urzędu Gminy Wydminy pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy) w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia (art.127 § 1 i 2 oraz art. 129 § 1 i 2 k.p.a.). Wniesienie odwołania w terminie wstrzymuje wykonanie decyzji (art. 130 § 2 k.p.a.).
 
W trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania, składając stosowne oświadczenie organowi, który decyzję wydał, nie później niż w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji (art. 127a § 1 k.p.a.).
 
Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna (art. 127a § 2 k.p.a.). Skutkiem zrzeczenia się odwołania jest niemożność zaskarżenia decyzji do organu odwoławczego i wniesienia skargi do sądu administracyjnego.
 
Decyzja podlega wykonaniu przed upływem terminu do wniesienia odwołania, jeżeli jest zgodna z żądaniem wszystkich stron lub jeżeli wszystkie strony zrzekły się prawa do wniesienia odwołania (art. 130 § 4 k.p.a.).
 
Wójt Gminy Wydminy
(-) Radosław Król

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Wydminy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Bazylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-06 14:04:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Bazylak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-06 15:03:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Bazylak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-06 15:03:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
564 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji